Udělá Rossi největší chybu své dosavadní kariéry?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 24.07.2010 v 18:15

to CBR-rr 16:53:si buď jistej ,že kdyby zaklepal na dveře HRC tak se tam přerazí jen aby vešel.Spíš to bude tak ,že zájem nemá Rossi.Jinak tvé poloviční dedukce jsou upně na - ničemu...

SoulTrain21 (753) napsal 24.07.2010 v 18:04

desmo: Jako myslíš jestli bych je radši videl místo staříků ve wsbk,nebo místo staříků v MGP?Místo staříků v MGp bych je viděl rád,protože proč závodí Loris a Colin v MGP to taky nechápu(je jasné,že to je asi o penězích ale z mého fanouškovského pohledu,je lepší jezdit o vyhru ve WSBK než se plácat ve středu pole a u lorise o chovost v MGP,ikdyž všichni víme,že jezdci to mají s hodnotami MGP vs. WSBK jinak,než třeba já) a vtomhle souhlasím stebou.Ale ve WSBK bych je určitě místo třeba Corsera,Carlose,Biaggiho rád neviděl,protože všichni 3 jmenovaní jezdí na špici a nevidím tedy důvod,proč by jen kvůli tomu,že už nestíhají v MGP nemohli závodit,když ve WSBK vpohodě stačí i ve svém věku.Tad yjde přece o závodění a je přeci jedno jestli předvádí krásné závody čtyřicátník Corser,nebo dvacetiletý mladík,to není porno ve kterém chceš vidět krásnou 20ti letou hééérečku místo 60ti leté stařenky.Jiné je to třeba u Byrneho,kterej už je starej a vedle toho už nestačí na špici ani ve WSBK.Takže co se výkonů týče,nevidím důvod aby ve WSBK nemohli závodit staříci,ktteří nemají problémy držet tempo.Ale co se sympatií týče,tak bych samozdřejmě Hoppera viděl místo jakéhokoliv jezdce ale to je jen tak bokem

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 17:59

No počkat, tým skončil protože zkrachoval, i kdyby se Sete v té francii nezranil a odjel by závody tak to prohlášení by bylo tak jako tak, tedy konec ! To že se zranil před tím než tým oznámil konec účinkování kvůli penězům je jen náhoda.
Kdyby šel do SBK tak by si spravil reputaci, ale neudělal to, protože za poslední roky byl xkrát dolámán že by to bylo velké riziko a hlavně by ho nikdo asi nezaměstnal. Mrkni na hoppra, též xkrát přelomenej a nalomene a už ho v MS nikdo nechce. To samé Sete. Prostě jen využil šanci nietovců a nietovci využili Seteho, jeden bez druhého by nefungovalo.

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 17:53

No šak to je logický. Zkusil to, viděl že na to nemá a do toho se ještě zranil, tak prostě skončil, páč ví, že nemá cenu pokračovat. Klidně ještě mohl zkusit sbk, a neudělal to..nemá to zapotřebí. Naježděný má dost.

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 17:43

desmo: to ano, ale vrátil se jen kvůli tomu že vznikl ten tým, kdyby ten tým Onde 2000 nevznikl tak se nevrátil a zůstal jen u toho testování a lidé by říkali že Sete skončil kariréru protože se zranil a už ho nikdo nechtěl. narozdíl od Barrose kt. sám odešel bo už měl splěno a odježděno

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 17:36

Pity, jak kvůli zranění? Sezónu 06 nedokončil kvůli zranění, ale pak prostě skončil. Ducati začal testovat, protože ten rok měli problém s tím, že nikdo jiný krom Stonera na tom nezajede. Ten rok testoval tu Ducati i Bayliss, a protože Sete, i po tak dlouhé době bez motorky, zajel ještě lepší čas jak Troy, tak začal přemýšlet o návratu. Což se 09 splnilo. Bohužel to stálo zaprd no takže konec.
SoulTrain, nepřekrucuj to. Neříkej, že bys tam radši neviděl Hopkinse, Eliasa aspol...

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 16:56

No ten rozdíl je dán hlavně motorkama, pokud sedneš na MGP bike tak musíš strávit x hodinovým kroužením než motorku vypipláš do podrobna, což ani nejde, a když si nový tak je jasné že na tu špičku to jen tak stačit nebude, kt. už má zkušenosti a nastaví si motorku hnedka. Naopak do SBK i když přijdeš jako nováček tak si motorku v klidu nastavíš během pár jízd a v závode už útočíš na bednu, viz Simonceli a rychlé časy Rossiho :) A to na tom oba seděli poprvé vlastně.
Prostě, aby jezdec byl úspěšný v MGP tak potřebuje hafo času aby si porozuměl s motorkou jak se chova, jak se chovaj pneumatiky, a hlavně nastavit tu elektroniku kt. je též důležitá, i když v SBK už taky vystrkuje růžky, viz vyjádření Kuby když se ho v paddocku ptali co říka na Aprilku tak řekl "je to úplně něco jiného než Ducati, zatím dobré ale elektronika je uplně jiná a musí se to vychytat" :)))

Ale o tom by nám mohl říct Akro, ten do toho těchto záležitostí vidí

CBR-rr (-4) napsal 24.07.2010 v 16:53

To bude pro některe velke rozčarovani až bude Rossi u Ducati bez Burgesse No však se to brzy dozvime
A pro některe co začaly motogp sledovat před par lety co jejich milaček začal jezdit u Yamahy, tak by měly vědět, že Rossi od Honda neodešel v dobrem a Honda ho nikdy zpatky neveme.

SoulTrain21 (753) napsal 24.07.2010 v 16:47

A myslím si,že jestli Colin přestoupí do WSBK,tak bude schopen jezdit hodně nahoře.

SoulTrain21 (753) napsal 24.07.2010 v 16:46

pity:jasně,že jsem reagoval na desma Já osobně si tenhle uspěch staříku ve WSBK vysvětluju tím,že prostě ty časy,které jsou potřeba k jízdě na špici ve WSBk jsou pro ně ještě pořád k dosažení,protože ty stroje WSBk jezdí o cca 2 secundy pomaleji než MGP,tedy cca otolik,okolik jsou oni v závodě pomalejší než ostatní,tímpádem to pro ně zas takovej problém není,protože i ty pirelky jim hrajou do karet.Ale v MGp už je to pro ně problém,protože tam oni už toho limitu pro špici dosáhnout nedokážou.si vem čas z Assenu WSBK 1.race Checa 1:36.413, MGp Assen Pedrosa 1:34.525

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 16:18

No já říkám, že maj právo závodit v SBK kde by byli úspěšní (tj cesta kt. se vydali Carlos a Max). Carlos skončil v posledních dvou sezonach v MGP kt. jel na 15 a na 14. místě, přišel do SBK a byl king kt. vyhrál závod a skončil 4. v první sezoně s "tovární" motorkou!
Pokud si reagoval na Desma tak pak ok :o)

SoulTrain21 (753) napsal 24.07.2010 v 16:07

To jako když někdo nedokáže jezdit rychle v MGp,tak už nemá právo nato vůbec závodit? To je zas nějaký výkřik do tmy od fanatika závodů MGP.

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 16:04

Jako, nejlepší ukončení kariéry má Troy B, ten odešel z MS jako king - mistr světa! Toto se nikdy zatím ještě nikomu nepodařilo v novodobé éře motorismu, když vezmu tři největší motoristické šampionáty 1. F1, 2. MGP 3. SBK !
Schumacher odešel jako vicemistr (a teď se vrátíl - něco jak sete). Takže Seteho ukončení kariéry bylo jedno z těch nejhorších protože skončil kvůli zranění zatímco ostatní skončí protože už dosáhli svých cílů a chtěli zaslouženě na odpočinek!

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 15:59

No tak ke Corserovi: Proč by měl Corser končit kariéru když teď je úspěšný a pravidelně v top 6 ? Jako, BMW s ním po zásluze prodlouží smlouvu, protože má výsledky, kdyby jezdil jak Xaus tak pak neřeknu. Ale Corser, jo, dokud jsou staříci Checa, Biaggi, Corser ve formě a jezdí o podia, ať zůstanou dále.
Sete: Nechápu, co je obdivuhodný skončit kariéru díky tomu, že kvůli zranění nedokončíte sezonu a pak po dvou letech se vrátíte na pár závodů jezdit chvost? To mi jako zázrak nepřijde. Sete se vrátil do MGP jen proto, že předtím testoval Ducati a Ducati si ho chválila a tým složený z nietovců toho využil, zamluvil si pátou Ducnu a vzala tam Seteho kt. byl volný a kt. už na té Ducně 800 něco zajel v testech. Kdyby se Sete nevrátil k testování a skončil kariéru v tom roce 2006 tak ten tým složený z Nietovců vůbec nestartoval protože bez Seteho by do MGP nešla, to je jisté!
A takových borců je hafo. Jacque též skončil MGP kariéru kvůli zranění a pak testoval opět Kawu kde vlastně byl až do konce působení Kawy v MGP!
Simonceli a Spies: jj, jezdí dobře, maj tov. podporu, nestěžují si, tak Akro nemusí říkat že maj spatnou motorku když tomu tak není mně Simoncelli hodně překvapuje letos. Očekaval jsem, že bude furt v kačírku po testech v zimě a on je king zatím na ty poměry, jaké v MGp vládnou.
Loris a Colin ať dou do SBK, pokud jezdci pokračují v MGP i po té, co jsou na 12 a 13 pozici celkové klasifikaci, a najdou si angažmá na další rok, tak je to pěkně nefér vuči Eliasovi a De Angelisovi, kt. nesehnali MGp angažmá kvůli nedostatku motorek v MGP, ačkliv skončili na 7. či 8. místě.
A do mě!

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 15:40

jj

Slipknot46 (0) napsal 24.07.2010 v 15:36

já si osobně myslím, že v neděli by měl být řízek a kaše .

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 15:26

Takovej Simoncelli nebo Spies nevypadají na to, že by si stěžovali A ti nejlepší z nejlepších jsou v továrních týmech. Bohužel místa nejsou neomezený jestli sis nevšiml

AKRO (-498) napsal 24.07.2010 v 15:05

Desmo69 - Třeba pojedeš v satelitu... když ti bude 25 a budeš mít několik titulů No nazdar! To je skoro stejně jako bys nejel vůbec! Rekreačně kroužit asi není to pravé!

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 15:00

A to mají radši jezdit v sbk? Proč jezdi Loris taky nechápu. Nevím jestli má zapotřebí jezdec takovýho kalibru, se tahat s Suzuki někde na hranici bodů, přičemž jako vrchol vesměs boduje každej jezdec každej závod. A že chce na sat. Ducnu taky nechápu. Nejspíš to bude zlepšení, ale takovej jezdec patří na špici. Tam ale už nikdy nebude. Colin je zase zralej na ty sbk. A k těm továrním strojům...k těm se nedostane nikdo starej a už vůbec né nikdo, kdo jezdí padesátej. Abys dostal továrnu musíš byt mladej a úspěšnej. Viz. všichni tov. jezdci (Rossi je "jen úspěšnej" )To žes měl někdy za Hitlera titul, nebude např. HRC asi vůbec zajímat. Zato když ti bude 25 a budeš mět titulů aj několik, tk třeba pojedeš v satelitu, ale s tov. motorkou jako kdysi Sete, nebo teď Simoncelli, Spies atd...

AKRO (-498) napsal 24.07.2010 v 14:33

DESMO69 - No 39 roků je na závodníka dost, ale on jezdí dobře a jestli ten BMW trochu doladí, třeba zase Corser k bedně přičichne. Stejně si ho firma drží jen proto, aby dostal BMW nahoru. Pak třeba přijde někdo mladší! Jen se podívej na Capirossiho, proč ten ještě jezdí je záhada a Colin taky. Ten Sette dlouho nejezdil a pokud navíc sednul na satelitní Duknu, kde v té době uměl zajet na továrně jedině Stoner, nemohlo to s ním dopadnout jinak než blamáží. Jen se podívej, co Mistrů světa zbůhdarma zahálí v MGP na satelitech-SPZ a šanci se prosadit nemá ani jeden a pokud se někdo náhodou nedostane na tovární stroj, dopadnou jako Melandri, Elias, Colin a další!

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 13:59

Akro, je rozdíl 32 letej člověk co jezdí pořád o titul, a 39 jako Corser, co k bedně sotva přičichne. Proč tam místo něho není někdo, u kterýho je jistota že bude jezdit dalších aspoň 5 let, a může svou budoucnost spjat s totou značkou? A Ezpeleta snad na té motorce jezdí že ho zmiňuješ? A "prašivky" Edwards a Capirossi? Však Pity už by je nejradši poslal do sbk
pasolini, tady nejde o to jakej máš věk v obyč. životě, ale ve sportovní kariéře. Toti jezdci už tam jsou sakra dlouho a měli dost času si udělat nějaký úspěchy..už je ale čas to přenechat mladším. Jinak je ale 40tka zlatej věk Prostě jak říkám, zatím snad jedinej Sete měl rozum

AKRO (-498) napsal 24.07.2010 v 13:08

Desmo69 - Člověče, ty tady pětatřicátníky jezdce posíláš do krematoria a tvůj idol SPZka už je přímo Zombie! MGP je podle tebe věc pro mladé? A co ty staré "prašivky" v MGP Edwards, Capirossi? A Rossík už taky ve 32 letech se podle tebe té urně blíží!

SoulTrain21 (753) napsal 24.07.2010 v 12:32

To je zabavné,číst si jak si někteří lidé, dokáži vyložit uplně jasný text k obrazu svému

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 10:09

Ale nikde není psáno že Ducna Burgesse nechce. Jen se vyjádřil Burgess že se mu přestupovat nechce, viz kecy typu:

„V tomto týmu jsem udělal mnoho práce a rád tu i nadále zůstanu. Mým cílem je získat pro Yamahu v následujících letech další vítězství. Vždycky jsem tvrdil, že až Valentino skončí se závoděním, bude to i pro mě ten správný okamžik odejít. Kdyby se ale rozhodl jinak, není žádná záruka, že půjdu s ním.
V týmu je mnoho lidí a nedá se říct, že za jeho úspěchy stojí jeden dotyčný člověk. Všichni jsme tady společně udělali kus dobré práce. Je tu hodně důležitých lidí. Kdyby se Valentino rozhodl odejít a začít novou závodní kariéru, přijít o jednoho člověka by nebylo až tak důležité. Se svým týmem jsem pracoval řadu let, od éry Micka Doohana u Hondy. Kdybych měl zítra zemřít, oni by pracovali dál. Jsem jen starý totem nebo tak něco.“

Pastell (112) napsal 24.07.2010 v 09:09

Vůbec se nedivím,že ducna Burgesse nechce. Aby po případném rossiho vítězství zase lidi řvali: museli z toho udělat kopiji yamahy aby vyhrávali . Stejně jak to bylo když začal na yamaze A vůbec rossi už je jen marketingový tah. Bohužel z dvojice Rossi,Hayden na titul nikdo nedosáhne

mamba54 (1340) napsal 24.07.2010 v 07:26

Tak to tady ještě nebylo!Už jsem zde četl všelijaké výrazy,viz.Akrovi Skřeti a Rachetˇáci ,ale že tam taky jezdí "Skorozpopelněnci,čekající na přidělení urny",to je teda síla. Desmo,chápu tu tvoji nadsázku,ale...Taky jednu přidám:Vůbec by ti nezaškodila taková alesponˇtýdení služba někde v LDN.[léčebna dlouhodobě nemocných ]

pasolini (260) napsal 24.07.2010 v 06:54

taky budeš jednou starej (tzn.v tvých očích 35 a víc), To jsem zvědaj co pak předvedeš a jak se ti bude líbit, až tě nějaká 20 pošle skákat do rakve

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 01:37

..o to víc uznávám člověka jako je Manuel Sete Gibernau Bultó, kterej sice věděl kdy má skončit..pak to ale loni zkusil a nic z toho, tak se znovu stáhl do soukromí. Prostě věděl kde má hranice, limity, a kde končí možnosti. A né jak nějací Corserové, kteří tam budou válčit do konce svojí trvanlivosti

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 01:32

Pity, a já zas nechápu, čemu se divíš. Světová priorita je motogp, jen pár jedinců neznámou nemocí obdaření, to prostě nechápou. Stejně tak jako se moc neřeší přestupy v rámci moto2, tak se neřeší přestupy v rámci sbk. Navíc je vesměs úplně jedno, kde tihle lidé budou jezdit. Povětšinou mají 150let a víc, takže pokud to někoho zajímá, tak ok. Ale to já a očividně velká část světa se zajímá o to, kde budou a co budou dělat nějací borci, co mají celou kariéru před sebou. A né jak nějaký "skorozpopelněnec", který čeká jen na přidělení urny. Je sice krásný že v tolika letech se snaží jezdit, ale co z toho?... Prostě motosport je věc pro mladý

luger (32) napsal 23.07.2010 v 22:14

to CBR rr:co to tady dedukujes chlapce za bludy??




TOPlist