Stoner: 20 motocyklů by bylo minimální řešení

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 21:43

PityGPX - K tomu není co dodat!

PityGPX (949) napsal 28.06.2010 v 21:37

AKRO: nj, ale tak co už. Já doufám, že 800kule budou i v dalším roce i klíďo se s 17 jezdci a pak v roce 2012 přijde nová éra
nechci vidět, jak nějaká tisícovka s omezením si pak stěžuje že nemá šanci na vítězství atd atd. Osmikule zas tak špatné nejsou, MGP by nebylo pod kritikou kdyby:
1. Pravidelně by bylo na startu aspoň 18 jezdců jako v roce 2008
2. Ty závody by musely být min. tak akční jako SBK a moto2 dohromady, né-li ještě akčnější.
3. Všechny továrny by musely být vyrovnané a o vítězství by se musela zapojit i Sůza, Kawa jako to dělá v BSB a v SBK.
4. Pak by MGP nebylo pod kritikou a lidé by to aj chválili.

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 21:26

Ty to Desmo, stejně nepochopíš! Kdyby tam napsal, že jsou o 10% horší, stejně si budeš mlít své, ty SPZ-satelite! Stejně ty tvé nesmysly neokecáš!

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 21:22

PityGPX - 4% je Rossík!

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 21:21

PityGPX - Co tady mluvíš o nějakém deb.lním SPZ-pravidlu? Pokud si jezdci stěžují na satelity, tak asi s tím nejsou spokojeni! Zřejmě jim to nejede a nemají šanci se prosadit! Takže žádná spokojenost s SPZ pravidlem! Simoncelli by možná podium udělal, ale to by muselo 6 jezdců vypadnout! Spies aspoň jede na továrním stroji! A té 25 kilovou holce, té kup kolobězku!

DaliboRR (1) napsal 28.06.2010 v 19:54

Nesouhlasím s názorem viki999 Tohle je vývoj,ten se nedá zastavit.Dotyčný má jistě mobil a ne pevnou a proč píše na netu proč svůj názor neposlal poštou?! Stoner má pravdu,ale z řečičky o nějaké 2T 500ccm jsou tetrální. Doba tuhle kubaturu sfoukla.

PityGPX (949) napsal 28.06.2010 v 18:58

AKRO: tahle holka, kdyby jezdila MGP tak vyhrává jak Pedrosa, co?
//www.novinky.cz/koktejl/204549-vysokoskolacka-ji-kazdych-15-minut-ale-vazi-jen-25-kilo.html

PityGPX (949) napsal 28.06.2010 v 18:44

Ještě že napsal 2 - 3% AKRO a nenapsal 4% AKRO

JV (68) napsal 28.06.2010 v 18:41

To JEDI, FRKI, VIKI999: Někde jinde už dal Bosso výsledky některých závodů 500 ccm z minulosti! Představa opět plného roštu tak jak to bylo, nemá nyní z hlediska bezpečnosti žádnou šanci! Dovedu si představit vaše příspěvky k takovému závodu - od 8.místa kolo zpět a od 14. 2 kola zpět a více. Rozdíl na jedno kolo v Brně býval přes 10 vteřin! nyní je 2,5! Kvalifikace byla úspěch. Asi vzpomínáte na souboje jezdců rozdílu třídy, kdy se opravdu někdy ježily vlasy na hlavě! I v 500 bývalo jen několik jedinců, kteří dokázali ty bestie zvládnout!!! A na rozdíl od některých dnešních hvězd bývali krutě dolámaní!

desmo69 (638) napsal 28.06.2010 v 18:04

Akro a jeho další problém pochopit text Píše snad že jsou satelitní motorky o 2-3% pomalejší? Prostě rozdíl mezi technikou továrny a satelitní motorky je stejně tak banální, jako 2-3% Akro, Akro, hoď si sprchu

PityGPX (949) napsal 28.06.2010 v 18:02

Tak Stoner říká že si nováčci stěžuji že v satelitech nemájí tovární motorky? To ale neznamená, že si stěžují na to pravidlo, je jen na týmech aby zajistili dobrým, novým jezdcům kt. debutuji v satelitech odpovědný materiál jako ma např. Simonceli a Ben kt. dokaži konkurovat blízko špičky. Ben, jakožto na yamaze už končí u podiových pozicích, a Simoncelli se taky brzo dostane letos aspoň jednou na podium.

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 17:43

SpeedyRex - Dobře připravená satelitka může být opravdu rychlejší než tovární motorka! Suzuki je toho pádným důkazem! A horší o 2-3% jak říká Stoner určitě neznamená jiné díly, ale rychlost!

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 17:40

SpeedyRex - Nevěř tomu! Ten satelit je opravdu pomalejší a o mnohem víc než uvádíš!

SpeedyRex (1) napsal 28.06.2010 v 17:32

Může se samozřejmě stát,že dobře připravená satelitka bude rychlejší nežli tovární mašina. I tohle se stávalo a stává..

SpeedyRex (1) napsal 28.06.2010 v 17:29

AKRO: Motorka se liší o 2-3%. To znamená,že 2-3% součástek je odlišných. Ne že je satelit o 2-3% pomalejší!!! Osobně věřím,že satelit je na kolo zhruba o 0,25-0,5 sek. pomalejší než továrna..

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 17:16

Ještě jsem si tam všiml, že Stoner říká, že si satelitní týmy pořád stěžují, že nemají žádné tovární motorky a jezdci, že si na satelity stěžují a stěžovat budou! To nějak popírá tvrzení některých zastánců A ODBORNÍKŮ na tomto fóru, kteří tady rvrdí, že je správné, když tzv. /NOVÁČEK/...? Tedy většinou Mistr světa z nižší třídy, jede na satelitu, že není tak pod tlakem, nikdo, jak se tady tvrdí neprotestuje a všichni jsou spokojeni a s SPZ-debilním pravidlem všichni souhlasí! JAK SE TADY DOZVÍDÁME OD STONERA JE TO ÚPLNĚ JINAK!!!

AKRO (-498) napsal 28.06.2010 v 17:04

Mě sice to, co tvrdí Stoner moc nepřekvapilo, jednu věc řekl, ale dobře, proč týmy neprodávají loňské motorky! Konečně taky řekl, něco o výkonech satelitů, že jsou to skoro tovární/???/ motorky, které jsou horší JEN o 2-3% než tovární stroje. Co je na tom skoro stejného nevím, v Brně při skoro 2 minutách na 1 okruh by to dělalo přes 3vteřiny/!!!/ ztráty na tovární motorku!!! Při 22 kolech je to o více než minutu což bývá ztráta většiny satelitních jezdců. A to je sakra dost! Pak nechápu, že vyzívá satelitní jezdce k lepším výkonům, může si to zkusit sám, jak bude rychlý na satelitu, který je o 3 vteřiny na kolo pomalejší než tovární stroj! V každém případě je to asi první seriózní údaj o rozdílu mezi SPZ-satelity a tovární motorce! A dokonce od jezdce, který určitě ví o čem je řeč!

SoulTrain21 (753) napsal 28.06.2010 v 17:01

Tak já jsem taky optimista.Já věřil,že s příchodem Lorise to půjde nahoru,jak to sliboval Denning.Ale i to bylo k ničemu.Ted jsem taky optimista a věřím vto,že s příchodem litrů půjde Suzuki zase nahoru Příští rok už žádné zázraky nečekám.

Karbec_Jikov (106) napsal 28.06.2010 v 15:45

Ad SoulTrain: Naprosto souhlasím, i když je to škoda, tak Suzuki je opravdu hromada sra*ek. O satelitu Suzuki ještě nedávno uvažoval Kevin Shwantz, ale proč by to dělal, když evidentně ta motorka není moc dobrá. Skončím optimisticky, finanční krize pomalu končí, tak třeba se vrátí i ta Kawa

blaaha (0) napsal 28.06.2010 v 11:10

Casey si nějak pustil hubu na špacír, ale dobře

SoulTrain21 (753) napsal 28.06.2010 v 11:09

Nevim co řekl Stoner tak překvapivého,že ho tu všichni chválí vždyt tohle snad tvrdi celý moto svět,ne? Akorat to stou Suzuki má jednu thlinu,kdo asi bude chtít satelit Suzuki,když si za skoro stejnou cenu může koupit lepší duc nebo hondu?To chce jako nějakému týmu přinutit aby jezdil na satelitní Suze na chvostu st.pole?A když zminuje tu věc,že má přece Suzuki více šasí,tak to je u Suzuki právě ten největší kámen urazu.Ten největší problém mají s podvozkem

Marex (2575) napsal 28.06.2010 v 11:05

He. Možná se do mě teď pustíte,ale Kejsí rozhodně líp jezdí, než mluví. Ty 2-3% jsou poměrně hodně a když počítáme průměrné kolo na 100 sec., tak jsou to 2-3 sec. na kolo. Kolik je to na závod? Navíc, proč nasadila Yamaha postaršího testovacího jezdce???... to je otázka. Možná proto, že už v hlavě nemá nadělaný a nejde mu o kariéru, takže testuje pro Yamahu přímo v závodě a je menší pravděpodobnost, že se mu to kousne, nebo to někde zahodí. Možná mi podsunete, že remcám,ale 27 si s tím začal.

t.o.m.a.s. (0) napsal 28.06.2010 v 10:41

Pity - chceš atraktivitu nebo čumět na sponzory? Vybrat si můžeš kdykoliv...

PityGPX (949) napsal 28.06.2010 v 10:34

Ano, SBK jsou v atraktivosti lepší pro všechny fandy, o tom nemá cenu polemizovat, ale nic to nemění na tom, že MGP je prnví liga a sbk druhá liga, pro jezdce, pro týmy, sponzoři, atd. Ohledne počtu, stačí mi 24 bajků, tak akorát. Radši 24 bajků plne konkurenceschopných, než 30 bajků a mít z toho 20 kroužilů. Jinak, v SBK jsou na špici jen dva bývali z MGP, takový Sylvian ještě musí zabrat :)

Frki (0) napsal 28.06.2010 v 10:15

Možná si špatně vzpomínám, ale někdy v 97 jich startovalo kolem 30ky? (Byl sem eště pišišvor a moc počtu nevěnoval pozornost...ale něco mě tam tak hlodá že to tak bylo)
Každopádně nápad je to hezký, ale kdyby to bylo tak EZ, tak si myslím že by na tudle myšlenku satelity už nějaký ten pátek jely.
Naplno souhlasím s Vikim999, až je to ale smutné. =-(
A jako poslední perla, bylo by hezké kdyby se vrátila Kawa, i kdyby třeba jenom na chvost.

t.o.m.a.s. (0) napsal 28.06.2010 v 10:12

No, když každý trochu lepší jezdec chce nehorázný peníz, tak se nedivte, že jezdí málo týmů a ještě s průměrnými jezdci. Zvláštní, že v Superbicích jsou bývalí z MOTO GP. Co se týče atraktivity - Superbike alespoň u mě vítězí!!!

riderhenry (2) napsal 28.06.2010 v 09:57

A v cem ma tu obrovskou pravdu? Co by tedy podle nej bylo lepsi? Uvedl, ze by mohli dat sanci "nekomu jinemu" - ale komu? Tohle muze rict kazdy Tymy se snazi jit logicky cestou nejmensich nakladu a zaroven dodrzet smluvni podminky, nechapu proc se do toho Stonery snazi mluvit... Mne teda z toho slanku spis prislo, ze chytry uplne neni... 20-25 motorek taky nemusi byt optimum, dovedu si predstavit ze by jich bylo i vic...

VIZI (1428) napsal 28.06.2010 v 09:24

Má pravdu ten chlapec

Palec11 (232) napsal 28.06.2010 v 09:19

Už sem myslel že se tu nebude brečet na téma.. Kdyby byly 500ccm...
Jinak Stoner to řekl dobře, tyhle Japonský náhrady jsou možná dobrý pro tým že zalepěj díru a najezděj nějaký km ale pro oko dívaka závodů je to uplně o ničem.

viki999 (3) napsal 28.06.2010 v 09:15

Myslím že doba 500ccm CVAJTAKTŮ by se měla kurevskyrychle vrátit- to byly závody a to bylo na co čumět- teĎ pardon ale podívám se na 125-jede KUBA KORNFEIL, pak moto2-KRUTÁŘEŽBA,
A PAK DU JEZDIT NA MOTORCE PROTOŽE KRÁLOVSKÁ JE NA TE KUBATUŘE AKORÁT NUDA




TOPlist