Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo69 - Fakt se nesmí ani měnit rozety? Vidíš co se ještě dovím! Co pak tedy mají dělat chudáci těžší jezdci? Zase EZPELETOBLBOVŠTINA! To je opravdu stádo blbců!
Stejných motorů jo, al ené stejných šasí. Tolik druhů se jich na trati snad nikdy nesetaklo..a ja je jedno o skoro tunu těžší, a do toho jezdec, kterej má taky nějaký to kilečko navíc, tak je jasný, že tenhle komplet nebude figurovat na předních místech top speedu. Navíc se ani nesmí měnit rozety..což jeden blbej zub udělá hodně.
O Top speed rozhoduje i napřevodování motocyklu, někdo to má dopomala, aby mu lépe vycházely zatáčky. A taky prostý fakt, jak jezdec rychle projede poslední zatáčku,před tím kde se top speed pak měří. Takže vlastně jezdecké schopnosti.
desmo69: jj souhlas,taky je treba rict ze mit vysokou top speed jeste nevyhrava zavod. Ducati meli taky nejrychlejsi stroje a titul vyhrala pomalejsi Yamaha
raddie, když je motorka těžší a do to ho i jezdec těžší než ostatní, tak rozhýbat na startu o xx kg těžší komplet, bude logicky pomalejší než lehčí komplet. Viz např. Pedrosa. Ať je to jak chce, váha mu u startu určitě pomáha
Je to moc zajímavé čtení. Ale dovolím si kacířskou otázku: je opravdu top speed tak klíčový pro start. Nehraje tady spíš roli zrychlení z nuly na něco?
V této tab.top speed u top ten dle vah jezdců:1.Gadea 58,2.Debon 63,3.Aegerter64,4.Elias57,5.REDDING45,6.Talma64,7.Bradl58,8.Luthi63,9.Takahashi60,10.Cluzel61. Pro srovnání posl.desítka:30.Pešek68,31.Nieto62,32.Guerra60,33:Pietri63,34.Wilairot59,35.Faubel64.36.Llados?,37.Martínez70.38.Abaja68,39.Canepa69. K tomu váhy strojů,které však nemohu uvést,neb neznám přesně.
Pěkný článek Bosso. Možná by bylo zajímavé i to, kolik jezdci z tvojí tabulky váží i se strojem. Mohlo by to říct taky hodně a třeba bychom měli i důvod. Jinak je mi jasné, že v neposlední řadě o top speed rozhoduje i nastavení.
taky asi zalezi na vyjezdu ze zatacky ne? tech faktoru je milion a motory muzou byt stejne
Desmo: Jsi si těma rozetama jistej?
Desmo69 - Fakt se nesmí ani měnit rozety? Vidíš co se ještě dovím! Co pak tedy mají dělat chudáci těžší jezdci? Zase EZPELETOBLBOVŠTINA! To je opravdu stádo blbců!
Mare, tohle pomáhá všude, ne jen na babetě:) Kórt v kategorii, jako je moto2, kde se nahání každá setinka sekundy
desmo: Yo. Tohle dost pomohlo když jsem jezdil na babetě.
Stejných motorů jo, al ené stejných šasí. Tolik druhů se jich na trati snad nikdy nesetaklo..a ja je jedno o skoro tunu těžší, a do toho jezdec, kterej má taky nějaký to kilečko navíc, tak je jasný, že tenhle komplet nebude figurovat na předních místech top speedu. Navíc se ani nesmí měnit rozety..což jeden blbej zub udělá hodně.
Prostě jsou to závody naprosto vyrovnaných a stejně rychlých strojů!
Roman: Nezapomeň, že tady mají všichni stejný motor.
O Top speed rozhoduje i napřevodování motocyklu, někdo to má dopomala, aby mu lépe vycházely zatáčky. A taky prostý fakt, jak jezdec rychle projede poslední zatáčku,před tím kde se top speed pak měří. Takže vlastně jezdecké schopnosti.
desmo69: jj souhlas,taky je treba rict ze mit vysokou top speed jeste nevyhrava zavod. Ducati meli taky nejrychlejsi stroje a titul vyhrala pomalejsi Yamaha
raddie, když je motorka těžší a do to ho i jezdec těžší než ostatní, tak rozhýbat na startu o xx kg těžší komplet, bude logicky pomalejší než lehčí komplet. Viz např. Pedrosa. Ať je to jak chce, váha mu u startu určitě pomáha
Je to moc zajímavé čtení. Ale dovolím si kacířskou otázku: je opravdu top speed tak klíčový pro start. Nehraje tady spíš roli zrychlení z nuly na něco?
V této tab.top speed u top ten dle vah jezdců:1.Gadea 58,2.Debon 63,3.Aegerter64,4.Elias57,5.REDDING45,6.Talma64,7.Bradl58,8.Luthi63,9.Takahashi60,10.Cluzel61. Pro srovnání posl.desítka:30.Pešek68,31.Nieto62,32.Guerra60,33:Pietri63,34.Wilairot59,35.Faubel64.36.Llados?,37.Martínez70.38.Abaja68,39.Canepa69. K tomu váhy strojů,které však nemohu uvést,neb neznám přesně.
Pěkný článek Bosso. Možná by bylo zajímavé i to, kolik jezdci z tvojí tabulky váží i se strojem. Mohlo by to říct taky hodně a třeba bychom měli i důvod. Jinak je mi jasné, že v neposlední řadě o top speed rozhoduje i nastavení.