Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo69 - Ale nežere! Je to skandál! No co, aspoň na ty skřety sázím a protože samozřejmě vyhrávají, tak mi už přinesli pěkných pár tisíc! Aspoň k něčemu jsou dobří!
Koolja - Souhlasím! A závody to jsou dobré a vyrovnané, až na to, že zatím vždy skřeti, díky váze i když nejsou jezdecky lepší, než ostatní, nakonec na závěr tahají za delší provaz! Ona je ta mini-váha výhoda i u MOTO GP a u šestistovek vynikne ještě víc!
AKRO:me se ta trida taky nelibi,ale z jinejch duvodu.Ale zavody jsou to pekny.Problem je,ze jezdec,potazmo team muze sahat jen do podvozku.Koreni jsou donuceni jet podle sablony.Podle me skoda,utok z venku zatacky nebude za celej rok zadnej.Za to na vnitrek jich bude habakuk a par dobrejch pilotu se zbytecne zrakvi.
Mamba54 - Ale měli by se zajímat, když nejsou co by nejdražší třídy šestistovek, proč nejsou taky nejrychlejší! A s každou třídou je práce až nad hlavu!
Ale oni soutěží ve své,zdůraznˇji SVÉ třídě.Netzjímají je 125,Moto GP,natož nějaké SSP.Mají své práce až nad hlavu.Jak jinak ti to mám Akro vysvětlit.Věř mi.mám to z dobrého zdroje.
Mamba54 - Ale měli by si udělat čas a popřemýšlet proč jsou pomalejší! 10x dražší a navíc údajně taková prestižní třída MOTO 2 a je pomalejší než upravené a laděné sériovky...
Myslím,že zde ty debaty skončí pouze tehdy,až někdy v budoucnu FIM vypíše MS pro tř.s názvem:Absolutně VOLNÁ .Ale to asi hned tak nebude Přeji všem hezký večer.
to Nuvolari:Já jen vycházím ze soukrom.info od nejmenovaného zdroje z jednoho nejmenovaného týmu.Podle něj mají s nastavováním tolik práce,že kolikrát nevědí,kde jim hlava stojí. A natakové blbosti,jakože jsou pomalejší než SSP,na to opravdu nemají ČAS.
Já stejně pořád říkám, že můžeme být rádi, že není ještě horší a že ty TV přenosy zajistil aspoň na La7 a Eurosportu, nemusel to zajistit nikomu a ty závody by viděli jen místní, hehe.
mamba54: netrpíš náhodou nejakou poruchou vnímání? Co je, proboha, anrchistického na kritice nějakého pravidla?!? A myslíš, že to týmům nevadí? O tom nemáš zprávy ani Ty, ani já, ale z logiky věci by jim to vadit mělo, protože nemoct udělat takové nejzákladnější nastavení, je pěkná otrava a hlavně pěkná blbost. A taky jeden z důvodů, proč moto2 nebudou rychlejší než SSP.
Někdy mi zde některé příspěvky do diskuzí připadnou,jakoby je psali pubertˇáci nebo přinejmenším kverulanti s anarchistitickým myšlením.Jednou jsou jakási pravidla daná,účastníci s tím souhlasí,tak proč to zde některým trhá žíly? Neupírám nikomu právo prezentovat zde svůj názor,ale uvědomte si,že pokud to nevadí zůčastněným týmům tak my s tím nic neuděláme.Tak si šetřme radši energii na fandění
Nuvolari, ale to na tom vůbec nic nemění. Jak píše Bosso..tohle má pod palcem ten Trimby, a vsadil bych se, že nad ním bude ten Webb jakožto technický ředitel. tzn. to je jejich starost, jejich "rezort". To že to ten Ezpeleta podepíše (jestli se do toho vůbec nějak angažuje) už je skoro samozřejmost. On tak té technice rozumí Však od toho tam není. Jestli někdo něco posral, tak je to partička kolem MSMA, která má do konce r. 2011 výhradní právo na tvorbu technických pravidel. Tzn. i od nich přišel nápad na 800ccm (a to hlavně kvůli smrti Kata v Suzuce..). Prostě Dorna j etam od něčeho jinýho, tak nešiřte blude a srance. To od čeho tam je, dělá sakra dobře. Přitáhnout na "nudný" závody tisíce a tisíce diváků, to je umění.
PityGPX - Já byl u voleb jednou za komunistů a ještě na vojně, kde jsme museli volit pod dohledem a hromadně a od té doby už nikdy! SPZetka je navíc blbec a nutně se musí obklopit a dát funkce ještě větším blbům jako je on, aby ho neohrožovali ve funkci. Je to podobné nebo stejné jako v politice!
Desmo, ale nemýlím-li se, je SPZ vrchní boss, tedy nese odpovědnost za to, co se odehrává pod ním. Jako když ministr dopravy pustí ke schválení sněmovnou zmetkový zákon a pak se vymlouvá, že on to znění nesepsal - to ho nezbavuje odpovědnosti za zmetek.
Mimochodem, Bosso, měl bych námět na článek, který by možná hodně lidí zajímal: takové a)vlastnické a b)organizační schéma u Grnd prix a WSBK, mě by to určitě zajímalo.
AKRO: prosím, běž místo letošních voleb v ČR kandidovat na předsedu Irta :) by sis vydělal víc peněz než za celý život tady v ČR, pravidla motocyklových zádovů v GP by byly podle tvé lajny a všichni by byli štastní a ještě by si bydlel v tak pěkné zemi než v ČR :)
Pak je pan Mike Trimby p i t o m e c ! Už dost na tom, že to MOTO 2 vyhrávají skřeti, díky své váze a těžší jezdci si nemohou na svou váhu ani zpřevodovat motorku! D e b i l i t a !!!
Technický ředitel motogp je Mike Webb, kdo ví jestli nemá na starosti i moto2. Ezpeleta je tam trošku od něčeho jiný, a to od čeho tam je, mu jde famózně (medializace atd.)
Nuvolari, ty si snad myslíš, že technický pravidla dělá Ezpeleta? Že on rozhoduje o litrech v nádrži, povolených úpravach, materiálech atd? Vždyť to je ředitel firmy, vlastnící mediální práva, ne nějaký technický kdo ví co
To desmo: Přesně souhlas. Jeden zoubek navíc a nebyl by problém. Bohužel se to nesmí. Už se to zkoušelo třeba i ježděním pouze na "5", ale nic z toho nebylo. Vyřešila by to kazetová převodovka, to je ale bohužel pouze sci-fi.
No a taky aerodynamika,jak se kdo na tom umí poskládat.Ale myslím,že zatáčky,jejich nájezdy,průjezdy a výjezdy nakonec rozhodují víc než nějaký top speed
Desmo69 - Ale nežere! Je to skandál! No co, aspoň na ty skřety sázím a protože samozřejmě vyhrávají, tak mi už přinesli pěkných pár tisíc! Aspoň k něčemu jsou dobří!
Akro, to tě ale žere ta váha jezdců co? Nemáš to lehký, každej den usínat s pocitem, že vše stojí za ho*no ..ach jo
Koolja - Souhlasím! A závody to jsou dobré a vyrovnané, až na to, že zatím vždy skřeti, díky váze i když nejsou jezdecky lepší, než ostatní, nakonec na závěr tahají za delší provaz! Ona je ta mini-váha výhoda i u MOTO GP a u šestistovek vynikne ještě víc!
to Akro:Uvědom si,že co by měli,nebo neměli,já nikterak neovlivním Jen jsem reprodukoval jedno soukromé info.A radit jim si ani netroufám,ani nehodlám
to Koolja:Ne každý v nájezdu brzdí stejně,takže i venkem to půjde,neboj.
AKRO:me se ta trida taky nelibi,ale z jinejch duvodu.Ale zavody jsou to pekny.Problem je,ze jezdec,potazmo team muze sahat jen do podvozku.Koreni jsou donuceni jet podle sablony.Podle me skoda,utok z venku zatacky nebude za celej rok zadnej.Za to na vnitrek jich bude habakuk a par dobrejch pilotu se zbytecne zrakvi.
Mamba54 - Ale měli by se zajímat, když nejsou co by nejdražší třídy šestistovek, proč nejsou taky nejrychlejší! A s každou třídou je práce až nad hlavu!
Ale oni soutěží ve své,zdůraznˇji SVÉ třídě.Netzjímají je 125,Moto GP,natož nějaké SSP.Mají své práce až nad hlavu.Jak jinak ti to mám Akro vysvětlit.Věř mi.mám to z dobrého zdroje.
Mamba54 - Ale měli by si udělat čas a popřemýšlet proč jsou pomalejší! 10x dražší a navíc údajně taková prestižní třída MOTO 2 a je pomalejší než upravené a laděné sériovky...
Myslím,že zde ty debaty skončí pouze tehdy,až někdy v budoucnu FIM vypíše MS pro tř.s názvem:Absolutně VOLNÁ .Ale to asi hned tak nebude Přeji všem hezký večer.
to Nuvolari:Já jen vycházím ze soukrom.info od nejmenovaného zdroje z jednoho nejmenovaného týmu.Podle něj mají s nastavováním tolik práce,že kolikrát nevědí,kde jim hlava stojí. A natakové blbosti,jakože jsou pomalejší než SSP,na to opravdu nemají ČAS.
Já stejně pořád říkám, že můžeme být rádi, že není ještě horší a že ty TV přenosy zajistil aspoň na La7 a Eurosportu, nemusel to zajistit nikomu a ty závody by viděli jen místní, hehe.
Marex, no ten práveěže může To co má na starosti těžce nezvládá. S tech. pravidly tam problém není...
Desmo: A jak je to s Flaminnim? Ten taky za nic nemůže?
mamba54: netrpíš náhodou nejakou poruchou vnímání? Co je, proboha, anrchistického na kritice nějakého pravidla?!? A myslíš, že to týmům nevadí? O tom nemáš zprávy ani Ty, ani já, ale z logiky věci by jim to vadit mělo, protože nemoct udělat takové nejzákladnější nastavení, je pěkná otrava a hlavně pěkná blbost. A taky jeden z důvodů, proč moto2 nebudou rychlejší než SSP.
mamba54, tak tak
Někdy mi zde některé příspěvky do diskuzí připadnou,jakoby je psali pubertˇáci nebo přinejmenším kverulanti s anarchistitickým myšlením.Jednou jsou jakási pravidla daná,účastníci s tím souhlasí,tak proč to zde některým trhá žíly? Neupírám nikomu právo prezentovat zde svůj názor,ale uvědomte si,že pokud to nevadí zůčastněným týmům tak my s tím nic neuděláme.Tak si šetřme radši energii na fandění
Nuvolari, ale to na tom vůbec nic nemění. Jak píše Bosso..tohle má pod palcem ten Trimby, a vsadil bych se, že nad ním bude ten Webb jakožto technický ředitel. tzn. to je jejich starost, jejich "rezort". To že to ten Ezpeleta podepíše (jestli se do toho vůbec nějak angažuje) už je skoro samozřejmost. On tak té technice rozumí Však od toho tam není. Jestli někdo něco posral, tak je to partička kolem MSMA, která má do konce r. 2011 výhradní právo na tvorbu technických pravidel. Tzn. i od nich přišel nápad na 800ccm (a to hlavně kvůli smrti Kata v Suzuce..). Prostě Dorna j etam od něčeho jinýho, tak nešiřte blude a srance. To od čeho tam je, dělá sakra dobře. Přitáhnout na "nudný" závody tisíce a tisíce diváků, to je umění.
Akro tak to by jsi se ktomu SPZkovi hodil taky (vtip)
PityGPX - Já byl u voleb jednou za komunistů a ještě na vojně, kde jsme museli volit pod dohledem a hromadně a od té doby už nikdy! SPZetka je navíc blbec a nutně se musí obklopit a dát funkce ještě větším blbům jako je on, aby ho neohrožovali ve funkci. Je to podobné nebo stejné jako v politice!
Desmo, ale nemýlím-li se, je SPZ vrchní boss, tedy nese odpovědnost za to, co se odehrává pod ním. Jako když ministr dopravy pustí ke schválení sněmovnou zmetkový zákon a pak se vymlouvá, že on to znění nesepsal - to ho nezbavuje odpovědnosti za zmetek.
Mimochodem, Bosso, měl bych námět na článek, který by možná hodně lidí zajímal: takové a)vlastnické a b)organizační schéma u Grnd prix a WSBK, mě by to určitě zajímalo.
AKRO: prosím, běž místo letošních voleb v ČR kandidovat na předsedu Irta :) by sis vydělal víc peněz než za celý život tady v ČR, pravidla motocyklových zádovů v GP by byly podle tvé lajny a všichni by byli štastní a ještě by si bydlel v tak pěkné zemi než v ČR :)
Pak je pan Mike Trimby p i t o m e c ! Už dost na tom, že to MOTO 2 vyhrávají skřeti, díky své váze a těžší jezdci si nemohou na svou váhu ani zpřevodovat motorku! D e b i l i t a !!!
To desmo: A konkrétně to co máš na mysli, má pod palcem pan Mike Trimby - jinak šéf IRTA, tedy sdružení závodních týmů.
Technický ředitel motogp je Mike Webb, kdo ví jestli nemá na starosti i moto2. Ezpeleta je tam trošku od něčeho jiný, a to od čeho tam je, mu jde famózně (medializace atd.)
Nuvolari, ty si snad myslíš, že technický pravidla dělá Ezpeleta? Že on rozhoduje o litrech v nádrži, povolených úpravach, materiálech atd? Vždyť to je ředitel firmy, vlastnící mediální práva, ne nějaký technický kdo ví co
Naprostý souhlas s Akrem. Rozetu si můžou měnit i ve volné MČR a ve slavné Moto2 ne? Další stupidita pana Karamela SPZ.
To je tedy blbákov SPZ!
To desmo: Přesně souhlas. Jeden zoubek navíc a nebyl by problém. Bohužel se to nesmí. Už se to zkoušelo třeba i ježděním pouze na "5", ale nic z toho nebylo. Vyřešila by to kazetová převodovka, to je ale bohužel pouze sci-fi.
No a taky aerodynamika,jak se kdo na tom umí poskládat.Ale myslím,že zatáčky,jejich nájezdy,průjezdy a výjezdy nakonec rozhodují víc než nějaký top speed