Ezpeleta: „Já nebudu diskutovat“

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JP (206) napsal 12.03.2010 v 11:44

To Ogg – moc hezky rozvedená myšlenka. Jen malá poznámka – slovo pilně není ve vyjmenovaných slovech proto se píše s měkkým „i“. Chlapi, než něco pošlete, tak si zkontrolujte pravopis (PC to udělá za Vás, když víte na co kliknout), pak totiž i ta nejlepší myšlenka dostane povážlivou trhlinu, když autor neumí česky . Myslím, že Moto GP má plnou hlavu starostí z toho jak se WSBK stále více dostává do popředí zájmu, tak hledá všemožné způsoby, jak závody udělat zajímavější. Řeči o ekonomické krizi je pouze alibi, aby ospravedlnili jakoukoliv blbost, kterou se nám p. Ezpeleta snaží vnutit . Na závody se budu dívat, ale stejně to budou "nervy" sledovat, kdo ze čtveřice Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa závod vyhraje. U WSBK je možných vítězů podstatně víc, je moc dobře, že jim Checa vytřel zrak - na satelitní motorce .

Karbec_Jikov (106) napsal 12.03.2010 v 11:26

Mamba, tak ty se pořád někde jezdí i když mimo mistrovství světa, ne? Když už sme u té historie, jakých rychlostí asi tak dosahovaly 50 ccm nebo později 80 ccm?

mamba54 (1340) napsal 12.03.2010 v 11:09

Karbec Jikov- a k tomu ještě sajtkáry

mamba54 (1340) napsal 12.03.2010 v 11:03

Marex

Brabuss (-2) napsal 12.03.2010 v 10:21

Vymýšlí píčoviny, WSBK forever...

Marex (2571) napsal 12.03.2010 v 10:05

Mamba: Navrhuji pokračovat. Pupenec se zvětší, majitele zadusí a pravidla se povolí. Přibude invence, barvy a život.

Karbec_Jikov (106) napsal 12.03.2010 v 08:39

Mě by se zase líbílo, kdyby se vrátily ty dvoutaktní půllitrový bestie. Ale to už se nikdy nnestane.

mamba54 (1340) napsal 12.03.2010 v 08:35

Jak tu tak koukám na ty vaše slovní přestřelky a hecování,tak je mi stále jasnější,že příčinou je váš stále větší absták po tom aby to už konečně ty races začaly.Už aby to bylo.Vzniknou nová témata k hašteření a na nebožáka Ezpeletu,který už musí mít na jazyku moc velký pupenec po všech těch řečech,co tu proběhly,si nikto ani nevzpomene.

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 05:31

Rado...jo dobrá myšlenka. Ta fungovala do teď...800ccm, nějaká váha, a zbytek si dělejte co chcete..a vidíš jak to dopadlo. Motorky za cenu cesty letu na Mars, jezdců 17, závody roztrhaný. Prostě přes tuhle přehnanou "demokracii" cesta taky nic nevede. Chce to tvrdou dikaturu

desmo69 (638) napsal 12.03.2010 v 05:29

Ogg, na chodící encyklopedii ještě nemám ty správný letokruhy Od toho jsou tady jiní (ne že by byly staří )...já přečtu jen x článků, pak si je dám dohromady a z toho vyvozuju. Např. Akro je ale úplně jinej příklad. ten nepřečte nic, nic si nevyvozuje, ale stejně něco tvrdí...hold, taky možnost

teamwhd (74) napsal 12.03.2010 v 01:51

Já bych udělal závody jen ze sériovek, ani laďák bych nepovolil. potom by mě zajímaly výsledky

koolja (134) napsal 11.03.2010 v 23:02

Marex:V OBOUCH PRISPEVCICH mas pravdu,takze za jedna s hvezdickou

Marex (2571) napsal 11.03.2010 v 22:57

Ps: Radši tě pozvu na pár hrnků. Keříky by jsi stejně prodal někde pod cenou a pak utržený peníz propil v nějaké nálevně.

Marex (2571) napsal 11.03.2010 v 22:56

A kua. Ty jsi to nezalíval, co? Co se týče tvojí hádanky...pamatuji se na jednoho pána, co vyhrál moto-závod hlavně díky tomu, že si na hrbu vezl něco málo náhradních dílů (že by z toho postavil další bike). Myslíš tohle?

koolja (134) napsal 11.03.2010 v 22:49

Marex:odpoved na tu NEJDULEZITEJSI otazku hledej v historii.Dalo by se to vyresit stejnym zpusobem,jak to udelal nejrychlejsi "KOVAR".Kdyz najdes spravnou odpoved mam u tebe na jare par keriku zadara

Marex (2571) napsal 11.03.2010 v 22:45

Kolja: Tak mě teď napadá. Možná by Ezpoblboleta mohl vypálit rybník Flaminniovcům a zakázat jim ůpravy a konečně by se jelo MS STOCK... x 1000.000.

AKRO (-498) napsal 11.03.2010 v 22:33

OGG - pomáhej ti Pánbůh ve tvém zármutku! Pokoj popelu, který tady po tobě zůstane! Víc toho určitě nezbyde!

Marex (2571) napsal 11.03.2010 v 22:18

Koolja: Mno a co katalyzátor, decibely...myslím, že ani motor by po úpravách mistrů šroubováků a klíčů neprošel. Osvětlení a blinkry, by asi nebyl až takovej problém,držák SPZ by se dal heftnout na Sport i Moto2,kilometr drátů a nějaký ty přepínače, startér netuším, jestli Moto2 a Sporty mají...atd... ale řekni mi jedno a to nejdůležitější, kam si kua dáš povinnou výbavu a lékárničku? He? Podstatou věci, co jsem tím myslel, je pořád to samý. Ani na mašině z Moto2,ani se Sprotem, či Bajkem, by jsi po závodech neměl jet po vlastní ose domů (teda pokud neumíš jezdit jako Ghost Rider). Jsou to všechno speciály.

Rado_ (564) napsal 11.03.2010 v 22:08+1

Podle mě je taky jakékoliv omezování k hovnu... dal bych limit jen na dvě věci... hmotnost a obsah... jinak a´t si fabriky dělají, co chtějí

Ogg (387) napsal 11.03.2010 v 21:51

Tak pan Ezpeleta opět přinesl nějaké novinky, které se více méně týkají tech. předpisů. Já osobně doufám, že pan Ezpeleta ví, co dělá. 22 motocyklů v roce 2012 se mi zdá pozitivní, ovšem bych byl nejradši, kdyby všechny motocykly byly, co se týče tech. hlediska stejné, tzn stejný objem, stejná nádrž apod. Tak jako tomu bylo v roce 2006. Bohužel mám tak trošku strach, že pan Ezpeleta už není nejmladší a tak mu to už nemyslí jako dřív za mladých let, kdyby to byl ještě fešák.
Teď už je to dědeček, a nejsem si jist, zda rozumí dnešní technice. Přece jen by měl své křeslo přenechat mladším.
Inu, doufejme, že se vše obrátí správným směrem, ať chceme nebo ne, do roku 2012 zbývá ještě dost měsíců a stát se může cokoliv, pojďme se radši připravovat na nadcházející sezonu MOTO GP, která bude velice atraktivní. Tolik slavných jmen vedle sebe. Mladí kluci z 250 už pylně trénují angličtinu, jak sami řeklli, budou jí vice používat. Na motogp.com najdete rozhovor s těmito nováčky. Kluci jedni ušatí.
Pane redaktor, na zač. týdne přišla zpráva, že se tento týden rozhodne o budoucnosti továrny eMZet, nevíte jak to s ní vypadá? Snad pan děda Ezpeleta dal green light pro tuto stáj a postaví ji na start v Kataru.
Jinak, já jsem si pročítal i jiné diskuze a musím říct, že přítel Akro to tady nemá jednoduché. To, že se s ním rozcházím v názorech, na to jste si už zvykli, ale vidím, že skoro každý druhý má s Akrem potíže, co se týče názorů na svět Grand Prix. Např. pan Desmo69, to je chodící encyklopedie, a pořád nemůžu uvěřit, že Akro těmto názorům oponouje, když pan Desmo dává vše na přiložených faktech. Inu, jestli Akro není ve stejném věku jako je pan Ezpeleta, to by pak vysvětlovalo všechno.

AKRO (-498) napsal 11.03.2010 v 21:25

Koolja - Tak to tě musím uklidnit! Já tě sice chápu a respektuji tvůj názor, ale nesouhlasím s tebou! Nic jiného v tom není!

koolja (134) napsal 11.03.2010 v 21:18

AKRO:u tvych prispevku si kolikrat pripadam jak v Bulharsku.Snazim se vrtet hlavou aby jsi me pochopil,ale stale to nejde.

koolja (134) napsal 11.03.2010 v 21:09

Ermolenko: s 5-valcem mas sakra pravdu.Bohuzel jsem ho vytocenej slysel jen ze zaznamu.Naostro jsem mel moznost na BH,ale tam to netocili do extremu.

AKRO (-498) napsal 11.03.2010 v 20:52

Koolja - Jsi dost chytrý na to, abys věděl jak jsem to myslel! Že MGP vede stádo přikyvovačů v čele s hlupákem je známé už delší dobu!

desmo69 (638) napsal 11.03.2010 v 20:51

Ono je to těžký. Někdo chce zlevňovat a druhý říká jakýpak šetření, je to královská třída. Hold všem se zavděčit nedá. Nemá to jednoduchá Ezpeleta

Ermolenko (53) napsal 11.03.2010 v 20:23

je to královská třída tak jaký šetření!a max počet válců mě taky vadí!zvuk pětiválcové Hondy je nezapomenutelnej

koolja (134) napsal 11.03.2010 v 20:20

zde nam prave "AKRO" ukazuje kdy je potreba novinari verit a staci precist nadpis-VSE JE KRISTALOVE JASNE doufam,ze ty bryle jsou ruzovy

SoulTrain21 (753) napsal 11.03.2010 v 20:09

desmo69 (638) napsal 11.03.2010 v 19:51

Ztělesněná moudrost je zase tady Vzpamatuj se už prosímtě, začínáš to přehánět

AKRO (-498) napsal 11.03.2010 v 19:48

Desmo69 - Už ten článek o Karamelovi začíná" Já nebudu diskutovat"! S kým by taky diskutoval, když musí všichni držet hubu a souhlasit! Kasu a prachy drží on!!!




TOPlist