Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To Ogg – moc hezky rozvedená myšlenka. Jen malá poznámka – slovo pilně není ve vyjmenovaných slovech proto se píše s měkkým „i“. Chlapi, než něco pošlete, tak si zkontrolujte pravopis (PC to udělá za Vás, když víte na co kliknout), pak totiž i ta nejlepší myšlenka dostane povážlivou trhlinu, když autor neumí česky . Myslím, že Moto GP má plnou hlavu starostí z toho jak se WSBK stále více dostává do popředí zájmu, tak hledá všemožné způsoby, jak závody udělat zajímavější. Řeči o ekonomické krizi je pouze alibi, aby ospravedlnili jakoukoliv blbost, kterou se nám p. Ezpeleta snaží vnutit . Na závody se budu dívat, ale stejně to budou "nervy" sledovat, kdo ze čtveřice Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa závod vyhraje. U WSBK je možných vítězů podstatně víc, je moc dobře, že jim Checa vytřel zrak - na satelitní motorce .
Mamba, tak ty se pořád někde jezdí i když mimo mistrovství světa, ne? Když už sme u té historie, jakých rychlostí asi tak dosahovaly 50 ccm nebo později 80 ccm?
Jak tu tak koukám na ty vaše slovní přestřelky a hecování,tak je mi stále jasnější,že příčinou je váš stále větší absták po tom aby to už konečně ty races začaly.Už aby to bylo.Vzniknou nová témata k hašteření a na nebožáka Ezpeletu,který už musí mít na jazyku moc velký pupenec po všech těch řečech,co tu proběhly,si nikto ani nevzpomene.
Rado...jo dobrá myšlenka. Ta fungovala do teď...800ccm, nějaká váha, a zbytek si dělejte co chcete..a vidíš jak to dopadlo. Motorky za cenu cesty letu na Mars, jezdců 17, závody roztrhaný. Prostě přes tuhle přehnanou "demokracii" cesta taky nic nevede. Chce to tvrdou dikaturu
Ogg, na chodící encyklopedii ještě nemám ty správný letokruhy Od toho jsou tady jiní (ne že by byly staří )...já přečtu jen x článků, pak si je dám dohromady a z toho vyvozuju. Např. Akro je ale úplně jinej příklad. ten nepřečte nic, nic si nevyvozuje, ale stejně něco tvrdí...hold, taky možnost
A kua. Ty jsi to nezalíval, co? Co se týče tvojí hádanky...pamatuji se na jednoho pána, co vyhrál moto-závod hlavně díky tomu, že si na hrbu vezl něco málo náhradních dílů (že by z toho postavil další bike). Myslíš tohle?
Marex:odpoved na tu NEJDULEZITEJSI otazku hledej v historii.Dalo by se to vyresit stejnym zpusobem,jak to udelal nejrychlejsi "KOVAR".Kdyz najdes spravnou odpoved mam u tebe na jare par keriku zadara
Koolja: Mno a co katalyzátor, decibely...myslím, že ani motor by po úpravách mistrů šroubováků a klíčů neprošel. Osvětlení a blinkry, by asi nebyl až takovej problém,držák SPZ by se dal heftnout na Sport i Moto2,kilometr drátů a nějaký ty přepínače, startér netuším, jestli Moto2 a Sporty mají...atd... ale řekni mi jedno a to nejdůležitější, kam si kua dáš povinnou výbavu a lékárničku? He? Podstatou věci, co jsem tím myslel, je pořád to samý. Ani na mašině z Moto2,ani se Sprotem, či Bajkem, by jsi po závodech neměl jet po vlastní ose domů (teda pokud neumíš jezdit jako Ghost Rider). Jsou to všechno speciály.
Tak pan Ezpeleta opět přinesl nějaké novinky, které se více méně týkají tech. předpisů. Já osobně doufám, že pan Ezpeleta ví, co dělá. 22 motocyklů v roce 2012 se mi zdá pozitivní, ovšem bych byl nejradši, kdyby všechny motocykly byly, co se týče tech. hlediska stejné, tzn stejný objem, stejná nádrž apod. Tak jako tomu bylo v roce 2006. Bohužel mám tak trošku strach, že pan Ezpeleta už není nejmladší a tak mu to už nemyslí jako dřív za mladých let, kdyby to byl ještě fešák.
Teď už je to dědeček, a nejsem si jist, zda rozumí dnešní technice. Přece jen by měl své křeslo přenechat mladším.
Inu, doufejme, že se vše obrátí správným směrem, ať chceme nebo ne, do roku 2012 zbývá ještě dost měsíců a stát se může cokoliv, pojďme se radši připravovat na nadcházející sezonu MOTO GP, která bude velice atraktivní. Tolik slavných jmen vedle sebe. Mladí kluci z 250 už pylně trénují angličtinu, jak sami řeklli, budou jí vice používat. Na motogp.com najdete rozhovor s těmito nováčky. Kluci jedni ušatí.
Pane redaktor, na zač. týdne přišla zpráva, že se tento týden rozhodne o budoucnosti továrny eMZet, nevíte jak to s ní vypadá? Snad pan děda Ezpeleta dal green light pro tuto stáj a postaví ji na start v Kataru.
Jinak, já jsem si pročítal i jiné diskuze a musím říct, že přítel Akro to tady nemá jednoduché. To, že se s ním rozcházím v názorech, na to jste si už zvykli, ale vidím, že skoro každý druhý má s Akrem potíže, co se týče názorů na svět Grand Prix. Např. pan Desmo69, to je chodící encyklopedie, a pořád nemůžu uvěřit, že Akro těmto názorům oponouje, když pan Desmo dává vše na přiložených faktech. Inu, jestli Akro není ve stejném věku jako je pan Ezpeleta, to by pak vysvětlovalo všechno.
Desmo69 - Už ten článek o Karamelovi začíná" Já nebudu diskutovat"! S kým by taky diskutoval, když musí všichni držet hubu a souhlasit! Kasu a prachy drží on!!!
To Ogg – moc hezky rozvedená myšlenka. Jen malá poznámka – slovo pilně není ve vyjmenovaných slovech proto se píše s měkkým „i“. Chlapi, než něco pošlete, tak si zkontrolujte pravopis (PC to udělá za Vás, když víte na co kliknout), pak totiž i ta nejlepší myšlenka dostane povážlivou trhlinu, když autor neumí česky . Myslím, že Moto GP má plnou hlavu starostí z toho jak se WSBK stále více dostává do popředí zájmu, tak hledá všemožné způsoby, jak závody udělat zajímavější. Řeči o ekonomické krizi je pouze alibi, aby ospravedlnili jakoukoliv blbost, kterou se nám p. Ezpeleta snaží vnutit . Na závody se budu dívat, ale stejně to budou "nervy" sledovat, kdo ze čtveřice Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa závod vyhraje. U WSBK je možných vítězů podstatně víc, je moc dobře, že jim Checa vytřel zrak - na satelitní motorce .
Mamba, tak ty se pořád někde jezdí i když mimo mistrovství světa, ne? Když už sme u té historie, jakých rychlostí asi tak dosahovaly 50 ccm nebo později 80 ccm?
Karbec Jikov- a k tomu ještě sajtkáry
Marex
Vymýšlí píčoviny, WSBK forever...
Mamba: Navrhuji pokračovat. Pupenec se zvětší, majitele zadusí a pravidla se povolí. Přibude invence, barvy a život.
Mě by se zase líbílo, kdyby se vrátily ty dvoutaktní půllitrový bestie. Ale to už se nikdy nnestane.
Jak tu tak koukám na ty vaše slovní přestřelky a hecování,tak je mi stále jasnější,že příčinou je váš stále větší absták po tom aby to už konečně ty races začaly.Už aby to bylo.Vzniknou nová témata k hašteření a na nebožáka Ezpeletu,který už musí mít na jazyku moc velký pupenec po všech těch řečech,co tu proběhly,si nikto ani nevzpomene.
Rado...jo dobrá myšlenka. Ta fungovala do teď...800ccm, nějaká váha, a zbytek si dělejte co chcete..a vidíš jak to dopadlo. Motorky za cenu cesty letu na Mars, jezdců 17, závody roztrhaný. Prostě přes tuhle přehnanou "demokracii" cesta taky nic nevede. Chce to tvrdou dikaturu
Ogg, na chodící encyklopedii ještě nemám ty správný letokruhy Od toho jsou tady jiní (ne že by byly staří )...já přečtu jen x článků, pak si je dám dohromady a z toho vyvozuju. Např. Akro je ale úplně jinej příklad. ten nepřečte nic, nic si nevyvozuje, ale stejně něco tvrdí...hold, taky možnost
Já bych udělal závody jen ze sériovek, ani laďák bych nepovolil. potom by mě zajímaly výsledky
Marex:V OBOUCH PRISPEVCICH mas pravdu,takze za jedna s hvezdickou
Ps: Radši tě pozvu na pár hrnků. Keříky by jsi stejně prodal někde pod cenou a pak utržený peníz propil v nějaké nálevně.
A kua. Ty jsi to nezalíval, co? Co se týče tvojí hádanky...pamatuji se na jednoho pána, co vyhrál moto-závod hlavně díky tomu, že si na hrbu vezl něco málo náhradních dílů (že by z toho postavil další bike). Myslíš tohle?
Marex:odpoved na tu NEJDULEZITEJSI otazku hledej v historii.Dalo by se to vyresit stejnym zpusobem,jak to udelal nejrychlejsi "KOVAR".Kdyz najdes spravnou odpoved mam u tebe na jare par keriku zadara
Kolja: Tak mě teď napadá. Možná by Ezpoblboleta mohl vypálit rybník Flaminniovcům a zakázat jim ůpravy a konečně by se jelo MS STOCK... x 1000.000.
OGG - pomáhej ti Pánbůh ve tvém zármutku! Pokoj popelu, který tady po tobě zůstane! Víc toho určitě nezbyde!
Koolja: Mno a co katalyzátor, decibely...myslím, že ani motor by po úpravách mistrů šroubováků a klíčů neprošel. Osvětlení a blinkry, by asi nebyl až takovej problém,držák SPZ by se dal heftnout na Sport i Moto2,kilometr drátů a nějaký ty přepínače, startér netuším, jestli Moto2 a Sporty mají...atd... ale řekni mi jedno a to nejdůležitější, kam si kua dáš povinnou výbavu a lékárničku? He? Podstatou věci, co jsem tím myslel, je pořád to samý. Ani na mašině z Moto2,ani se Sprotem, či Bajkem, by jsi po závodech neměl jet po vlastní ose domů (teda pokud neumíš jezdit jako Ghost Rider). Jsou to všechno speciály.
Podle mě je taky jakékoliv omezování k hovnu... dal bych limit jen na dvě věci... hmotnost a obsah... jinak a´t si fabriky dělají, co chtějí
Tak pan Ezpeleta opět přinesl nějaké novinky, které se více méně týkají tech. předpisů. Já osobně doufám, že pan Ezpeleta ví, co dělá. 22 motocyklů v roce 2012 se mi zdá pozitivní, ovšem bych byl nejradši, kdyby všechny motocykly byly, co se týče tech. hlediska stejné, tzn stejný objem, stejná nádrž apod. Tak jako tomu bylo v roce 2006. Bohužel mám tak trošku strach, že pan Ezpeleta už není nejmladší a tak mu to už nemyslí jako dřív za mladých let, kdyby to byl ještě fešák.
Teď už je to dědeček, a nejsem si jist, zda rozumí dnešní technice. Přece jen by měl své křeslo přenechat mladším.
Inu, doufejme, že se vše obrátí správným směrem, ať chceme nebo ne, do roku 2012 zbývá ještě dost měsíců a stát se může cokoliv, pojďme se radši připravovat na nadcházející sezonu MOTO GP, která bude velice atraktivní. Tolik slavných jmen vedle sebe. Mladí kluci z 250 už pylně trénují angličtinu, jak sami řeklli, budou jí vice používat. Na motogp.com najdete rozhovor s těmito nováčky. Kluci jedni ušatí.
Pane redaktor, na zač. týdne přišla zpráva, že se tento týden rozhodne o budoucnosti továrny eMZet, nevíte jak to s ní vypadá? Snad pan děda Ezpeleta dal green light pro tuto stáj a postaví ji na start v Kataru.
Jinak, já jsem si pročítal i jiné diskuze a musím říct, že přítel Akro to tady nemá jednoduché. To, že se s ním rozcházím v názorech, na to jste si už zvykli, ale vidím, že skoro každý druhý má s Akrem potíže, co se týče názorů na svět Grand Prix. Např. pan Desmo69, to je chodící encyklopedie, a pořád nemůžu uvěřit, že Akro těmto názorům oponouje, když pan Desmo dává vše na přiložených faktech. Inu, jestli Akro není ve stejném věku jako je pan Ezpeleta, to by pak vysvětlovalo všechno.
Koolja - Tak to tě musím uklidnit! Já tě sice chápu a respektuji tvůj názor, ale nesouhlasím s tebou! Nic jiného v tom není!
AKRO:u tvych prispevku si kolikrat pripadam jak v Bulharsku.Snazim se vrtet hlavou aby jsi me pochopil,ale stale to nejde.
Ermolenko: s 5-valcem mas sakra pravdu.Bohuzel jsem ho vytocenej slysel jen ze zaznamu.Naostro jsem mel moznost na BH,ale tam to netocili do extremu.
Koolja - Jsi dost chytrý na to, abys věděl jak jsem to myslel! Že MGP vede stádo přikyvovačů v čele s hlupákem je známé už delší dobu!
Ono je to těžký. Někdo chce zlevňovat a druhý říká jakýpak šetření, je to královská třída. Hold všem se zavděčit nedá. Nemá to jednoduchá Ezpeleta
je to královská třída tak jaký šetření!a max počet válců mě taky vadí!zvuk pětiválcové Hondy je nezapomenutelnej
zde nam prave "AKRO" ukazuje kdy je potreba novinari verit a staci precist nadpis-VSE JE KRISTALOVE JASNE doufam,ze ty bryle jsou ruzovy
Ztělesněná moudrost je zase tady Vzpamatuj se už prosímtě, začínáš to přehánět
Desmo69 - Už ten článek o Karamelovi začíná" Já nebudu diskutovat"! S kým by taky diskutoval, když musí všichni držet hubu a souhlasit! Kasu a prachy drží on!!!