Ezpeleta: Osmistovky byly fantastické

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zdenal_V (0) napsal 17.02.2010 v 12:05

V tomto Ezpeleta šlápl do pořádný louže . Kecy jako, byly to krásné časy a predjíždění ..asi seděl u jinýho šampionátu (spíš ale neví, jak říct, 800ccm byla blbost). Pravda je, že myšlenka bezpočnosti byla pořádně drahá a krom přecpání motorek elektronikou se nic nezměnilo. Ale litry s osmistovkama budou dobrý srovnání ..snad se toho dočkáme

MarcuS. (-3) napsal 17.02.2010 v 10:51

800ccm byla ptákovina a strejda Ezpeleta má tak máslo na hlavě, který ne a ne setřít z lebky. Jen to musí kluk trochu vokecat, jako že báječný léta a bla bla bla. Ke snižování nákladů na závodění neustálé změny regulí asi nejspíš nepomáhaj.

Fanyn. (1) napsal 17.02.2010 v 10:12

PityGPX: on jenom říkal ať mu to vypnou, ne že mu to vypli

ROSSI_CE (91) napsal 17.02.2010 v 09:59

To je hokej!!!

PityGPX (949) napsal 17.02.2010 v 09:57

Tak kde jsou ti chytráci kteří pořád říkaj že Casey by byl bez elektroniky furt ve štěrku? Stoner je teda borec, vyhrává i přes vyplou elektroniku
JInak, snad zavedou jen litry, i když chapu že mě jako fandy se to říká...

Ferys (55) napsal 17.02.2010 v 09:24

Co to ten chlap mele? Redukce objemu před několika lety měla přinést hlavně snížení top-speedu, a tím zajištění bezpečnějšího závodění. V reálu se stal pravý opak - mašiny porychlily díky nižší hmotnosti a lepší obratnosti. Navíc vývoj díky neustálým změnám stojí obrovský peníze. Zlatý SBK!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist