Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo69 - Ty motorky pro MGP, by pochopitelně mohly stát ještě míň, Superbiky stojí okolo 3 miliónů a rozdíl rychlosti není skoro žádný a jak loni říkal Rossi, že kdyby mohly Superbiky používat stejné gumy jako oni, byli by stejně rychlí! Ale o tom jsme se už bavili!
Desmo69 - Já se ale zaobírám dneškem! Vždyť tady pořád kritizuju, jak to vedou a že si s tím nevědí rady! A co bych s tím dělal? Prvním úkolem by bylo vykopat ušatce a snížit náklady minimálně o polovinu! A ještě lépe na třetinu. Prostě jít cestou stavby levnějších motocyklů, omezit elektroniku, atd! Považuješ za normální, aby motocykl MGP stál 30 miliónů korun, jako je to dnes? A neboj se on by i motocykl za 10 melounů jezdil jen nepatrně hůř! Ani bys to nepoznal!
2Desmo: to, jak ve svých příspěvcích argumentuješ, mi ukazuje, že máš, podobně jako s64, jednosměrný způsob uvažování = první možné vysvětlení, které tě napadne (nemusí být vždy správné), považuješ za dané a cokoliv (odkaz, argument, názor), co do něj nezapadá prostě zavrhneš. Podobně jako jsem napsal s64 i pro tebe platí, že dávat ti odkazy je ztráta času, jelikož je (pokud je vůbec přečteš), jako nesouhlasné s tvým názorem, označíš za "nulové".
A pokud nechápeš "co chtěl básník říci" tak si zkus znovu(??) přečíst můj příspěvek z 17.02.10 v 22:04: kdy jsem ti už na to odpověděl.
Ale co děláš pořád? Tihle lídé jsou na svách místech a řeší to. Prostě jak říkám. Zajímalo by mě co bys dělal a navrhoval ty v současným stavu. Cíl je snížit náklady, zvýšit počet jezdců a přinejlepším přilákat nový fabriky? Jak ale už vím dopředu neřekneš nic, zato budeš narážet na přechod na 800ccm. To je sice krásný, ale to je už pět let co to schválili. Minulost je minulost a v součastnosti se musí řešit současný problémy. To bychom se potom mohli ještě pořád dohadovat, jestli jsme se tenkrát měli nechat "podřídit" Němcům a udělat ze sebe protektorát, nebo jít do války. Je to pořád to samo dokola, už se to řeší půl století a co z toho? Takže by bylo fantastický, kdybys aspoň projednou nechal minulost minulostí a zaobíral se dneškem
Desmo69 - Ale to víš, že by měli vědět kam to vedou - tedy to víme všichni a nemá cenu být sprostej a hlavně kolik to bude stát! To by měl vědět každý podnikatel! Ty jména co jsi vypsal znám pochopitelně taky, sem tam si taky něco přečtu! Pokud to dovedli do současného stavu, tak je to banda diletantů, nebo to jsou přikyvovači, co odhlasují vše, co navrhne ten ušatej vůl! Nakonec je to podobné - v našem státě to je ve vládě a parlamentu taky samý, tedy údajný odborník a podívej se, jak to vypadá!
By mě zajímalo co bys udělal jako první, kdybys sedl před zástupce fabrik a měl jim něco navrhnout. Sám nevíš, jen kritizuješ...a když už něco tak je to nereálná blbost:)
Akro, a ty bys snad veděl kolik to bude výhledově stát? promiň ale takovej génius fakt nejsi. A kam se to bude ubírat myslím že jasno je, a to absolutně, Jasno v tom teda nejspíš nemáš ty...A zas další tvoje klasická chyba: "podívej se na toho blba co to vede". On to nevede jen člověk, jich je tam víc. V Barceloně při tomhle zasedání tihle: Carmelo Ezpeleta (Dorna, Chairman), Claude Danis (FIM), Hervé Poncharal (IRTA), Takanao Tsubouchi (MSMA), Ignacio Verneda (FIM Sports Director), Javier Alonso (Dorna). Myslíš snad, že ani jedne z těhle lidí nemá páru o světě motorek, zato že ty bys jim vytřel zrak se svýma znalostma a určitě geniálním plánem kam víst motogp v době krize? Nenech se vysmát prosimtě
Desmo69 - Tak oni tomu rozumí víc než my? Tak se podívej co za posledních pár let ti volové v MGP vymysleli a kam to dovedli! Dodnes nemají jasno, co s tím a kam se to bude ubírat a hlavně kolik to bude výhledově stát! Jak by taky ano, podívej se na toho blba co to vede! Myslím toho s těma plácačkama na hlavě! Ale to jsi jistě pochopil!
Koolja - Hledat se mě to nechce, ale ten ušatej hňup to navrhoval někdy v září - říjnu? 2009. Jinak je to docela jasné, pokud by se měly stavět tisícovky stejně jako osmistovky, nemohly by jim osmistovky stačit, těch 200 ccm by nebylo jak vyrovnat! Proto nutně musí následovat výkonové omezení tisícovek!
Akro, ať je to jak chce, jedno je jistý. Oni tomu rozumí víc jak ty a hlavně, oni zažili určitě víc jednání v tohmle oboru, jak ty Prostě a jednoduše jsou v tom lepší jak my všichni dohromady:)
mynonaj, no to je sice krásný, ale co to má společný s dnešní situací? Kdyby ten Rossi jezdil bez TC za dob, kdy TC byla a ostatní ji naplno využívali, tak ok. Jenže to se mám jako hluboce zamýšlet nad Rossim a jeho schopnostma, když nepoužíval TC, a pozor, v době, kdy ještě nebyla? No to je opravdu bomba Prostě nechápu co tím básník chtěl říct, že Rossi jako jedinej ze spičky jezdil bez TC (v době kdy nebyla)?...
mynonaj: Příště formuluj věty přesně ,ať nedochází k takovýmto nedorozumění.Kdyby jsi napsal,že Rossi zažil dobu bez TC,tak je to OK,ale napsat větu: "Jediný ze špičky,který v královské třídě jezdil bez TC je Rossi" se dá vyložit různě.Jo a ty odkazy které jsi předložil si pro příště radši nechej pro sebe,jsou ze strašné vzdálenosti a strašné kvality takže nulové.Čus
2s64: Napsal jsem, že Rossi jako jediný ze špičky (Ross,Ped,Sto,Lor) jezdil královskou třídu bez TC. Na to jsem , bez nutnosti ladit mu bajk, přišel takto. TC se používá od 2003 +-1 rok. Ross je v ní od 2000, ostatní od 2005,2005,2008. Nyní TC všichni používají. Z těchto jednoduchých vět se dá logicky usoudit, že Ross jako jediný JEZDIL (pozor na minulý čas!!) v královské třídě bez TC. Pokud ti tato jednoduchá větná konstrukce dělá problém, tak se nedivím, že si nedokážeš představit, že někdo jiný dokáže hlavu používat více než ty (což je, mimochodem, uplně snadné :)). A taky vidím, že odkazy, které jsem ti přihodil, byly asi nad tvé síly a tedy ztrátou času. (Naštěstí jsem ti tam nedal ten, kde jsou i funkční schémata, časové průběhy signálů atd.)
Ještě něco k tomu pitomci Ezpeletovi! Tak to nakonec fakt dopadne, že pojedou osmistovky a proti nim tisícovky, které jak už loni navrhoval Ezpeleta, budou upraveny tak, aby nemohly zvítězit! Navíc nechápu že osmistovky s otáčkami na krev, budou mít jen 6 motorů a tisícovky omezené otáčkami, mají mít 12!!! motorů! Kde je tady nějaká logika a co to MOTO GP vede za superkretény?
mynonaj:O používání tvé hlavy dost pochybuju.Tvé tvrzení,že 46 jako jediný nepoužívá(nepoužívával) TC je pouze tvůj směšný odhad,a nebo a ptám se už podruhé,ty jsi u toho,když mu nastavují(nastavovali) bajk?? Vše jsou pouze tvé směšné dohady ,tak radši brzdi svou bujnou fantazii,protože už začínáš nudit. Jak můžeš porovnávat styl jízdy Stonera i se zaplým TC na divoké Ducati a Rossiho na téměř dokonalé Yamaze?? Ducati vs Yamaha v ovladatelnosti téměř neporovnatelné.
Marex:podle me ji jede hodne "natvrdo".Kdyz bych se to pokusil srovnat,tak se mu zadni kolo muze tocit az o 30% rychleji nez predni.Nicky uz se dostava nekam ke 20%,Marco se motal nekde kolem 10%.No a kdyz to testoval Schumi tak -5%.TY PROCENTA JSOU ORIENTACNI-ne ze mam pristup k jejich datum .Ale tak nejak se to nastavuje sice ty rozdily v rychlostech jsou MENSI.U nas jezdil pilot cca 3% otacek predniho kola ku zadnimu.Na rychlost to nevim-zalezelo na obvodu gumi.
Akro, S64,Desmo: Možná se pletu, ale TC se v královské trídě používá od 2003 nebo 2004. Kdo ze špičkových jezdců (pro vás jmenovitě Rossi, Pedrosa, Stoner, Lorenzo) jezdil tuto třídu v tomto období. Myslím, že pouze Rossi. Pokud se s datem začátku používání TC v královské třídě pletu, tak se omlouvám. Jinak doporučuju lépe číst, více přemýšlet, info hledat a teprve pak reagovat. (I když Akro na to skoro přišel.:))
Také jsem ještě našel pár odkazů o tom, že Stoner používá TC více než předtím
***Stoner added that he had been using traction control more in recent races after changes to the Ducati's electronics, and that it had proved helpful despite his personal dislike of it.***
citace z //www.racer.com/stoner-traction-control-is-in-motogp-to-stay/article/144581/
***
Casey uses a lot of traction control, and he is wonderful using it.***
citace z //www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/mcn/2008/february/11-17/feb1208motogptractioncontrolkeytocaseystonerssuccess/
S64: A proč bych mu měl ladit baik??? Stačí občas použít hlavu.
mynonay - No pane jo! Tak Rossi jezdil bez TC?! A jedinej?! Kdybys měl pravdu, tak by se zařadil mezi Canepu a Gábora! A každý závod! Pokud by se tedy neválel! Ale nakonec máš pravdu! Ve 125kách a 250tkách tedy někde před 10 lety + - to TC neměl!
mynonaj:Jak můžeš napsat,že 46 jezdil bez TC???Ty mu ladáš baik nebo jsi to poznal z videí na you tube?? Jsi fakt dobrej.Tak se mi zdá,že tu je další odborník na moto od PC.
A na tos přišel kde že bez TC jezdil Rossi? Doufám že neplánuješ říct že za éry 800ccm. U litrů jezdil bez TC kde kdo, jednu chvílu aj Hayden...takže není potřeba toto nějak vyzdvihovat
2Desmo:Já jsem nikde ani náznakem neřekl že by Stoner bez TC nejezdil kde jezdí? Nebo jsi to v mých příspěvcích objevil? Naopak jsem v 1. příspěvku napsal, že jezdit opravdu umí.
Citace
**Tím nechci říct, že neumí jezdit - právě naopak, chce to dost odvahy tomu naložit a neubrat, když to začne ustřelovat.**
Naopak ty jsi řekl
**Tak sám Stoner říká že TC takřka nepoužívá, **
a já na to dodal par odkazů a tipů, kde lze nalézt, že ji skutečně dost používá.
Nebo čekáš, že některý z jezdců řekne "no bez TC bych byl v troubě, bez ní bych skončil". Každý tvrdí a z pochopitelných důvodů bude tvrdit, že TC moc nepotřebuje a že mu vlastně vadí, ale každý je rád, že ji má. Jediný ze špičky, který v královské třídě jezdil bez TC je Rossi.
Kolja: Jak to vidíš ty s Kejsího užíváním trakce? Mě se zdá, že jeho duc ji má dost "natvrdo" (jakože trošku do toho kecá,ale málo...byť velmi účinně).
Desmo69 - Ty motorky pro MGP, by pochopitelně mohly stát ještě míň, Superbiky stojí okolo 3 miliónů a rozdíl rychlosti není skoro žádný a jak loni říkal Rossi, že kdyby mohly Superbiky používat stejné gumy jako oni, byli by stejně rychlí! Ale o tom jsme se už bavili!
Mynonaj - Nic si z toho nedělej, já jsem na tom s Desmem stejně! Je to veliký obhájce Ezpelety a dalších hlupáků v MGP!
Desmo69 - Já se ale zaobírám dneškem! Vždyť tady pořád kritizuju, jak to vedou a že si s tím nevědí rady! A co bych s tím dělal? Prvním úkolem by bylo vykopat ušatce a snížit náklady minimálně o polovinu! A ještě lépe na třetinu. Prostě jít cestou stavby levnějších motocyklů, omezit elektroniku, atd! Považuješ za normální, aby motocykl MGP stál 30 miliónů korun, jako je to dnes? A neboj se on by i motocykl za 10 melounů jezdil jen nepatrně hůř! Ani bys to nepoznal!
2Desmo: to, jak ve svých příspěvcích argumentuješ, mi ukazuje, že máš, podobně jako s64, jednosměrný způsob uvažování = první možné vysvětlení, které tě napadne (nemusí být vždy správné), považuješ za dané a cokoliv (odkaz, argument, názor), co do něj nezapadá prostě zavrhneš. Podobně jako jsem napsal s64 i pro tebe platí, že dávat ti odkazy je ztráta času, jelikož je (pokud je vůbec přečteš), jako nesouhlasné s tvým názorem, označíš za "nulové".
A pokud nechápeš "co chtěl básník říci" tak si zkus znovu(??) přečíst můj příspěvek z 17.02.10 v 22:04: kdy jsem ti už na to odpověděl.
Ale co děláš pořád? Tihle lídé jsou na svách místech a řeší to. Prostě jak říkám. Zajímalo by mě co bys dělal a navrhoval ty v současným stavu. Cíl je snížit náklady, zvýšit počet jezdců a přinejlepším přilákat nový fabriky? Jak ale už vím dopředu neřekneš nic, zato budeš narážet na přechod na 800ccm. To je sice krásný, ale to je už pět let co to schválili. Minulost je minulost a v součastnosti se musí řešit současný problémy. To bychom se potom mohli ještě pořád dohadovat, jestli jsme se tenkrát měli nechat "podřídit" Němcům a udělat ze sebe protektorát, nebo jít do války. Je to pořád to samo dokola, už se to řeší půl století a co z toho? Takže by bylo fantastický, kdybys aspoň projednou nechal minulost minulostí a zaobíral se dneškem
Desmo69 - Víš co by nejvíc pomohlo? Vykopat toho vola z Dorny až před vchod! Pokud to někdo neudělá nedá se dělat nic!
Desmo69 - Ale to víš, že by měli vědět kam to vedou - tedy to víme všichni a nemá cenu být sprostej a hlavně kolik to bude stát! To by měl vědět každý podnikatel! Ty jména co jsi vypsal znám pochopitelně taky, sem tam si taky něco přečtu! Pokud to dovedli do současného stavu, tak je to banda diletantů, nebo to jsou přikyvovači, co odhlasují vše, co navrhne ten ušatej vůl! Nakonec je to podobné - v našem státě to je ve vládě a parlamentu taky samý, tedy údajný odborník a podívej se, jak to vypadá!
By mě zajímalo co bys udělal jako první, kdybys sedl před zástupce fabrik a měl jim něco navrhnout. Sám nevíš, jen kritizuješ...a když už něco tak je to nereálná blbost:)
Akro, a ty bys snad veděl kolik to bude výhledově stát? promiň ale takovej génius fakt nejsi. A kam se to bude ubírat myslím že jasno je, a to absolutně, Jasno v tom teda nejspíš nemáš ty...A zas další tvoje klasická chyba: "podívej se na toho blba co to vede". On to nevede jen člověk, jich je tam víc. V Barceloně při tomhle zasedání tihle: Carmelo Ezpeleta (Dorna, Chairman), Claude Danis (FIM), Hervé Poncharal (IRTA), Takanao Tsubouchi (MSMA), Ignacio Verneda (FIM Sports Director), Javier Alonso (Dorna). Myslíš snad, že ani jedne z těhle lidí nemá páru o světě motorek, zato že ty bys jim vytřel zrak se svýma znalostma a určitě geniálním plánem kam víst motogp v době krize? Nenech se vysmát prosimtě
Desmo69 - Tak oni tomu rozumí víc než my? Tak se podívej co za posledních pár let ti volové v MGP vymysleli a kam to dovedli! Dodnes nemají jasno, co s tím a kam se to bude ubírat a hlavně kolik to bude výhledově stát! Jak by taky ano, podívej se na toho blba co to vede! Myslím toho s těma plácačkama na hlavě! Ale to jsi jistě pochopil!
Koolja - Hledat se mě to nechce, ale ten ušatej hňup to navrhoval někdy v září - říjnu? 2009. Jinak je to docela jasné, pokud by se měly stavět tisícovky stejně jako osmistovky, nemohly by jim osmistovky stačit, těch 200 ccm by nebylo jak vyrovnat! Proto nutně musí následovat výkonové omezení tisícovek!
Akro těch výmyslů má víc. Ono je to lepší pehlížet
AKRO:kde jsi vystoural,ze tisicovky budou omezeny otackama ,nebo je to tvuj vymysl ?
Akro, ať je to jak chce, jedno je jistý. Oni tomu rozumí víc jak ty a hlavně, oni zažili určitě víc jednání v tohmle oboru, jak ty Prostě a jednoduše jsou v tom lepší jak my všichni dohromady:)
mynonaj, no to je sice krásný, ale co to má společný s dnešní situací? Kdyby ten Rossi jezdil bez TC za dob, kdy TC byla a ostatní ji naplno využívali, tak ok. Jenže to se mám jako hluboce zamýšlet nad Rossim a jeho schopnostma, když nepoužíval TC, a pozor, v době, kdy ještě nebyla? No to je opravdu bomba Prostě nechápu co tím básník chtěl říct, že Rossi jako jedinej ze spičky jezdil bez TC (v době kdy nebyla)?...
mynonaj: Příště formuluj věty přesně ,ať nedochází k takovýmto nedorozumění.Kdyby jsi napsal,že Rossi zažil dobu bez TC,tak je to OK,ale napsat větu: "Jediný ze špičky,který v královské třídě jezdil bez TC je Rossi" se dá vyložit různě.Jo a ty odkazy které jsi předložil si pro příště radši nechej pro sebe,jsou ze strašné vzdálenosti a strašné kvality takže nulové.Čus
mynonaj:
2s64: Napsal jsem, že Rossi jako jediný ze špičky (Ross,Ped,Sto,Lor) jezdil královskou třídu bez TC. Na to jsem , bez nutnosti ladit mu bajk, přišel takto. TC se používá od 2003 +-1 rok. Ross je v ní od 2000, ostatní od 2005,2005,2008. Nyní TC všichni používají. Z těchto jednoduchých vět se dá logicky usoudit, že Ross jako jediný JEZDIL (pozor na minulý čas!!) v královské třídě bez TC. Pokud ti tato jednoduchá větná konstrukce dělá problém, tak se nedivím, že si nedokážeš představit, že někdo jiný dokáže hlavu používat více než ty (což je, mimochodem, uplně snadné :)). A taky vidím, že odkazy, které jsem ti přihodil, byly asi nad tvé síly a tedy ztrátou času. (Naštěstí jsem ti tam nedal ten, kde jsou i funkční schémata, časové průběhy signálů atd.)
Ještě něco k tomu pitomci Ezpeletovi! Tak to nakonec fakt dopadne, že pojedou osmistovky a proti nim tisícovky, které jak už loni navrhoval Ezpeleta, budou upraveny tak, aby nemohly zvítězit! Navíc nechápu že osmistovky s otáčkami na krev, budou mít jen 6 motorů a tisícovky omezené otáčkami, mají mít 12!!! motorů! Kde je tady nějaká logika a co to MOTO GP vede za superkretény?
S64 - je to tak! Souhlas!
kolja:Dík. Myslím, že pokud mám v tohle fóru nějakému názoru důvěřovat, tak to bude ten tvůj.
mynonaj:O používání tvé hlavy dost pochybuju.Tvé tvrzení,že 46 jako jediný nepoužívá(nepoužívával) TC je pouze tvůj směšný odhad,a nebo a ptám se už podruhé,ty jsi u toho,když mu nastavují(nastavovali) bajk?? Vše jsou pouze tvé směšné dohady ,tak radši brzdi svou bujnou fantazii,protože už začínáš nudit. Jak můžeš porovnávat styl jízdy Stonera i se zaplým TC na divoké Ducati a Rossiho na téměř dokonalé Yamaze?? Ducati vs Yamaha v ovladatelnosti téměř neporovnatelné.
Marex:podle me ji jede hodne "natvrdo".Kdyz bych se to pokusil srovnat,tak se mu zadni kolo muze tocit az o 30% rychleji nez predni.Nicky uz se dostava nekam ke 20%,Marco se motal nekde kolem 10%.No a kdyz to testoval Schumi tak -5%.TY PROCENTA JSOU ORIENTACNI-ne ze mam pristup k jejich datum .Ale tak nejak se to nastavuje sice ty rozdily v rychlostech jsou MENSI.U nas jezdil pilot cca 3% otacek predniho kola ku zadnimu.Na rychlost to nevim-zalezelo na obvodu gumi.
Akro, S64,Desmo: Možná se pletu, ale TC se v královské trídě používá od 2003 nebo 2004. Kdo ze špičkových jezdců (pro vás jmenovitě Rossi, Pedrosa, Stoner, Lorenzo) jezdil tuto třídu v tomto období. Myslím, že pouze Rossi. Pokud se s datem začátku používání TC v královské třídě pletu, tak se omlouvám. Jinak doporučuju lépe číst, více přemýšlet, info hledat a teprve pak reagovat. (I když Akro na to skoro přišel.:))
Také jsem ještě našel pár odkazů o tom, že Stoner používá TC více než předtím
***Stoner added that he had been using traction control more in recent races after changes to the Ducati's electronics, and that it had proved helpful despite his personal dislike of it.***
citace z //www.racer.com/stoner-traction-control-is-in-motogp-to-stay/article/144581/
***
Casey uses a lot of traction control, and he is wonderful using it.***
citace z //www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/mcn/2008/february/11-17/feb1208motogptractioncontrolkeytocaseystonerssuccess/
S64: A proč bych mu měl ladit baik??? Stačí občas použít hlavu.
mynonay - No pane jo! Tak Rossi jezdil bez TC?! A jedinej?! Kdybys měl pravdu, tak by se zařadil mezi Canepu a Gábora! A každý závod! Pokud by se tedy neválel! Ale nakonec máš pravdu! Ve 125kách a 250tkách tedy někde před 10 lety + - to TC neměl!
Sorry:ladíš
mynonaj:Jak můžeš napsat,že 46 jezdil bez TC???Ty mu ladáš baik nebo jsi to poznal z videí na you tube?? Jsi fakt dobrej.Tak se mi zdá,že tu je další odborník na moto od PC.
A na tos přišel kde že bez TC jezdil Rossi? Doufám že neplánuješ říct že za éry 800ccm. U litrů jezdil bez TC kde kdo, jednu chvílu aj Hayden...takže není potřeba toto nějak vyzdvihovat
2Desmo:Já jsem nikde ani náznakem neřekl že by Stoner bez TC nejezdil kde jezdí? Nebo jsi to v mých příspěvcích objevil? Naopak jsem v 1. příspěvku napsal, že jezdit opravdu umí.
Citace
**Tím nechci říct, že neumí jezdit - právě naopak, chce to dost odvahy tomu naložit a neubrat, když to začne ustřelovat.**
Naopak ty jsi řekl
**Tak sám Stoner říká že TC takřka nepoužívá, **
a já na to dodal par odkazů a tipů, kde lze nalézt, že ji skutečně dost používá.
Nebo čekáš, že některý z jezdců řekne "no bez TC bych byl v troubě, bez ní bych skončil". Každý tvrdí a z pochopitelných důvodů bude tvrdit, že TC moc nepotřebuje a že mu vlastně vadí, ale každý je rád, že ji má. Jediný ze špičky, který v královské třídě jezdil bez TC je Rossi.
Kolja: Jak to vidíš ty s Kejsího užíváním trakce? Mě se zdá, že jeho duc ji má dost "natvrdo" (jakože trošku do toho kecá,ale málo...byť velmi účinně).
Tady je ten váš borec //www.motogp.com/en/videos/2010/Dorna+Sports+CEO+Carmelo+Ezpeleta+on+latest+GP+Commission+meeting