Grand Prix San Marina - Misano, závod MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 07.09.2009 v 00:06

Ladin46 - já tě nechci okrádat o spánek ,ale když jinak nedáš tak jo: Víš co mě zajímá na WSBK? Daleko větší vyrovnanost a mnohem zajímavější závody a to nejen SBK ,ale i v Supersportech a stockách. Je to hodně podobné 125 a 250tkám, kde se taky něco děje, na rozdíl od obvyklých jízd pravidelnosti obou Yamah v MOTO GP. To že jsi fanda MOTO GP i Rossiho ti schvaluji a věř mi,že ti přeji,aby se tam toho hodně dělo i když v současné době je to pod kritiku! Myslím sportovně. Je to sice technická lahůdky jak píšeš,ale za ty šílené peníze co to stojí? A nakonec prakticky stejně výkonné motory i když o 200 kubíků větší se dají pořídit za desetinu ceny v SBK. Tak asi tak,je to jen můj názor a samozřejmě s ním souhlasit nemusíš! Měj se! A.

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 23:56

Asi nemá,co odpovědět,ostatní dobrou,AKRO usnul nudou.

desmo69 (638) napsal 06.09.2009 v 23:51

No vidíš jak to z tebe pěkně leze Tyhle rozdíly dělají kdo? No jezdci . Proč by potom Rossi a Lorenzo, díky jezdeckým schopnostem, nemohli jezdit PŘED ostatníma, jak ostatní díky jezdeckým schopnostem ZA ostatníma? Zjednodušeně řečeno...no mě to stačilo, věnuj se dalším:) Pak si stoupnu do řady s dalším dotazem kdyžtak:)

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 23:50

AKRO - no neodpovídáš,tak jinak - Toseland,který nestačí na Edwardse, není to hvězda SBK?

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 23:47

Desmo69 - Už jsem někde psal,že ty Dukny jsou trochu vyjímka, jsou totiž tak nepovedené,že je skoro jedno,zda jedou jako tovární,nebo satelitní a výkony jezdců na Duknách to potvrzují! A ten Talma je asi bez komentáře! Když mu naloží taková skoronula Canepa...!A Toseland asi jede hůř než Edwards,když na něho nestačí! Jaké jiné vysvětlení by jsi pro to asi měl? Asi je o trochu horší jezdec. To samé Loris a Vermeulen na Suzuki. Nebo jsem měl napsat o 2 - 3% horší jezdec?

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 23:43

AKRO - spousta otázek pro tebe,stačí jen odpovídat,doufám že i na ty mé odpovíš,dík?

walii (31) napsal 06.09.2009 v 23:38

A ještě jedno, pokud jsou pro Tebe jezdci ze středu a konce pole MotoGP shit, zajímalo by mne na čem a jak jezdíš Ty ??

walii (31) napsal 06.09.2009 v 23:35

Akro: asi nebudu sám, komu už připadáš tak trochu trapně. Prostě je to jako ve všem. Někdo je na špici a někdo odvádí svou práci na dalších místech. Já se rád podívám na Bolda při běhu na sto, či dvěstě metrů, i když tuším, že vyhraje. Přesto to pro mne je i "posté" neuvěřitelný zážitek. Pokud by to pro mne byla nuda, vypnu tele. a dělám něco "bohulibého". Proto se divím, že pokud je pro Tebe MotoGP takový sajrajt, že na to koukáš. Jo a v motosportu dělá úspěch spojení pilota a moto. Pokud Ti Yamaha vadí, věřím, že i Tvoje televize má vypínač.

desmo69 (638) napsal 06.09.2009 v 23:32

Akro, jej čoveče, podíl 20% jezdce na úspěchu. Tak to toho Kalia upřímně lituju co je to za vola, když dostane tovární motorku a jede s ní to stejný co se satelitem. Nebo Talma..no ten musí být tedy ale úúúplně nulovej. A co Toseland? To bude asi lidská troska když je 8 míst za Colinem a stejně nedokáže ze sebe vydat tu pětinu práce, když 80% za něho odmaká motorka:) Kurňa Akro, nehraj si zbytečně s těma číslama!:) Jednak to nedává smysl, a jednak je to ohledně absolutní hovadina:) Mimochodem když se přimouří oči tak je to o nastavení..a to si nediriguje nikdo jinej než sám jezdec

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 23:28

AKRO - že tebe to rajcuje,když takhle provokuješ a oni někteří se ti snaží odporovat?Podívej,asi takhle,mně zajímá hlavně MotoGP a to tak,že třetím rokem si to točím na DVD, začlo vysílání na NovaSport,pořídil jsem si satelit a natáčím znovu.Proč?Je to pro mně lahůdka techniky a genialita lidí.Pouštím si závody x-krát a vychtnávám si to i několikrát.Jsem fanda MotoGP a Valeho,ale dokážu být objektivní i vůčí jiným jezdcům.Co ty a SBK?Proč je tolik žereš?Odpověz a nepiš tu nesmysly o MotoGP,klidně napiš,co tě fascinuje o SBK.Doufám,že napíšeš,nebo se bojíš hordy kritiky,že třeba ani SBK nerozumíš?Výzva,tak co?

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 23:23

Ladin46 - 4 týmy podporované továrnami,nejsou žádný předpoklad boje 8 jezdců o titul! Jen teorie! A satelity jsou už úplně bez šance! Bohužel o jezdcích je to jen tak na 20%! Vše ostatní je o technice! A pokud se aspoň trochu neomezí elektronika v motocyklech,tak podíl jezdce větší nebude!

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 23:15

Desmo69 - Teď mě napadlo,že ty Stonerovy výsledky se dají vysvětlit snad jen tím,že je jediný,kdo se na tom kostitřasu dokáže udržet!

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 23:12

Desmo69 - Kdy si konečně přečteš pořádně co jsem napsal? Ona se ta stejná písnička taky pořád opakuje a nedá se bohužel napsat něco jiného! A jak na tom kostitřasu udělal Stoner tolik bodů je zázrak,který ti bohužel nejsem schopen vysvětlit,už proto,že ostatní Dukny jsou skoro všechny na chvostě! A v posledních závodech už zdaleka nestačil ani on,zvláště,když se mu nabourala psychika. A Toseland? Ta satelitní Yamaha se s tovární nedá srovnávat a nakonec je známo,že výkon jezdce je přímo úměrný výkonu stroje.

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 23:07

Myslím,že velmi zajímavý rok bude 2011,uvidíme kdo kde půjde,myslím ale že jen dva si to zkusili s úspěchem - Casey a Vale,jsem zvědavej na další,kterým to půjde po přestupu.Stále věřím také,že je to o jezdcích,jak píše desmo69 a né až tak úplně o dílech a jejich strojích.Máme 4 týmy plně podporované továrnami,logicky by mělo jezdit min 8.jezdců o titul.To nepočítám některé satelity s plnou tovární podporou.

desmo69 (638) napsal 06.09.2009 v 22:52

Akro, ty si normálně jak zaseknutá deska:) To nemá obdoby:D Od Kataru pořád a ta samá písnička. Jak je prosím milý mladý pane možný, že Stoner na tom svým nesedícím kostitřasu byl až do dneška na třetí pozici za Yamahama (ne Rossim a Lorenzem, ale Yamahama, pozor na to:D) i přes to, že tři závody vynechal? To si ten náskok najel když bojoval s Takahashim?...Nebo když jsou Yamahy tak geniální technický stvoření, nevidím důvod aby Toseland byl na 13. pozici. Je to o jezdcích

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 22:49

AKRO - aspoň trochu humoru nakonec

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 22:42

Ladin46 - Ale né jsou tam dva s nejlepší motorkou! Já si dokonce myslím,že by Stoner oba dva nejen potrápil,ale i porazil,ale oni mu Yamahu asi nepůjčí!

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 22:37

AKRO V tom třetím sektoru,viď?Věřím,že Casey by nejen Valeho ale i Chorcheho potrápil.Taky věřím,že min jednu GP vyhraje,vsadil bych se s tebou.Chorche moc dobře ví,proč zůstal u Yamahy,nemá na to přestoupit k jiné značce,která na to nemá.A nestačilo by mi jen GP s Rossim,chtěl bych tam aspoň 3 Rossíky,aby to bylo jako v SBK,taky by se ti to pak líbilo,ale sorry,Vale je jen jeden

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 22:31

Ladin46 - Když ti ke spokojenosti stačí Rossi,který krouží v čele...! A za ním Lorenzo jako další kroužil a široko daleko nikdo,to je pak těžké! Tobě by totiž určitě stačilo ke štěstí, kdyby tam Rossi jezdil sám! A Stoner? Na tom jeho roztřeseném a nesedícím kostitřasu nemá vůbec žádnou šanci něco vyhrát! Možná příští rok,pokud se náhodou povede Dukně o hodně lepší motorka! A ty nové díly pro Rossíka? Bylo to v Itálii a možná nějaké dostal,aby mu to jelo líp!

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 22:26

Chelman - nesouhlasím,polovina z 250 kluků min by bylo lepších,jak on,né-li všichni.Peníze jsou třeba ale za tuhle cenu?Tak bychom tam mohli posadit místo všech nějaký šejky,co umí řídit a bude,né?Hlavně když budou prachy,Talma ani náhodou tam nemá co dělat.Nemá na to a nikdy mít nebude.

Chelman (0) napsal 06.09.2009 v 22:19

desmo69 Talma je Talma, ale prachy na to má, tak ho tam nechte. A mně se docela líbilo, když byl po startu osmý, a pak už jenom Bursa se Svobodou říkali "a jede o tolik a tolik desetin hůře než zbytek startovního pole a propadá se" Ale i když dojíždí v MotoGP na konci, patří mezi světovou špičku (říkejte si co chcete, ale ten, kdo se dostane do MotoGP či SBK, už za to asi tahat umí )

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 22:15

Desmo69 - Ale já v tomto s tebou souhlasím! Takových slabých jezdců,co připomínají překážku na trati najdeš dost i na jiných závodech MS! Jen se podívej na výsledky MS 125 a 250 nebo na SBK a Supersporty! Někdo,kdo tam nemá co dělat,se tam najde vždycky!

desmo69 (638) napsal 06.09.2009 v 22:14

Kdyby Pedrosa nelehl v Indy tak těm dvoum Yamahám pěkně zatopí. Stoner ti taky jaksi rychle vylítl z hlavy. Myslíš že už do konce života nebude schopnej lepšího výsledku? No klidně si sleduj superbiky, jak 25 jezdců jezdí pro hovno, protože stejně jak v motogp na vítězství mají max 4 lidi:) Osobně se raději mrknu na 250, který je našlapaný budoucíma hvězdama a nedarujou si ani nanometr.

Ladin46 (-20) napsal 06.09.2009 v 22:08

AKRO, tobě vypadl Stoner,nějak rychle si na něj zapomněl Dnes to byla špica a Vale celý víkend super, zkrátka uděal legraci,pokoru,respekt,koncentraci a všem ukázal kdo je tu zatím NO1. Prosím tě a nevytahni tady, že měl nějaké nové díly, které mu zajistily supr 3 sektor,to by byl trapas.

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 22:05

Desmo69 - Dnes jsou schopny vyhrát už jen dvě Yamahy,pokud nespadnou! Ale nakonec, proč né užij si tu bídu,když tě to baví!

desmo69 (638) napsal 06.09.2009 v 22:04

..a že tady mluvíš o tragické postavě Talmy..co v SBK ten Rakušák Resch, ten tam dělá co? Nebo na kawe Salom? Jsou to snad jezdci u kterých bys každý závod s nervama čekal jak dopadne jejich marný kroužení po trati? Tvoje myšlenkový pochody jsou někdy fakt fantazie

Majkl_GSXR (0) napsal 06.09.2009 v 22:02

stejný

Majkl_GSXR (0) napsal 06.09.2009 v 22:02

adamosr1,desmo69 .K Akrovi už se nevyjadřuju,ten se zasek na začátku sezony a mele dokola furt to s tejný

desmo69 (638) napsal 06.09.2009 v 21:58

Rossi, Lorenzo, Stoner, Pedrosa..to jsou ti čtyři kteří dokáží vyhrát. Říkej si co chceš a mysli co chceš. Že někdo z nich někdy spadne je snad normální, že někdy se někomu z nich nepovede nastavení je taky normální, tak nevím o co ti jde:) V tebou opěvovaných sbk je kolik "pravých" adeptů na vítězství? Spies, Haga, Fabrizio..a dál? Aby dnes vyhrál Rea musel spadnout Haga...a tak by se dalo pokračovat o dalších xx závodech. Takže jak už říkám podruhé. To tvoje věčný vyrypování do špičky motogp je celkem směšný, když to samo je v sbk (spíš ještě horší na počet závodníků) takže s tebou se o tomhle už nemíním bavit do konce sezóny...najdi si něco jinýho:)

AKRO (-498) napsal 06.09.2009 v 21:51

Desmo69 - Na vítězství mají za normálních okolností šanci pouze Rossi a Lorenzo! Nebo jsem měl možná raději napsat tovární Yamahy? Dále tam je solidní Pedrosa,který využívá svou trpasličí váhu a pak trapná skupinka většinou bývalých mistrů světa jezdecky sice nadupaných, ale na o třídu horších motocyklech bez nadějí na solidní umístění. A pak samozřejmě ještě tragická postava Maďara Gábora Talmy. Na rozdíl od tebe,mě to moc ideální nepřipadá!




TOPlist