Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Informace, že v Moto 2 budou jezdit 3vál.kulhavky mě opravdu pobavila. Darmah a Ivane, naprosto souhlasím, závody by měly být o soupeření výrobců a ne o monopolu. 750 2T, krásná nostalgie...Kdyby to někdo vpustil zpět do MS, tak 4T v brzké době skončí...
Darmah,
právě tyto stroje jsem zmiňoval níže. Tato Bakerova Yamaha je přesně 40 let stará, přesto neskutečně nádherná a právě o tom jsme kdysi snili,... je vidět.
2t o objemu 750 by bylo velkou konkurencí litrových 4t. Návrat dvotaktů by udělalo radost nejen Ivanovi2t
Tak Triumph bych netipoval ani náhodou. Doufal jsem, že uvolní vícero výrobců motorů jako třeba v moto3, ale takhle to snad bude ještě více bez zájmu Snad jediné plus je, že se zvýší objem na 750, což zní líp jak šestistovky,aspoň pro ty dříve narozené. Navíc objem 600 ccm je už v SSP a proč mít vše v "duplikátu" stejně jako WSBK aMotoGP.
750 byla kdysi NEJ třída, ať už to byly WSBK, nebo hlavně Cena (pohár) FIM začátkem sedmdesátých let a pověstnou třešničkou na dortu bylo MS F-750. Bohužel to mělo jen jepičí život 77-79.
Vzpomínám, jak v těch létech před vojnou jsme snili o tom, vidět tato "děla" naživo. když v Brně byly k vidění "jen" půllitry.
Z roku 73 mám fota prvního vítěze té Ceny FIM 750 takovýho klučíka na Suzuki...Barry Sheene
Tak odpovědí jsem se dočkal ve stejném článku u konkurence, novej street triple s větším objemem bude představenej v únoru a triumph se už WSSP neúčastní, což mi uniklo...
*********************************************************************************************************
Triumph Daytona 675 bude mít ve SSP zastoupení v 1 týmu
viz startovka //www.motorkari...dssp-2017-35709.html
Johnny83 / 14.01 : určitě OPĚT proběhlo výběrové řízení dodavatele
( tak jako před léty ) jednotných motorů pro MotoGP600, aby,
nedejbože, nechtěly týmy motory různých značek .
Kdo by pak, proboha, zvládal ty kontroly "jednotnosti" a tak lépe
inkasovat OPĚT po léta od výrobce jediného, OPĚT monopolního,
se "záměrem zlevnit tento sport" , že !!?
Kravina je už v podstatě samé a to předepisovat u závodů jednotné motory.
Stačilo by stanovit základní parametry - objem, max. počet válců, atd. a bylo by to.
Ať si každý jezdí s čím chce.
tkubik: Už nějaký čas jsou to opět litry. Nicméně by tam zůstal obrovský rozdíl v časech na kolo i kdyby MGP zůstaly 800ccm. Je to úplně jiný svět.
Triumph je velké překvapení (jestli je to pravda),ale je to vlastně logické vyústění situace, kdy Honda končí s 600 CBR a nikdo z obvyklé konkurence do toho jít nechtěl, jediná MV se svým 675 3válcem a tam se teď řeší zcela jiné problémy.
Sice me to zaujalo jako kazda zmena ale proc zvedat objem na 750 kdyz moto gp jsou 800. To je jak stanovit kubatory 50, 60, 70😃
Mate nekdo vice info proc Honda konci? Je to vyberove rizeni? Ci sponzorstvi?
Dablicek- letos budou mít tovární tým s Binderem a Oliveirou, čili to co jezdili 2015 v moto3, jen bohužel bez Haniky. Škoda no... další škoda je že mu to neklaplo ani u tý Mahindry, která věřim a doufám půjde letos dost nahoru. šasi je údajně top už nějakou dobu, problém byly motory a hlavně převodovka. Převodovku maj novou od půlky loňský sezóny, novej motor nasaděj letos, takže doufám že Kuba bude vidět aspoň tak jako loni
Tak odpovědí jsem se dočkal ve stejném článku u konkurence, novej street triple s větším objemem bude představenej v únoru a triumph se už WSSP neúčastní, což mi uniklo...
zřejmě chtějí větší rychlostní rozdíl mezi Moto 2 a WSSP? takže bude pak i sériová Daytona 750, resp 765? možná to udělaj jako MV, 675 nechaj kvůli SSP a 765 jako repliku motoru moto2. že by vyvíjeli motor bez možnosti použití na silnici se mi nezdá...
Informace, že v Moto 2 budou jezdit 3vál.kulhavky mě opravdu pobavila. Darmah a Ivane, naprosto souhlasím, závody by měly být o soupeření výrobců a ne o monopolu. 750 2T, krásná nostalgie...Kdyby to někdo vpustil zpět do MS, tak 4T v brzké době skončí...
josef58: a proč jen dvoutakt? Co takhle uhlí nebo dřevoplyn?
Darmah,
právě tyto stroje jsem zmiňoval níže. Tato Bakerova Yamaha je přesně 40 let stará, přesto neskutečně nádherná a právě o tom jsme kdysi snili,... je vidět.
2t o objemu 750 by bylo velkou konkurencí litrových 4t. Návrat dvotaktů by udělalo radost nejen Ivanovi2t
A co teprve kdyby tam zpívalo tohle, dvoutaktní čtyřválce 750.
Ja z toho 3-valce radost ani trochu nemam.
Za me bych tam rad videl (slysel) krasne zpivajici motory se zakladem z R6 a ne prevrtany nejaky 3/4 motory.
Tak Triumph bych netipoval ani náhodou. Doufal jsem, že uvolní vícero výrobců motorů jako třeba v moto3, ale takhle to snad bude ještě více bez zájmu Snad jediné plus je, že se zvýší objem na 750, což zní líp jak šestistovky,aspoň pro ty dříve narozené. Navíc objem 600 ccm je už v SSP a proč mít vše v "duplikátu" stejně jako WSBK aMotoGP.
750 byla kdysi NEJ třída, ať už to byly WSBK, nebo hlavně Cena (pohár) FIM začátkem sedmdesátých let a pověstnou třešničkou na dortu bylo MS F-750. Bohužel to mělo jen jepičí život 77-79.
Vzpomínám, jak v těch létech před vojnou jsme snili o tom, vidět tato "děla" naživo. když v Brně byly k vidění "jen" půllitry.
Z roku 73 mám fota prvního vítěze té Ceny FIM 750 takovýho klučíka na Suzuki...Barry Sheene
Johnny83 (4) napsal Dnes v 12:36
Tak odpovědí jsem se dočkal ve stejném článku u konkurence, novej street triple s větším objemem bude představenej v únoru a triumph se už WSSP neúčastní, což mi uniklo...
*********************************************************************************************************
Triumph Daytona 675 bude mít ve SSP zastoupení v 1 týmu
viz startovka
//www.motorkari...dssp-2017-35709.html
Darmah-Ivan:presne tak...je to sice lepsi,ze zvednou objem,ale jen vymeni Hondu za Trumfa,systemove stale dle meho spatne
Johnny83 / 14.01 : určitě OPĚT proběhlo výběrové řízení dodavatele
( tak jako před léty ) jednotných motorů pro MotoGP600, aby,
nedejbože, nechtěly týmy motory různých značek .
Kdo by pak, proboha, zvládal ty kontroly "jednotnosti" a tak lépe
inkasovat OPĚT po léta od výrobce jediného, OPĚT monopolního,
se "záměrem zlevnit tento sport" , že !!?
Kravina je už v podstatě samé a to předepisovat u závodů jednotné motory.
Stačilo by stanovit základní parametry - objem, max. počet válců, atd. a bylo by to.
Ať si každý jezdí s čím chce.
tkubik: Už nějaký čas jsou to opět litry. Nicméně by tam zůstal obrovský rozdíl v časech na kolo i kdyby MGP zůstaly 800ccm. Je to úplně jiný svět.
Triumph je velké překvapení (jestli je to pravda),ale je to vlastně logické vyústění situace, kdy Honda končí s 600 CBR a nikdo z obvyklé konkurence do toho jít nechtěl, jediná MV se svým 675 3válcem a tam se teď řeší zcela jiné problémy.
tkubik: proč se k nějakému tématu vždycky musí vyjadřovat někdo, kdo o tom ví úplný kulový?
tkubik- Honda končí protože přestala vyrábět cbr 600, ze který ten motor vycházel... a MotoGP už jsou nějakej ten pátek litry
Sice me to zaujalo jako kazda zmena ale proc zvedat objem na 750 kdyz moto gp jsou 800. To je jak stanovit kubatory 50, 60, 70😃
Mate nekdo vice info proc Honda konci? Je to vyberove rizeni? Ci sponzorstvi?
Tak to je hodně zajímavá zpráva - věřím ,že tříválce 750 budou super a taky moto 3 by mohly povýšit na dva válce a objem 300 ccm
Dablicek- letos budou mít tovární tým s Binderem a Oliveirou, čili to co jezdili 2015 v moto3, jen bohužel bez Haniky. Škoda no... další škoda je že mu to neklaplo ani u tý Mahindry, která věřim a doufám půjde letos dost nahoru. šasi je údajně top už nějakou dobu, problém byly motory a hlavně převodovka. Převodovku maj novou od půlky loňský sezóny, novej motor nasaděj letos, takže doufám že Kuba bude vidět aspoň tak jako loni
Rozhodne dobre zpravy, pokud tomu opravdu tak bude
Tak odpovědí jsem se dočkal ve stejném článku u konkurence, novej street triple s větším objemem bude představenej v únoru a triumph se už WSSP neúčastní, což mi uniklo...
to Mileek - Myslím že měli v plánu tým, vlastní bajk s motorem Honda. Jen teď nevím, jestli od roku 17 nebo později.
Ta tam už je, ale jen jako dodavatel podvozků...
Necpala se do Moto2 i KTM?
Tak to budou hodně libový zvoučky.
zřejmě chtějí větší rychlostní rozdíl mezi Moto 2 a WSSP? takže bude pak i sériová Daytona 750, resp 765? možná to udělaj jako MV, 675 nechaj kvůli SSP a 765 jako repliku motoru moto2. že by vyvíjeli motor bez možnosti použití na silnici se mi nezdá...