Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex, já nikomu znalosti o závodění neberu..to totiž neznamená, že má patent na neomylný a vždy skvělý poznatky k tématu. To by ses potom musel před názorama třeba i toho Ezpelety klanit, protože ten ví o závodění (už jen kvůli tomu že tam trčí každý den několik let) dokonce i víc než Akro, a to je slušný. Vidím totiž že i Derny si všiml, že Akro svýma znalostma několikanásobně překračuje standart obyčejnýho smrtelníka. A na Ogga se taky těším
PS. Marexi, teď je to opravdu něco jiný, protože prakticky to do toho zatáhl svým "nápadem" sám IvanDvoutakťák
Desmo nenech se vytočit. Oni tě jen tak "škádlí". Navíc jsi si už jistě všiml, že ten AKRO (Absolutní král rádoby odborníků) je neomylný skoro jako americký prezident křížený s ruským ministerským předsedou a to už je panečku síla. Ale třeba nám k tomu něco řekne (napíše) Ogg. Mimochodem jsem živého Ogga viděl v neděli u Simoncelliho podia na okruhu v Brně!
Desmo: Když jsem nedávno zatáhnul MGP, do tématu o WSBK, tak jsi prskal, jako vzteklé morče a teď je to asi něco úplně jiného, viď?
Hlavně že víš, s kým mluvíš. Ivan toho o závodění ví víc, než my všichni dohromady.
Hm, takže Kalex s upraveným motorem Honda je cesťák, do závodního speciálu má sakra daleko..ale s motorem třeba Yamaha to by byl absolutní prototyp. Motogp a F1 hadra proti tomu co
Ale hraje to roli Desmo! Buď tedy speciály a nebo jen upravené sporťáky! Pak sice budou dvě Mistrosství světa. Mě to nakonec nevadí, ať jsou klidně dvě jako dosud!
Capt.Spaulding, a třeba Kalex není závodní speciál? Mě moc jako standartní motorka nepřipadá. A vůbec v tom nehraje roli to, jestli v tom je upravenej 600ccm z Hondy, nebo Yamahy, Suzuki, Kawasaki a kdo ví z čeho všeho.
A dle článku, pokud jednotný motory zůstanou, tak je to "vina" jen a jen týmů. Ostatní, resp. Dorna chce víc motorů...
prostě honda píská a dorna skáče. a aby se to něak zamaskovalo přihráli to třetí osobé GEO Technology. se divim že neudělaj honda cup i z moto3 když už teď se ví že na motor KTM jim chyběj poníci.
Pokud zůstane jen Honda, tak je garance, že ty motory budou přibližně stejné a závody budou vyrovnané. Zase je to ale dost velké technické omezení. Pokud se pustí víc značek, tak se budou různé značky snažit, aby jejich motor jel lépe než konkurence, bude se ladit, konstruovat vymýšlet, technika půjde dopředu, ale bude to stát peníze. Lze předpokládat i to, že sníží se vyrovnanost jednotlivých strojů a závody tudíž nebudou tak aktraktivní. Všechno má své pro a proti. "Cupové" závodění je pohledově aktrativnější, technika je vyrovnanější, víc se bojuje a je to víc o jezdci a stojí to méně peněz. Takže z hlediska show je to lepší. Z hlediska techniky a vývoje je zase lepší pravidla pustit a kdo vymyslí, vyladí a vyrobí lepší techniku, tak vyhrává. Zase se ale může stát, že se závod podobá spíš jízdě pravidelnosti - velké rozestupy mezi jezdci, aktraktivita malá. Tak a teď babo raď
Marex: to sice jo, ale vývoj a rozsah výroby se na ceně ukáže taky. Zkrátka když uděláš a prodáš 10 motorů tak s cenou budeš někde úplně jinde než když jich vyrobíš a prodáš 1000
Jinak by mě zajímalo jak by si vedly motory různých továren na relativně identických podvozcích. Mno ale to asi stejně ukáže projekt CRT v MotoGP/Moto1 a nová Moto1 v budoucnu Jestli by se ale objevil Triumph tak doufám že s tříválcem
Marex, já nikomu znalosti o závodění neberu..to totiž neznamená, že má patent na neomylný a vždy skvělý poznatky k tématu. To by ses potom musel před názorama třeba i toho Ezpelety klanit, protože ten ví o závodění (už jen kvůli tomu že tam trčí každý den několik let) dokonce i víc než Akro, a to je slušný. Vidím totiž že i Derny si všiml, že Akro svýma znalostma několikanásobně překračuje standart obyčejnýho smrtelníka. A na Ogga se taky těším
PS. Marexi, teď je to opravdu něco jiný, protože prakticky to do toho zatáhl svým "nápadem" sám IvanDvoutakťák
Desmo nenech se vytočit. Oni tě jen tak "škádlí". Navíc jsi si už jistě všiml, že ten AKRO (Absolutní král rádoby odborníků) je neomylný skoro jako americký prezident křížený s ruským ministerským předsedou a to už je panečku síla. Ale třeba nám k tomu něco řekne (napíše) Ogg. Mimochodem jsem živého Ogga viděl v neděli u Simoncelliho podia na okruhu v Brně!
Desmo: Když jsem nedávno zatáhnul MGP, do tématu o WSBK, tak jsi prskal, jako vzteklé morče a teď je to asi něco úplně jiného, viď?
Hlavně že víš, s kým mluvíš. Ivan toho o závodění ví víc, než my všichni dohromady.
Hm, takže Kalex s upraveným motorem Honda je cesťák, do závodního speciálu má sakra daleko..ale s motorem třeba Yamaha to by byl absolutní prototyp. Motogp a F1 hadra proti tomu co
Ale hraje to roli Desmo! Buď tedy speciály a nebo jen upravené sporťáky! Pak sice budou dvě Mistrosství světa. Mě to nakonec nevadí, ať jsou klidně dvě jako dosud!
Capt.Spaulding, a třeba Kalex není závodní speciál? Mě moc jako standartní motorka nepřipadá. A vůbec v tom nehraje roli to, jestli v tom je upravenej 600ccm z Hondy, nebo Yamahy, Suzuki, Kawasaki a kdo ví z čeho všeho.
A dle článku, pokud jednotný motory zůstanou, tak je to "vina" jen a jen týmů. Ostatní, resp. Dorna chce víc motorů...
desmo69 - a proč se musí SSP jezdit i v motoGP kde vodjakživa bylo krásný to, že tam startujou závodní speciály
prostě honda píská a dorna skáče. a aby se to něak zamaskovalo přihráli to třetí osobé GEO Technology. se divim že neudělaj honda cup i z moto3 když už teď se ví že na motor KTM jim chyběj poníci.
IvanDvoutakťák, ty jsi nikdy neslyšel o SSP?
Pokud zůstane jen Honda, tak je garance, že ty motory budou přibližně stejné a závody budou vyrovnané. Zase je to ale dost velké technické omezení. Pokud se pustí víc značek, tak se budou různé značky snažit, aby jejich motor jel lépe než konkurence, bude se ladit, konstruovat vymýšlet, technika půjde dopředu, ale bude to stát peníze. Lze předpokládat i to, že sníží se vyrovnanost jednotlivých strojů a závody tudíž nebudou tak aktraktivní. Všechno má své pro a proti. "Cupové" závodění je pohledově aktrativnější, technika je vyrovnanější, víc se bojuje a je to víc o jezdci a stojí to méně peněz. Takže z hlediska show je to lepší. Z hlediska techniky a vývoje je zase lepší pravidla pustit a kdo vymyslí, vyladí a vyrobí lepší techniku, tak vyhrává. Zase se ale může stát, že se závod podobá spíš jízdě pravidelnosti - velké rozestupy mezi jezdci, aktraktivita malá. Tak a teď babo raď
A když by se ladily (podle Pravidel Moto2) SÉRIOVÝ motory,
kterých se vyrábí DESETITISÍCE...???
Marex: to sice jo, ale vývoj a rozsah výroby se na ceně ukáže taky. Zkrátka když uděláš a prodáš 10 motorů tak s cenou budeš někde úplně jinde než když jich vyrobíš a prodáš 1000
Jinak by mě zajímalo jak by si vedly motory různých továren na relativně identických podvozcích. Mno ale to asi stejně ukáže projekt CRT v MotoGP/Moto1 a nová Moto1 v budoucnu Jestli by se ale objevil Triumph tak doufám že s tříválcem
Zdravá konkurence většinou ceny stáhne dolů. Jistý ale není nic. Je to MS, tak ať se značky snaží!