Moto2: Zůstane Honda?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 01.11.2011 v 17:11

Marex, já nikomu znalosti o závodění neberu..to totiž neznamená, že má patent na neomylný a vždy skvělý poznatky k tématu. To by ses potom musel před názorama třeba i toho Ezpelety klanit, protože ten ví o závodění (už jen kvůli tomu že tam trčí každý den několik let) dokonce i víc než Akro, a to je slušný. Vidím totiž že i Derny si všiml, že Akro svýma znalostma několikanásobně překračuje standart obyčejnýho smrtelníka. A na Ogga se taky těším
PS. Marexi, teď je to opravdu něco jiný, protože prakticky to do toho zatáhl svým "nápadem" sám IvanDvoutakťák

Derny (2) napsal 01.11.2011 v 16:58

Desmo nenech se vytočit. Oni tě jen tak "škádlí". Navíc jsi si už jistě všiml, že ten AKRO (Absolutní král rádoby odborníků) je neomylný skoro jako americký prezident křížený s ruským ministerským předsedou a to už je panečku síla. Ale třeba nám k tomu něco řekne (napíše) Ogg. Mimochodem jsem živého Ogga viděl v neděli u Simoncelliho podia na okruhu v Brně!

Marex (2573) napsal 01.11.2011 v 16:51

Desmo: Když jsem nedávno zatáhnul MGP, do tématu o WSBK, tak jsi prskal, jako vzteklé morče a teď je to asi něco úplně jiného, viď?
Hlavně že víš, s kým mluvíš. Ivan toho o závodění ví víc, než my všichni dohromady.

desmo69 (638) napsal 01.11.2011 v 16:22

Hm, takže Kalex s upraveným motorem Honda je cesťák, do závodního speciálu má sakra daleko..ale s motorem třeba Yamaha to by byl absolutní prototyp. Motogp a F1 hadra proti tomu co

AKRO (-498) napsal 01.11.2011 v 16:10

Ale hraje to roli Desmo! Buď tedy speciály a nebo jen upravené sporťáky! Pak sice budou dvě Mistrosství světa. Mě to nakonec nevadí, ať jsou klidně dvě jako dosud!

desmo69 (638) napsal 01.11.2011 v 15:35

Capt.Spaulding, a třeba Kalex není závodní speciál? Mě moc jako standartní motorka nepřipadá. A vůbec v tom nehraje roli to, jestli v tom je upravenej 600ccm z Hondy, nebo Yamahy, Suzuki, Kawasaki a kdo ví z čeho všeho.
A dle článku, pokud jednotný motory zůstanou, tak je to "vina" jen a jen týmů. Ostatní, resp. Dorna chce víc motorů...

Capt.Spaulding (0) napsal 01.11.2011 v 15:30

desmo69 - a proč se musí SSP jezdit i v motoGP kde vodjakživa bylo krásný to, že tam startujou závodní speciály

Capt.Spaulding (0) napsal 01.11.2011 v 15:29

prostě honda píská a dorna skáče. a aby se to něak zamaskovalo přihráli to třetí osobé GEO Technology. se divim že neudělaj honda cup i z moto3 když už teď se ví že na motor KTM jim chyběj poníci.

desmo69 (638) napsal 01.11.2011 v 14:52

IvanDvoutakťák, ty jsi nikdy neslyšel o SSP?

Kryšpín (7) napsal 01.11.2011 v 13:59

Pokud zůstane jen Honda, tak je garance, že ty motory budou přibližně stejné a závody budou vyrovnané. Zase je to ale dost velké technické omezení. Pokud se pustí víc značek, tak se budou různé značky snažit, aby jejich motor jel lépe než konkurence, bude se ladit, konstruovat vymýšlet, technika půjde dopředu, ale bude to stát peníze. Lze předpokládat i to, že sníží se vyrovnanost jednotlivých strojů a závody tudíž nebudou tak aktraktivní. Všechno má své pro a proti. "Cupové" závodění je pohledově aktrativnější, technika je vyrovnanější, víc se bojuje a je to víc o jezdci a stojí to méně peněz. Takže z hlediska show je to lepší. Z hlediska techniky a vývoje je zase lepší pravidla pustit a kdo vymyslí, vyladí a vyrobí lepší techniku, tak vyhrává. Zase se ale může stát, že se závod podobá spíš jízdě pravidelnosti - velké rozestupy mezi jezdci, aktraktivita malá. Tak a teď babo raď

IvanDvoutakťák (5094) napsal 01.11.2011 v 13:34

A když by se ladily (podle Pravidel Moto2) SÉRIOVÝ motory,
kterých se vyrábí DESETITISÍCE...???

majlo (368) napsal 01.11.2011 v 13:01

Marex: to sice jo, ale vývoj a rozsah výroby se na ceně ukáže taky. Zkrátka když uděláš a prodáš 10 motorů tak s cenou budeš někde úplně jinde než když jich vyrobíš a prodáš 1000
Jinak by mě zajímalo jak by si vedly motory různých továren na relativně identických podvozcích. Mno ale to asi stejně ukáže projekt CRT v MotoGP/Moto1 a nová Moto1 v budoucnu Jestli by se ale objevil Triumph tak doufám že s tříválcem

Marex (2573) napsal 01.11.2011 v 11:20

Zdravá konkurence většinou ceny stáhne dolů. Jistý ale není nic. Je to MS, tak ať se značky snaží!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist