Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je stabilizovaný a leží v nemocnici.Včera se po internetu šířili fámy že zemřel,což není pravda!Byl sem v Hořicích s Jirkou a dělal mu 2 mechanika.Držte mu palec
JP: Nebyl jsem na místě, nevím, jak to tam vypadalo. Ale pokud nezůstaly žádné překážky NA TRATI, tj. ležící jezdec nebo stroj, byla podle mě žlutá vlajka v pořádku. Je to tvrdé, ale správné. Červená by měla být automaticky až pokud něco nebezpečného leží v dráze, protože spoléhat, že se tomu klubko jezdců při žluté vlajce vyhne, je neúnosné riziko.
Komu se zdá, že jsou Hořice nebezpečné - uvědomte si, kolik let se tam už takhle lítá a že se celá desetiletí nic tak vážného nepřihodilo. A není to jen štěstí, spíš smůla tentokrát. A samozřejmě podnět pro zlepšení zabezpečení, ale s tím už se hořičtí dokážou popasovat.
Byl jasem tam jen v sobotu a odjel po tom prvním úmrtí v depu.Sem rád,že jsem tohle vidět nemusel,ale nevíte někdo jak je to s tím druhým pilotem.Včera jsem na netu četl,že zemřel po převozu do nemocnice,ale všude se píše jen o Robinovi.Má někdo přesné info?
Samozřejmě že riziko k tomu patří,ale tohle je daň,kterou nikdo platit nechce.Upřímnou soustras všem pozůstalým a kamarádům.
Osobně se mi nezdá, že by dnešní motorky byly nebezpečnější...jsou rychlejší, ale zase mnohem dokonalejší a bezpečnější po technické stránce a nehody narozdíl od dřívějška jsou spíš jezdeckými chybami.
Jinak Gill má pravdu, resp. vím co tím myslel, a ztotožňuji se zhruba s názorem memphis.unv
Robina je mi strašně moc líto, a moc mě to mrzí. Jsou to ty nejtěžší okamžiky pro blízké, přátele a fandy. Hořičáci držte se.
Pro Gill. Hele zlepšení žádný nemám a neznám nikoho, kdo by chtěl teď závody v Hořicích rušit. Já chci, aby se závodilo dál, ale vezmi si v jaký situaci, asi teď Hořičáci jsou.
Gill. to myslíš vážně? Přečti si po sobě co napíšeš. Nikdo tady nechce nic rušit, klidně bych si s tebou včera vyměnil místo, abych to neviděl ty hlupáku.
já teda nevim ale nepatří to riziko k tomu?
podívejte se na man, příkopy, obrubníky, kanály, telegrafní sloupy...
pokud chcete budovat kačírky a likvidovat veškerý překážky kolem trati, jeďte do brna nebo do mostu.
pokud se vám zdá riziko příliš velký, neposílejte si přihlášky
Je to fakt hrozný! Jsem zvědavej, co bude se zatáčkama dál. Pravda je, že motorky každej rok zrychlujou a trať jako je 300 ZGH je sice krásná, ale opravdu nebezpečná.
Jistě, chápu, traťák mává dle pokynů, ovšem na přírodním okruhu, kde nejsou kamery se musí pokyny přizpůsobit daným podmínkám. Tady bylo okamžitě jasný co se stalo a další jezdci se tam valili takže jen žlutá vlajka prostě nestačí - závodníci zpomalili až když byla červená vlajka. Jinak uběhla dost dlouhá doba než Březina vůbec ohlásil nehodu, jenomže to už dávno byl u Křížku velkej problém...
Jj. Hodně tady o tom kecejte a rozebírejte svý dojmy. Pokud něco máte pro zlepšení, informujte přímo AMK...tyhle diskuze pomáhají pouze těm, kteří se budou snažit závody v Hořicích ukončit.
Já bydlím cca 10 km od Hořic, každý rok jezdím na Zatáčky. Jako motorkář se na závody vždy těším, ale zároveň mám strach. Dneska cestou ze školy jsem nechal stroj u křížku a šel se podívat na místo nehody. Bylo tam cca 50 svíček, fotky Robina no hrůza. cca 4 metry ve vzduchu od země byla oloupaná kůra na stromě od motorky. Opravdu mě to vzalo. Jak již zde zaznělo- s tou bezpečností by se mělo něco udělat!!! Alespoň v celé lesní části vykácet stromy na vnějších stranách zatáček. Aby ty jezdci se mohli o něco zpomalit a ne zastavit přímo o strom Nevím, jestli si toho někdo všiml, ale v Dachovským esíčku byly dokonce ponechány dopravní značky!!! Obalený pytlem. Myslím, že je pak už opravdu jedno, jestli tam ten pytel je či nění. V té rychlosti to už je jedno. Pokud chtějí pořadatelé mít závody ještě dále, mělo by se něco s bezpečností udělat. Stroje jsou rok od roku rychlejší, ale bezpečnost tratě se za 50 let nezměnila
to JP jen pro info, traták nesmí vyvěsit červenou vlajku jak se mu zachce. To je až na povel řiditelství závodu, on prostě nesmí toto rozhodnout!!!
R.I.P.
Ty šestky jsou prostě rychlý, trať je 50 roků stará a moderní motka je na to převýkonovaná. Riziko tím roste. To je jako v závodech do vrchu F3000. Taky za poslední dobu spousta malérů, bohužel i těch nejhorších. Prostě už je to asi moc.
Právě že komentáře jsou potřeba – a to velmi. Bohužel, stál jsem U Křížku a byl jsem celé nepříjemné tragické události svědkem a můžu Vám říct, že budu mít tu situaci až do smrti před očima . Jako motorkář i jako člověk se z toho ještě dnes srovnávám. Můj názor je jednoznačný – došlo k podcenění situace ze strany pořadatelů, místo, kam jezdec vyletěl do lesa nebyl nijak ochráněn. Došlo ke kontaktu předního kola se zadním kolem motorky jedoucí před ním. Stačil brzdit přední brzdou až se mu zvedlo zadní kolo ovšem už to nepomohlo a jel rovně do lesa. Navíc příčinou hrozivě vypadajícího pádu bylo to, že s motorkou najel buď do příkopu za silnicí nebo do něčeho jiného, ovšem to něco nakoplo motorku i jezdce cca 2 m vysoko do vzduchu a jezdec nekontrolovaně po zádech letěl do lesa. Co je ovšem horší – traťový maršál začal nepochopitelně mávat žlutou vlajkou, přestože bylo všem přítomným jasné, že se jedná o velmi vážnou nehodu. Místo aby do vysílačky okamžitě nahlásil ředitelství závodu velmi vážnou nehodu, tak mával žlutým praporkem. Červenou vlajku vytáhl až poté, kdy jsme na něj doslova řvali, ať mává červenou vlajkou. Další věc, přímo u Křížku přímo u pomníku stála sanitka, ta ovšem na místo nehody nevyjela, a nepochopitelně tam stála a trvalo snad 15 minut, než na místo nehody přijela sanitka odněkud jinud. Možná jsem ztratil pojem o čase, ale připadlo mi to jako věčnost. Jezdím do Hořic už léta, ale teď nevím jestli budu jezdit dál...
Byla to sice smůla, ale z toho padáku od křížku do rychlé pravotočivé zatáčky měly být záchytné sítě už dávno! Při kolizi nebo pádu, musí zákonitě jezdec skončit v lese! Loni tam do lesa vletěl jeden Němec a měl neuvěřitelné štěstí, že se nezabil. Po této zkušenosti bych čekal, že tam letos sítě budou, ale i když jich byl hodně po celé trati, na tomto hodně nebezpečném místě zase nebyly...
Je stabilizovaný a leží v nemocnici.Včera se po internetu šířili fámy že zemřel,což není pravda!Byl sem v Hořicích s Jirkou a dělal mu 2 mechanika.Držte mu palec
Česť jeho pamiatke!
Tešil som sa na Hořice ako malý chlapec, meral som dlhú cestu, vychutnal si sobotu a potom prišlo toto.
Veľmi smutné...
Upřímnou soustrast rodině a všem...
RoumenS: Vse je to psane v clanku, posledni odstavec.
To Roumen S. Jirka Cabuk je v Hradecké nemocnici a žije. Mám to od důvěryhodného zdroje.
JP: Nebyl jsem na místě, nevím, jak to tam vypadalo. Ale pokud nezůstaly žádné překážky NA TRATI, tj. ležící jezdec nebo stroj, byla podle mě žlutá vlajka v pořádku. Je to tvrdé, ale správné. Červená by měla být automaticky až pokud něco nebezpečného leží v dráze, protože spoléhat, že se tomu klubko jezdců při žluté vlajce vyhne, je neúnosné riziko.
Komu se zdá, že jsou Hořice nebezpečné - uvědomte si, kolik let se tam už takhle lítá a že se celá desetiletí nic tak vážného nepřihodilo. A není to jen štěstí, spíš smůla tentokrát. A samozřejmě podnět pro zlepšení zabezpečení, ale s tím už se hořičtí dokážou popasovat.
Byl jasem tam jen v sobotu a odjel po tom prvním úmrtí v depu.Sem rád,že jsem tohle vidět nemusel,ale nevíte někdo jak je to s tím druhým pilotem.Včera jsem na netu četl,že zemřel po převozu do nemocnice,ale všude se píše jen o Robinovi.Má někdo přesné info?
Samozřejmě že riziko k tomu patří,ale tohle je daň,kterou nikdo platit nechce.Upřímnou soustras všem pozůstalým a kamarádům.
RIP a doufám v uzdravení druhého
Osobně se mi nezdá, že by dnešní motorky byly nebezpečnější...jsou rychlejší, ale zase mnohem dokonalejší a bezpečnější po technické stránce a nehody narozdíl od dřívějška jsou spíš jezdeckými chybami.
Jinak Gill má pravdu, resp. vím co tím myslel, a ztotožňuji se zhruba s názorem memphis.unv
Robina je mi strašně moc líto, a moc mě to mrzí. Jsou to ty nejtěžší okamžiky pro blízké, přátele a fandy. Hořičáci držte se.
RIP
Pro Gill. Hele zlepšení žádný nemám a neznám nikoho, kdo by chtěl teď závody v Hořicích rušit. Já chci, aby se závodilo dál, ale vezmi si v jaký situaci, asi teď Hořičáci jsou.
Gill. to myslíš vážně? Přečti si po sobě co napíšeš. Nikdo tady nechce nic rušit, klidně bych si s tebou včera vyměnil místo, abych to neviděl ty hlupáku.
já teda nevim ale nepatří to riziko k tomu?
podívejte se na man, příkopy, obrubníky, kanály, telegrafní sloupy...
pokud chcete budovat kačírky a likvidovat veškerý překážky kolem trati, jeďte do brna nebo do mostu.
pokud se vám zdá riziko příliš velký, neposílejte si přihlášky
kuwa kuwa
Je to fakt hrozný! Jsem zvědavej, co bude se zatáčkama dál. Pravda je, že motorky každej rok zrychlujou a trať jako je 300 ZGH je sice krásná, ale opravdu nebezpečná.
Jistě, chápu, traťák mává dle pokynů, ovšem na přírodním okruhu, kde nejsou kamery se musí pokyny přizpůsobit daným podmínkám. Tady bylo okamžitě jasný co se stalo a další jezdci se tam valili takže jen žlutá vlajka prostě nestačí - závodníci zpomalili až když byla červená vlajka. Jinak uběhla dost dlouhá doba než Březina vůbec ohlásil nehodu, jenomže to už dávno byl u Křížku velkej problém...
Jj. Hodně tady o tom kecejte a rozebírejte svý dojmy. Pokud něco máte pro zlepšení, informujte přímo AMK...tyhle diskuze pomáhají pouze těm, kteří se budou snažit závody v Hořicích ukončit.
Hrozná tragédie R.I.P Robine
Je mně to hrozně líto.
Já bydlím cca 10 km od Hořic, každý rok jezdím na Zatáčky. Jako motorkář se na závody vždy těším, ale zároveň mám strach. Dneska cestou ze školy jsem nechal stroj u křížku a šel se podívat na místo nehody. Bylo tam cca 50 svíček, fotky Robina no hrůza. cca 4 metry ve vzduchu od země byla oloupaná kůra na stromě od motorky. Opravdu mě to vzalo. Jak již zde zaznělo- s tou bezpečností by se mělo něco udělat!!! Alespoň v celé lesní části vykácet stromy na vnějších stranách zatáček. Aby ty jezdci se mohli o něco zpomalit a ne zastavit přímo o strom Nevím, jestli si toho někdo všiml, ale v Dachovským esíčku byly dokonce ponechány dopravní značky!!! Obalený pytlem. Myslím, že je pak už opravdu jedno, jestli tam ten pytel je či nění. V té rychlosti to už je jedno. Pokud chtějí pořadatelé mít závody ještě dále, mělo by se něco s bezpečností udělat. Stroje jsou rok od roku rychlejší, ale bezpečnost tratě se za 50 let nezměnila
to JP jen pro info, traták nesmí vyvěsit červenou vlajku jak se mu zachce. To je až na povel řiditelství závodu, on prostě nesmí toto rozhodnout!!!
R.I.P.
Ty šestky jsou prostě rychlý, trať je 50 roků stará a moderní motka je na to převýkonovaná. Riziko tím roste. To je jako v závodech do vrchu F3000. Taky za poslední dobu spousta malérů, bohužel i těch nejhorších. Prostě už je to asi moc.
Hrozná tragédie, ale ty kluci do toho jdou na vlastní triko. R.I.P.
Právě že komentáře jsou potřeba – a to velmi. Bohužel, stál jsem U Křížku a byl jsem celé nepříjemné tragické události svědkem a můžu Vám říct, že budu mít tu situaci až do smrti před očima . Jako motorkář i jako člověk se z toho ještě dnes srovnávám. Můj názor je jednoznačný – došlo k podcenění situace ze strany pořadatelů, místo, kam jezdec vyletěl do lesa nebyl nijak ochráněn. Došlo ke kontaktu předního kola se zadním kolem motorky jedoucí před ním. Stačil brzdit přední brzdou až se mu zvedlo zadní kolo ovšem už to nepomohlo a jel rovně do lesa. Navíc příčinou hrozivě vypadajícího pádu bylo to, že s motorkou najel buď do příkopu za silnicí nebo do něčeho jiného, ovšem to něco nakoplo motorku i jezdce cca 2 m vysoko do vzduchu a jezdec nekontrolovaně po zádech letěl do lesa. Co je ovšem horší – traťový maršál začal nepochopitelně mávat žlutou vlajkou, přestože bylo všem přítomným jasné, že se jedná o velmi vážnou nehodu. Místo aby do vysílačky okamžitě nahlásil ředitelství závodu velmi vážnou nehodu, tak mával žlutým praporkem. Červenou vlajku vytáhl až poté, kdy jsme na něj doslova řvali, ať mává červenou vlajkou. Další věc, přímo u Křížku přímo u pomníku stála sanitka, ta ovšem na místo nehody nevyjela, a nepochopitelně tam stála a trvalo snad 15 minut, než na místo nehody přijela sanitka odněkud jinud. Možná jsem ztratil pojem o čase, ale připadlo mi to jako věčnost. Jezdím do Hořic už léta, ale teď nevím jestli budu jezdit dál...
Byla to sice smůla, ale z toho padáku od křížku do rychlé pravotočivé zatáčky měly být záchytné sítě už dávno! Při kolizi nebo pádu, musí zákonitě jezdec skončit v lese! Loni tam do lesa vletěl jeden Němec a měl neuvěřitelné štěstí, že se nezabil. Po této zkušenosti bych čekal, že tam letos sítě budou, ale i když jich byl hodně po celé trati, na tomto hodně nebezpečném místě zase nebyly...
R.I.P
R.I.P.
myslím, že komentáře jsou zbytečný . . je to velká tragédie