VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 16.05.2011 v 23:14

Alexij - Co vidíš za podrývání v tom, že napíšu, že je ta zatáčka jedna z nejnebezpečnějších a že přesto v ní nebyly sítě? A s tou sanitou u Křížku, když tedy nemohla vyjet bez příkazu, tak se mohl aspoň dostavit doktor! Má to tam asi 100 metrů! Ale to je jen můj názor, ať to posoudí jiní!

AKRO (-498) napsal 16.05.2011 v 23:08

Paťan - Neblbneš? Já který považuji Hořice za nejlepší závody, že bych je chtěl zrušit!? Pokud jde o Brno nikdy jsen neřekl, že ho chci zrušit! Pouze pokud bude SPZka tlačit ty jeho poplatky na 100 milionů, tak asi Brnu nezbude, to zabalit a nechat SPZku, ať si to MGP jezdí v Emirátech nebo v Rusku!

Kašpik87 (0) napsal 16.05.2011 v 23:05

Upřímnou soustrast celé rodine,blízkým a kamaradům Robina , to co se stalo je fakt hrozný,ale nemůžete hned svádět vinu na pořadatele.Přece každej závodník co tam jde, ví,že road racing je nebezpečnej a že k takovejm tragédiím se BOHUŽEL nedá úplně vyhnout .Všechna čest Robinovi

David_98 (0) napsal 16.05.2011 v 23:04

Upřimnou soustrast všem pozustalým. Tragická smrt kohokoliv a kdekoliv je vždy to nejhorši co se může stát. A to je vše co se sluší o celá věci napsat. Veškeré další zasvěcené komentáře od lidí, kteří nemají každý den nic jiného na práci než psát komentáře jsou urážkou všech co milují závody. Sam jsem v Hořicích mnohokrát startoval a plně stojím za pořadateli tohoto podniku...

AKRO (-498) napsal 16.05.2011 v 23:02

Marti1 21:58 - Máš pravdu Martine.

tom@s-#67 (40) napsal 16.05.2011 v 22:59

... nechci mluvit za ostatní, ale každý z nás ví proč hořice jezdí. je to koktejl emocí z naprosto specifických závodů, z kouzla místa samotného, z pospolitosti depa, z podpory kamarádů, ze síly která přejde na jezdce z diváků po dojetí ... proto.
bohužel jako všechno na světě, také tohle má svou odvrácenou tvář. závody na motorkách jsou i na dromech nebezpečné a přes široké únikové zóny dochází i tam k tragédiím. na přírodních okruzích je pak riziko ještě o řád jinde. všichni si to uvědomujeme, ale zároveň všichni doufáme, že se po závodech v plném počtu zase sejdeme ...
proto by o některých věcech měli diskutovat jen ti, kterých se to týká, protože ti ostatní ... prostě neví. to co se stalo je strašný a zamávalo to s námi se všemi, navíc u mnohých má tahle tragédie i osobní rozměr ... tohle se stát nemělo.
přesto přese všechno mám sám za sebe naprosto jasno – nikdo mě do ničeho nenutil, účast byla mým rozhodnutím a doufám že i do budoucna to tak zůstane. prostě nechci aby za mně rozhodoval trotlík s razítkem.
tak asi tak.
RIP, Robine

AKRO (-498) napsal 16.05.2011 v 22:40

Gill 20:37 - Proč? Že jsem napsal pravdu?

linuxak_CZ (1) napsal 16.05.2011 v 22:37

Díky, pro mě, jakožto pro Hořičáka je čest to dělat... Kdybyste náhodou někdo přijel do Hořic na TT a chtěl pokecat, tak budu nejspíš sloužit u vodojemu.

rydlmartin (0) napsal 16.05.2011 v 22:26

for:linuxak_CZ, doufam že vás jako jsi ty bude vždycky dost,protože bezvás by skončila hořická tradice, takže díky moc

madjenyk (0) napsal 16.05.2011 v 22:18

čtu až teď... upřímnou soustrast rodině a blízkým

linuxak_CZ (1) napsal 16.05.2011 v 21:59

č.71 Mi je opravdu líto, upřímnou soustrast rodině. Jsem z hořic a na závody chodím už asi 10let. Rok od roku přibývá pytlů, zábran a všeho. Tenhle rok jsem se rozhodl pomáhat při přípravných pracech jako je zabezpečení trati. Od pondělí do pátka do večera jsme se nezastavily s vožením pytlů, obkládáním stromů, zajišťování zábran proti opilcům atp. Takže prosím vás, pokud máte nějaký kecy na pořadatele, tak si je strčte ...a jestli se vám to nelíbí, tak držte hu.. a nejezděte sem. Pořadatelsky to bylo zvládnutý dost dobře, ale holt podstoupil to riziko a štěstí ho opustilo, takže prosímvás, nerejpejte tu a dopřejte mu důstojný odpočinek!

martin1 (658) napsal 16.05.2011 v 21:58

Akro
Nejde házet vinu kolem sebe.
Každý jede ze své vůle a má možnost nejet.
Ochrany je každým ročníkem víc.
Všichni mohou kouknout na řády a předpisy.
na tt máte kolem kamenný zídky atd.
Je to o smůle a štěstí zároven.
Jediný co není na našich okruzích jsou rozumní a slušný lidi.za 10 dní na TT jsem neviděl, že by po uzavření trati chodili lidi po trati atd.v neděli pod Hakrem přešli manželé s kočárkem a za 15 sec vylítl proti směru jízdy superb málem nás vomyli...
čest jeho památce a dík pořadatelům.

Paťan (361) napsal 16.05.2011 v 21:44

upřímnou soustrast rodině a blízkým Robinovi.

do hořic jsem se letos vydal po cca 3-4 letech (byl jsem tam sice jen na sobotu)a hned po příjezdu na dachovy mne překvapilo jak je trať od mé poslední návštěvy daleko lépe zabezpečena. pohyboval jsem se v úseku dachovy - lukavec. na dachovech byl lékař (sanitu si už nevybavuji) na lukavci byla sanita a hasiči. žoků s molitanem bylo mnohem víc. jasně, třeba se najde pár hluchých míst, ale zabezpečení bylo mnohem větší oproti letům minulým.
a co se týče AKRA - on nemá rád motorky. mile rád by zrušil závody v brně na masecu (jak se kasal pod jiným článkem) a teď bude kydat špínu na hořice a bude také pro jejich zrušení. vždy si něco najde. ano, je to tragédie, je mi z toho už 2 dny zle, ale je to přírodní okruh a letos si bohužel vybral svou krutou daň

brzda123 (24) napsal 16.05.2011 v 21:39

Hořičtí pořadatelé jsou tratácká extraliga.Vždycky budu stát za nima.
Robina jsem osobně neznal,ale jako bývalej jezdec to beru osobně.Zemřel kolega a je mně to moc líto.Každej,kdo se motá okolo závodů,je z toho zdrcenej.

Veronika-Suzuki (211) napsal 16.05.2011 v 21:38

Akro jdi už fakt do háje...

Hořice jsou opravdu velmi kvalitní závody a rok od roku je znát lepší a lepší zabezpečení...

Minuty jsou v těchto případech často jako hodiny...

alexij (1) napsal 16.05.2011 v 21:35

Je to hodně smutné, upřímnou soustrast rodině Robina a všem, kteří ho znali osobně .U Křížku jsem byl také a celý průběh tragické havarie tak viděl. Mohu potvrdit to, co zde psal Ondra (záchranář)(stáli jsme vedle Vás hned vlevo) a bohužel musím potvrdit i pro mě nepochopitelný hyenismus některých zúčastněných (Ondro, vím, že se to sem nehodí a nic to neřeší, ale ten holohlavý statný chlápek s blondýnou, který se vehementně bezprostředně po havárii řítil za zády diváků se slovy ať uhneme, že je doktor, jím skutečně byl a pomáhal Vám s oživováním? Při následném mém dotazu, když šel zpět, že je doktor popřel).
Traťáci u křížku - z počátku jsem situaci viděl jako totální selhání (je ale pravda, že několik jezdců chvíli po havárii onou zatáčkou skutečně projelo v plném tempu a žlutá vlajka byla vyvěšena až chvíli po nich a červená až po tom, co diváci doslova řvali "červenou, mávej červenou". Nicméně - do problematiky vyvěšování vlajek se nechci pouštět, jsou zde v této problematice daleko zasvěcenějčí. Tímto samozřejmě nepopírám, že traťák má své pokyny a řídí se pokyny z věže. V tu chvíli člověku ubíhající čas skutečně připadá jako věčnost.S odstupem času a po Larryho příspěvkách však musím konstatovat, že veškerý postup skutečně byl tak, jak psal. Ještě jednou říkám, že v tu chvíli člověk vnímá situaci jinak.
Larry a všichni z AMK - držte se a podrývajících příspěvků AKRA a jemu podobných si nevšímejte. To, že rok od roku je trať zabezpečena více a lépe je vidět na každém kroku a mohu to jen potvrdit. Jezdím do Hořic už pár let po sobě.Zkuste přesto zvážit možnost natáhnout ty ochranné sítě v tomto úseku ještě o 200m dále, ale jak už zde zaznělo, nejlépe dokáží bezpečnost tratě posoudit sami jezdci a já píšu z pohledu pouhého fanouška.
Jirkovi - taktéž přeji brzké uzdravení.
Larry - ještě jednou, držte se!

VerkaH. (31) napsal 16.05.2011 v 21:25

jackalino: Jak dnes psal Indi na FB - doslova a do písmene mu dr. John zachráníl život !

jackalino (1) napsal 16.05.2011 v 21:17

Doufám že je Robin v nebi v pohodě.
A nezdá se mi důstojné to štěkání tady.
Kritizovat organizátory není na místě kolik takto fungujících akcí je? Proč je stále víc jezdců a diváků? určitě ne kvůli špatné organizaci.Roadracing je adrenalin a proto se tam setkáváme a že k tomu patří riziko to je každému jasné.
Jen bych chtěl nahodit téma Dr.John, loni jsem byl v Skerries a byl jsem nadšený celými závody,ale bohužel se také nedojely pro smrtelnou havárii.A co mě doopravdy dostalo byl doktor(ři) který jezdil za jezdci na mašině a stačil jim,jeho mávající batůžky s první pomocí mám stále před očima.Myslím si že to je ideální stav,je tam hned,ví o co Go a jeho zpráva na věž má váhu. Indi také vyzdvihnul tuto službu při posledním crashi.Vím,že Robinovi by asi nepomohl,ale jistě by tam byl platný.Zkoušel to někdo již u nás? kombinace lékař motorkář mi nepřijde až tak nemožná.

Sukin (93) napsal 16.05.2011 v 21:04

Larry: Nema cenu reagovat, na ubozacky kecy akra... Plne souhlasim s tim co napsal Larry. Nahodou jsme prochazely kolem mista nehody behem zachranych praci a pristani vrtulniku, ale to co predvadeli radoby fanousci motosportu bylo na zvraceni. Na jinem webu v diskuzi zase nejaky blbecek napsal ze trataci nevedeli co maji delat, to je vylozene sprostarna...Nehodou a jejimi nasledky jsme samozrejme otreseni, ale stojime za poradateli a doufam, ze je nic neodradi od dalsiho poradani zavodu.
A komu se zda zabezpeceni Horic spatne, at se zajede podivat do Nepomuku nebo do zminovaneho Irska.

Demon3 (74) napsal 16.05.2011 v 20:54

Akro, necítím potřebu se před tebou obhajovat, ale sítí i pytlů bylo letos zase víc, než kdykoliv předtím, zakázaný úseky se opět rozšířily, čimž přibylo výčitek a nadávek od diváků, že je vyháníme z míst, kam choděj x let, bylo i víc traťáků, kteří pomáhali a věř, že příští rok bude zabezpečení okruhu zase o něco větší.
Je to prostě nutný, takhle to vidíme, tak to prostě uděláme.
Stoprocentně bezpečnej ale motorsport nebude nikdy, život sám prostě úplně stoprocentně bezpečnej neni...

Ondra83 (6) napsal 16.05.2011 v 20:49

Lukáš R1: máš pavdu nelze nic než souhlasit

LukášR1 (1) napsal 16.05.2011 v 20:48

R.I.P. Robine. budu si Tě pamatovat jako někoho, kdo předváděl v Hořicicíh na trati krásnou show. Čest Tvoji památce,upřímnou soustrast rodině.
Ondro ikdyž nebylo Robinovi asi již možno pomoci, udělali jste, co jste mohli. Stál jsem při závodech u křížku taky a byl to strašný zážitek, nicméně jak bylo psáno, pokud budou piloti, kteří budou ochotni riziko absolvovat a taktéž pokud budou pořadatelé ochotni závody pořádat, budou pro nás fanoušky tyto závody stále užasnou podívanou. Hořičáci a všichni, držte se, Larry a ostatní taky...

skarel (8) napsal 16.05.2011 v 20:43

jak tu tak pročítám různé názory, napíšu i ten svůj. Je strašně jednoduché házet špínu na traťáky. Stál jsem vedle nich a vím, že neštěstí berou jako osobní tragedii. Po bitvě je každý generálem a zapomíná se, že se traťáci rozhodovali ve strašně krátkém čase. A navíc jsou tu i předpisy, kterými se musí řídit, i když se někdy na první pohled zdá, že jsou nesmyslné.Přírodní okruh nikdy nebude zabezpečen jako motodrom a i tam se umírá. Koukněte na záběry z přírodních tratí z britských ostrovů, proti tomu jsou Hořice široká bezpečná trať. A na závěr - pár traťáků prohlásilo, že letos končí.Každý, kdo to myslí vážně, má možnost...

walii (31) napsal 16.05.2011 v 20:42

Tak jedinej, kdo má právo se vyjadřovat a hodnotit bezpečnost hořického okruhu je sám jezdec, jenž 300 zatáček jede. Bláboly ostatních jsou k ho... Larry stojím plně za Vámi a nenech se prosím Tě otrávit kecama tupců.

gorkin (4485) napsal 16.05.2011 v 20:42


Nevím co napsat
Robinově rodině a blízkým upřímnou soustrast
Hořice jsou svatostánek Roadracingu v ČR !
Tak nsad o ně nepřijdeme držím palce !!!

Gill (288) napsal 16.05.2011 v 20:37

AKRO, Ty jsi s prominutím neskutečný debil.

R3S (0) napsal 16.05.2011 v 20:34

Jmenuju se Ondra a nejsem R3S píšu pod jeho nickem. chlapci je mi lito ze tady operujete mýma osmi minutama sanitka tam byla opravdu rychle a nelze nez souhlasit ze sanitku nemuzes podslat mezi jezdce to je snad bez debat vite ve svoji praxi zachranare jsem zjistil ze vnimani casu ve stresove situaci což tato situace zcela jiste byla je opravdu zkreslujici mohlo to byt klidne mene ale snazil jsem se jen rict ze to netrvalo urcite 15 minut jak tady nekdo pise . nebyl cas sledovat hodiny v tu chvili je potreba jednat a ne cekat jinak samozrejme do prijezdu sanitky jsme poskytovali prednemocnicni neodkladnou peci jak kdo nejlépe umi na miste byl lekar a sestra s vybavením . RLP posadka dorazila fakt brzy, tam chyba nebyla. Je mi jen lito ze jsme mu jiz nedokazali pomoc ackoliv se vsichni snazili co jim sily stacily.Je to opravdu velmi smutne aprosim zanechte hadek je to dost nedustojne co tu probiha. berte trochu ohled na rodinu Robina . Jeste jednou Jirkovi brzké uzdravení.

Máma-RM (349) napsal 16.05.2011 v 20:21

já se Akra dost často zastávám ale tady je to fakt už trochu přes hranu

bicoun_cz (0) napsal 16.05.2011 v 20:20

Musím se zastat Larryho a všech lidí, co se kolem těchto závodů točí. Každý rok se pro bezpečnost udělá maximum a je to vidět i na trati z pohledu diváka. Každým rokem více balíků, více omotaných stromů. Ale uvědomme si, že omotat každý strom v lese, obložit každý plot prostě nikdy stačit nebude. Ty jezdci tam jezdí s tímto rizikem zcela vědomě. č.71 je mi taky líto a celé rodině a známým upřímnou soustrast. A pro Larryho a celý organizační tým..DRŽTE SE !!Hořice jsou krásná trať, je to kus historie silničních závodů a nesmí zmizet!!

AKRO (-498) napsal 16.05.2011 v 20:16

Rumlos - Pravda hochu! Jde mi jen o pravdu!




TOPlist