VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Cochis (-1) napsal 23.10.2012 v 19:05

Bubrak-ZX10R: To tvrzení bylo evergreenem 90. let, ale chápu, že si to nemusíš pamatovat.

Dante76 (3) napsal 23.10.2012 v 18:23+1

Gorby (5) napsal 23.10.2012 v 17:26-3+5

"...tak do toho by se mel vložit stát a podat pomocnou ruku."

No ty vole. Když ti leží na srdci "naše největší sláva", sáhni do šrajtofle a pošli jim nějaké peníze. Sám za sebe. I ostatní "duší motorkáři". Já rozhodně žádné zkrachovalé fabriky podporovat NECHCI.

hrotek (16) napsal 23.10.2012 v 16:46-1

no tak jednu jawu zlikvidovali komanči a druhou nová grnitura. tak do toho by se mel vložit stát a podat pomocnou ruku. vždit to byla naše největší sláva. zbyli pouze tři plochodrážní značky a z nich byla nejlepsí právě jawa

Interceptor (108) napsal 23.10.2012 v 16:26

Za deset let to pěkně dovedli do kytek. Jen mi není jasný jestli ti lidé ve vedení byli opravdu tak hloupí a slepí nebo se na to prostě vys... a bylo(je) jim to jedno.

SmokinCBR (2) napsal 23.10.2012 v 15:22

Jo tak sem čet tu kauzu... Holt neschopný vedení (a levácký jako bonus) by položilo i ten Majkrosoft...

SmokinCBR (2) napsal 23.10.2012 v 15:12

Sem netušil, že Divišov takle zchátral. To je bída...

Luke.J (3) napsal 23.10.2012 v 15:09+2

R.I.P JAWA Divišov. Další kus české historie v pí**!

Paulo (2596) napsal 23.10.2012 v 14:43

A já se divil, že letos na zlatý přilbě nedávali motorku... Je to vážně na

PDG (2) napsal 23.10.2012 v 14:42+1

JJ to je docela škoda, myslím že Divišov byl ještě na přelomu tisíciletí špička, ale když se do toho daj srdcaři tak nic neodolá. viz: //www.novinky.cz/krimi/11215-jawa-divisov-se-potyka-se-skandalem.html (rok 2003). Takže jestli to takhle vedli dál, neplatili zaměstnance, není se co divit že to šlo do p.dele. Nevim jak Divišovská JAWA, ale s Týneckou jsem měl co dočinění v roce 2002 a nestačil jsem se divit. Tam snad sametová revoluce nezavítala a vypadalo to jako by pořád jeli na pěti a desetiletky (vývoj slavný Jawy 650).

tohart (8) napsal 23.10.2012 v 14:02+1

Škoda! Trh obsadí GM a nějaká Jamasaki. Co budou darovat na Zlaté přilbě?

ThomsonMotorson (108) napsal 23.10.2012 v 14:02+9

Jawa mi zůstala v srdci a vzpomínkách.. Co se fabriky týče a všeho toho okolo, to už jsem dávno pohřbil.. Mám krásnou Panelku 250 v orig napajcovaným stavu. Zbyla mě po tátovi, kdysi mi ji dal a já na ni začínal. Stadiona S11 mě táta koupil, když jsem žadonil o Simsona . Dnes si těch strojů opravdu vážím.
Když se stojí Jawa v krásným stavu v garáži vedle těch Hond a Itala, tak je strká do kapsy na plné čáře.. Ale alespoň v mých očích a srdci. Jawa jako firma je dávno v prdeli, ale jméno zůstává jako odkaz pevně v našich srdcích co jsme na nich začínali. Na cestu nářadí, šroubovák na vytočení ucpané trysky a náhradní svíčka a věčně ruky od šmíru.. Jo, jezdit v hadrách co mám na sobě dnes, tak jsou zničený za sezonu. Džíska, rozervaný plísňáky a na nohách kanady.. Na nosiči stan Áčko, co měl 20kg a bágl a spacák velikosti stanu a už se metlo. Když lilo tak, že už nešlo ani jet, tak se na pumpě koupili igel. pytle a po zamotání se páskou se jelo dál.. Jo, to byl nepromok a ty časy.. A to všechno mělo smysl a ten nám berou neschopný manažéři co poslali Jawu ke dnu.. Ještě že mám vzpomínky, ty mě nikdo nevezme..

Zdarec

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 23.10.2012 v 13:47-2+2

Cochis: tohle tvrzeni jsem nikde nevidel, ale urcite plati, ze soukromy vlastnik se v drtive vetsine postara lepe

Máma-RM (349) napsal 23.10.2012 v 13:46+1

Koala662 (8) napsal 23.10.2012 v 13:22+6

V tomhle státě je fakt všechno v prdeli. Když to neumíme prezentovat a ani dobře prodat,tak to rozkrademe nebo vytunelujeme. No a po nás potopa.

Humusus (25) napsal 23.10.2012 v 13:20+2

Ani bych se v tomhle zkorumpovaném bordelu nedivil kdyby ten úpadek byl pod taktovkou konkurence

Karbec_Jikov (106) napsal 23.10.2012 v 13:14+1

češi jsou možná dobří konstruktéři, ale zajisté mizerní obchodníci.
Nostalgie je as zbytečná, prostě nefungující firma s nekonkurence schopnýma motorkama, špatným menžmentem, jaké je východisko?

hruso25 (40) napsal 23.10.2012 v 13:09+1

Moja babka rozpravala,že keď sa topí loď ,tak niekedy stačí vymeniť kapitána.CZ,LIAZ,Avia,Tatra dúfam,že aspoň posledné dve prežijú túto blbú dobu.

kawazx10r (13) napsal 23.10.2012 v 13:02-4

jak je někde napsáno Jawa, smrdí to pruserem. mě je to osbně fuk, jsou na trhu daleko lepší, hezčí stroje zahr. značek.

Saxman (6) napsal 23.10.2012 v 12:32+3

Již jsem něco zaslechl na Zlaté přilbě, smutné zprávy. Co na to říct, je to v ...

lynx (98) napsal 23.10.2012 v 12:31-2+2

Národní hrdost . To mě vždycky spolehlivě pobaví. Proč neprojevit národní hrdost podporou místních lupičů a lemplů. Třeba koupí nové Jawy, nebo pravidelnou návštěvou Sazka arény, případně dobrovolným navýšením vlastních daní

Cochis (-1) napsal 23.10.2012 v 11:50-6+4

Další důkaz, že tvrzení, že soukromý vlastník se vždy postará lépe, je jenom pohádkou.

Mikymoto (47) napsal 23.10.2012 v 11:47+6

No potěš koště.
Do podniku nevidím, ale dostat na kolena takto zavedenou značku je skutečně "umění". Ale co, vždyk v číně se vyrábí kdeco. Tak proč ne i speciály pro plochou dráhu.
Jak říkala babča - svět se v prdel obrací.

kulicka40 (12) napsal 23.10.2012 v 11:34+12

Škoda,že už dávno vymizela naše národní hrdost a s tím spojená hrdost nad českými výrobky.Jawa byla ve světě pojem,ale to v ní pracovali lidé,kteří pro značku žili a dýchali a záleželo jim na jejím jménu.Jenže jak už to u nás bývá,pak začalo jít v první řadě o peníze,o výši platu dle funkce a Jawa je tam,kde my obyčejní lidi a duší motorkáři Jawu neradi vidíme.Před 28 lety jsem pracoval ve Strakonické Čezetě a konala se tam výstava prototypů motorek,které se bohužel nikdy nedostaly do výroby.Je to veliká škoda,mám pár fotek doma a myslím,že ani v dnešní době by se nebylo za co stydět.Přeju Jawě aby už konečně našla někoho,komu bude na jejím jménu záležet a pozdvihl ji alespoň do takových výšek,jako bývala před pár desítkami let.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist