Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"...tak do toho by se mel vložit stát a podat pomocnou ruku."
No ty vole. Když ti leží na srdci "naše největší sláva", sáhni do šrajtofle a pošli jim nějaké peníze. Sám za sebe. I ostatní "duší motorkáři". Já rozhodně žádné zkrachovalé fabriky podporovat NECHCI.
no tak jednu jawu zlikvidovali komanči a druhou nová grnitura. tak do toho by se mel vložit stát a podat pomocnou ruku. vždit to byla naše největší sláva. zbyli pouze tři plochodrážní značky a z nich byla nejlepsí právě jawa
Za deset let to pěkně dovedli do kytek. Jen mi není jasný jestli ti lidé ve vedení byli opravdu tak hloupí a slepí nebo se na to prostě vys... a bylo(je) jim to jedno.
JJ to je docela škoda, myslím že Divišov byl ještě na přelomu tisíciletí špička, ale když se do toho daj srdcaři tak nic neodolá. viz: //www.novinky.cz/krimi/11215-jawa-divisov-se-potyka-se-skandalem.html (rok 2003). Takže jestli to takhle vedli dál, neplatili zaměstnance, není se co divit že to šlo do p.dele. Nevim jak Divišovská JAWA, ale s Týneckou jsem měl co dočinění v roce 2002 a nestačil jsem se divit. Tam snad sametová revoluce nezavítala a vypadalo to jako by pořád jeli na pěti a desetiletky (vývoj slavný Jawy 650).
Jawa mi zůstala v srdci a vzpomínkách.. Co se fabriky týče a všeho toho okolo, to už jsem dávno pohřbil.. Mám krásnou Panelku 250 v orig napajcovaným stavu. Zbyla mě po tátovi, kdysi mi ji dal a já na ni začínal. Stadiona S11 mě táta koupil, když jsem žadonil o Simsona . Dnes si těch strojů opravdu vážím.
Když se stojí Jawa v krásným stavu v garáži vedle těch Hond a Itala, tak je strká do kapsy na plné čáře.. Ale alespoň v mých očích a srdci. Jawa jako firma je dávno v prdeli, ale jméno zůstává jako odkaz pevně v našich srdcích co jsme na nich začínali. Na cestu nářadí, šroubovák na vytočení ucpané trysky a náhradní svíčka a věčně ruky od šmíru.. Jo, jezdit v hadrách co mám na sobě dnes, tak jsou zničený za sezonu. Džíska, rozervaný plísňáky a na nohách kanady.. Na nosiči stan Áčko, co měl 20kg a bágl a spacák velikosti stanu a už se metlo. Když lilo tak, že už nešlo ani jet, tak se na pumpě koupili igel. pytle a po zamotání se páskou se jelo dál.. Jo, to byl nepromok a ty časy.. A to všechno mělo smysl a ten nám berou neschopný manažéři co poslali Jawu ke dnu.. Ještě že mám vzpomínky, ty mě nikdo nevezme..
češi jsou možná dobří konstruktéři, ale zajisté mizerní obchodníci.
Nostalgie je as zbytečná, prostě nefungující firma s nekonkurence schopnýma motorkama, špatným menžmentem, jaké je východisko?
Národní hrdost . To mě vždycky spolehlivě pobaví. Proč neprojevit národní hrdost podporou místních lupičů a lemplů. Třeba koupí nové Jawy, nebo pravidelnou návštěvou Sazka arény, případně dobrovolným navýšením vlastních daní
No potěš koště.
Do podniku nevidím, ale dostat na kolena takto zavedenou značku je skutečně "umění". Ale co, vždyk v číně se vyrábí kdeco. Tak proč ne i speciály pro plochou dráhu.
Jak říkala babča - svět se v prdel obrací.
Škoda,že už dávno vymizela naše národní hrdost a s tím spojená hrdost nad českými výrobky.Jawa byla ve světě pojem,ale to v ní pracovali lidé,kteří pro značku žili a dýchali a záleželo jim na jejím jménu.Jenže jak už to u nás bývá,pak začalo jít v první řadě o peníze,o výši platu dle funkce a Jawa je tam,kde my obyčejní lidi a duší motorkáři Jawu neradi vidíme.Před 28 lety jsem pracoval ve Strakonické Čezetě a konala se tam výstava prototypů motorek,které se bohužel nikdy nedostaly do výroby.Je to veliká škoda,mám pár fotek doma a myslím,že ani v dnešní době by se nebylo za co stydět.Přeju Jawě aby už konečně našla někoho,komu bude na jejím jménu záležet a pozdvihl ji alespoň do takových výšek,jako bývala před pár desítkami let.
Bubrak-ZX10R: To tvrzení bylo evergreenem 90. let, ale chápu, že si to nemusíš pamatovat.
"...tak do toho by se mel vložit stát a podat pomocnou ruku."
No ty vole. Když ti leží na srdci "naše největší sláva", sáhni do šrajtofle a pošli jim nějaké peníze. Sám za sebe. I ostatní "duší motorkáři". Já rozhodně žádné zkrachovalé fabriky podporovat NECHCI.
no tak jednu jawu zlikvidovali komanči a druhou nová grnitura. tak do toho by se mel vložit stát a podat pomocnou ruku. vždit to byla naše největší sláva. zbyli pouze tři plochodrážní značky a z nich byla nejlepsí právě jawa
Za deset let to pěkně dovedli do kytek. Jen mi není jasný jestli ti lidé ve vedení byli opravdu tak hloupí a slepí nebo se na to prostě vys... a bylo(je) jim to jedno.
Jo tak sem čet tu kauzu... Holt neschopný vedení (a levácký jako bonus) by položilo i ten Majkrosoft...
Sem netušil, že Divišov takle zchátral. To je bída...
R.I.P JAWA Divišov. Další kus české historie v pí**!
A já se divil, že letos na zlatý přilbě nedávali motorku... Je to vážně na
JJ to je docela škoda, myslím že Divišov byl ještě na přelomu tisíciletí špička, ale když se do toho daj srdcaři tak nic neodolá. viz: //www.novinky.cz/krimi/11215-jawa-divisov-se-potyka-se-skandalem.html (rok 2003). Takže jestli to takhle vedli dál, neplatili zaměstnance, není se co divit že to šlo do p.dele. Nevim jak Divišovská JAWA, ale s Týneckou jsem měl co dočinění v roce 2002 a nestačil jsem se divit. Tam snad sametová revoluce nezavítala a vypadalo to jako by pořád jeli na pěti a desetiletky (vývoj slavný Jawy 650).
Škoda! Trh obsadí GM a nějaká Jamasaki. Co budou darovat na Zlaté přilbě?
Jawa mi zůstala v srdci a vzpomínkách.. Co se fabriky týče a všeho toho okolo, to už jsem dávno pohřbil.. Mám krásnou Panelku 250 v orig napajcovaným stavu. Zbyla mě po tátovi, kdysi mi ji dal a já na ni začínal. Stadiona S11 mě táta koupil, když jsem žadonil o Simsona . Dnes si těch strojů opravdu vážím.
Když se stojí Jawa v krásným stavu v garáži vedle těch Hond a Itala, tak je strká do kapsy na plné čáře.. Ale alespoň v mých očích a srdci. Jawa jako firma je dávno v prdeli, ale jméno zůstává jako odkaz pevně v našich srdcích co jsme na nich začínali. Na cestu nářadí, šroubovák na vytočení ucpané trysky a náhradní svíčka a věčně ruky od šmíru.. Jo, jezdit v hadrách co mám na sobě dnes, tak jsou zničený za sezonu. Džíska, rozervaný plísňáky a na nohách kanady.. Na nosiči stan Áčko, co měl 20kg a bágl a spacák velikosti stanu a už se metlo. Když lilo tak, že už nešlo ani jet, tak se na pumpě koupili igel. pytle a po zamotání se páskou se jelo dál.. Jo, to byl nepromok a ty časy.. A to všechno mělo smysl a ten nám berou neschopný manažéři co poslali Jawu ke dnu.. Ještě že mám vzpomínky, ty mě nikdo nevezme..
Zdarec
Cochis: tohle tvrzeni jsem nikde nevidel, ale urcite plati, ze soukromy vlastnik se v drtive vetsine postara lepe
V tomhle státě je fakt všechno v prdeli. Když to neumíme prezentovat a ani dobře prodat,tak to rozkrademe nebo vytunelujeme. No a po nás potopa.
Ani bych se v tomhle zkorumpovaném bordelu nedivil kdyby ten úpadek byl pod taktovkou konkurence
češi jsou možná dobří konstruktéři, ale zajisté mizerní obchodníci.
Nostalgie je as zbytečná, prostě nefungující firma s nekonkurence schopnýma motorkama, špatným menžmentem, jaké je východisko?
Moja babka rozpravala,že keď sa topí loď ,tak niekedy stačí vymeniť kapitána.CZ,LIAZ,Avia,Tatra dúfam,že aspoň posledné dve prežijú túto blbú dobu.
jak je někde napsáno Jawa, smrdí to pruserem. mě je to osbně fuk, jsou na trhu daleko lepší, hezčí stroje zahr. značek.
Již jsem něco zaslechl na Zlaté přilbě, smutné zprávy. Co na to říct, je to v ...
Národní hrdost . To mě vždycky spolehlivě pobaví. Proč neprojevit národní hrdost podporou místních lupičů a lemplů. Třeba koupí nové Jawy, nebo pravidelnou návštěvou Sazka arény, případně dobrovolným navýšením vlastních daní
Další důkaz, že tvrzení, že soukromý vlastník se vždy postará lépe, je jenom pohádkou.
No potěš koště.
Do podniku nevidím, ale dostat na kolena takto zavedenou značku je skutečně "umění". Ale co, vždyk v číně se vyrábí kdeco. Tak proč ne i speciály pro plochou dráhu.
Jak říkala babča - svět se v prdel obrací.
Škoda,že už dávno vymizela naše národní hrdost a s tím spojená hrdost nad českými výrobky.Jawa byla ve světě pojem,ale to v ní pracovali lidé,kteří pro značku žili a dýchali a záleželo jim na jejím jménu.Jenže jak už to u nás bývá,pak začalo jít v první řadě o peníze,o výši platu dle funkce a Jawa je tam,kde my obyčejní lidi a duší motorkáři Jawu neradi vidíme.Před 28 lety jsem pracoval ve Strakonické Čezetě a konala se tam výstava prototypů motorek,které se bohužel nikdy nedostaly do výroby.Je to veliká škoda,mám pár fotek doma a myslím,že ani v dnešní době by se nebylo za co stydět.Přeju Jawě aby už konečně našla někoho,komu bude na jejím jménu záležet a pozdvihl ji alespoň do takových výšek,jako bývala před pár desítkami let.