GP Texasu – závodní neděle

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Foxx5 (633) napsal 14.04.2014 v 20:39-4

Larry (81.92.155.xxx) napsal 14.04.14 v 14:56
No a "my" říkame, že nebyl jediný, komu se peklo, ale asi ostatním špatně...?...

JEFFzx13 (489) napsal 14.04.2014 v 19:57-5+1

torckx:ne,na hondach vsichni jezdi hlavou

torckx (424) napsal 14.04.2014 v 19:37-1+2

Nevděčně cituji: Rossi added, “We destroyed the front tyre completely on the right side. I had the same problem during the weekend but less than this. This morning we made a good step and with a used tyre I could do all the Warm Up so we were quite positive. Unfortunately after seven or eight laps the front was gone and I had to go three seconds slower.” Jaktože nikdo od Hondy takový problém nemá???

trigr (280) napsal 14.04.2014 v 19:32-4+3

Ohledně gum. Jednotné pneu jsou od sezóny 2009. A to je rok i posledního Rossiho titulu jen tak pro pořádek. Pak už dal jenom 3 místo ...nic moc, ale to se nějak válel po zemi nebo co

JEFFzx13 (489) napsal 14.04.2014 v 19:19-1+3

..ten Jorge,ten si teda vybira peska

JEFFzx13 (489) napsal 14.04.2014 v 19:18-1+4

..komentar na Nova Sport-za mne dobry,spokojenost

JEFFzx13 (489) napsal 14.04.2014 v 19:16-1+2

..gratulace vsem trem nasim klukum

JEFFzx13 (489) napsal 14.04.2014 v 19:14-5+5

..a zluty ostrov hlasi odlozeni desateho titulu,a zacne festival vymluv a narku

torckx (424) napsal 14.04.2014 v 19:11-1+2

No. Shrnu to jedním souvětím: nudný závod na formulové trati a kardinální ostuda pro Yamaha Movistar! Tak skažený večer jsem už dlouho neměl...Jorge má nervy v hazjlu a s tímto přístupem titul letos nezíská. A co se stalo Rossimu, že od 9.kola začal jezdit o 2,5-3,0 sekundy pomalejší kola fakt netuším. Jednoznačně technická závada...na 3.místo, na podium měl. Ale "kdyby" se nepočítá. Yamaha projela co mohla.

4star (219) napsal 14.04.2014 v 18:50-5+3

Larry: gumy se pekly pro vsechny

cameron (658) napsal 14.04.2014 v 18:33+3

Dude: Na Repsolky by Lorenzo určitě neměl, ale ber v úvahu, že se probíjel polem kupředu a měl před sebou o dost pomalejší jezdce, čili asi nebylo úplně možný zajíždět konstantně rychlý časy.

Dude. (13) napsal 14.04.2014 v 17:50-2+4

Sleeper> Lorenzo zajel to kolo, kdy projížděl boxovou uličkou, za 2:28, kolo před i po za 2:05, takže mu to trvalo 23 sekund. Navíc se pak celej závod časama ani nepřiblížil Marquezovi s Pedrosou. Dokonce i Dovizioso zajel většinu kol rychleji než Lorenzo, takže vepředu by se toho asi moc nezměnilo ani kdyby ten start neulil.

Dragmax (14) napsal 14.04.2014 v 17:32-1+3

Vale

Ogg (387) napsal 14.04.2014 v 17:21-2+4

Já si myslím, že v tom je osud. Léta využíval ty nejlepší pneumatiky co kdy na světe existovaly tak ať si jednou za čas vyžere zase nejhorší pneu. Miska vah se musí vyrovnat, nejde jen celej život pobírat to nejlepší a na ostatní kašlat, je potřeba se uskromnit, ať i jiní mají přístup k tomu top materiálu a tzv. "zmetek" je taky potřeba okusit a závodit s tím.

Evo (411) napsal 14.04.2014 v 16:49+1

Mozna prave proto, ze Pekař tak valil, ty gumy driv odrovnal. Snad prijde casem vyjadreni, jestli ty jeho "vadne" nejak lisily od ostatnich.

Balouch (305) napsal 14.04.2014 v 15:36-1+1

Larry...

Larry (114) napsal 14.04.2014 v 14:56-9+7

před pár lety, když 46 exceloval,tak se tady mimo jiné řešily i pneu..."odpůrci" tvrdili, že 46 má speciálně upečený pneu a že je to jaksi nefér..."tleskači" se tady čílili, že to není pravda...pokud jste včera poslouchali Abraháma, pak jste od něj slyšeli, že skutečně pro 46 se dříve pekly speciální gumy...dle hrubosti povrchu jedlotlivých tratí...přilnavost pneu je jedním z atributů úspěchu...pak měl 46 v tomhle nespornou výhodu před svými soupeři...teď když už tuto výhodu nemá, je to i na výsledcích znát

dejf. (1341) napsal 14.04.2014 v 14:14-2+2

AdosR> Jo, chybi tu objektivita pri tom "fandeni"

AdosR (254) napsal 14.04.2014 v 13:45-3+4

Dejf: Přesně. Vale od 2 do 5-6 kola dával 4 kola po sobě časy 2:04.1 -2:04.5. Byl rychlejší o 1s než ianonne a možná by dojel Pedrosu. Na bedně by byl na 100%. A nejednou jel jak kdyby jel na mokrých gumách a ti co ho nemají rádi si stejně rýpnou a začnou nadávat atd. Jako beru to že někdo někomu fandí ale taky se musím na ten závod dívat a to by vidělo i děštsko. Proto si postupně lidi co píšou takový keci, že Vale dojel na krásným 8 místě na upečenejch gumách dávám do ignorace abych nemusel vidět jejich komentáře. Je mě tady pak mnohem líp.

AdosR (254) napsal 14.04.2014 v 13:39-1+4

IvanDvoutakták: //www.motomatters.com/news/2014/03/28/bridgestone_to_bring_2013_spec_tires_to_.html

14 dní před závodem to oznámil Bridgestone. Že neztihnou vyrobit středně tvrdé zadní gumy pro rok 2014 že musí dovést do austinu gumy pro rok 2013. Skandál jak svině. Asi teda přední gumy byly 2014 ale i tak to nemění vůbec nic na tom co to je za jednání!!! Takže většina jezdců jela na mixu zadní 013 a přední 014. Nehledě na to že, na ty gumy 2014 nastavovali motorku celé 2 testy.! A taková továrna pak neztihne vyrobit blbých 200 kusů tvrdé gumy pro víkend?? Nemá tam co dělat taková továrna!! Já se na to asi odmítám pomalu dívat. To nejsou závody. Ale uplatkářství a bůhví co ještě. A o to větší skandál je to že přední gumy byly teda asi specifikace 2014 a stejně stály za hovno a problémy co měl Vale měli i Bradl, Reding který kvůli ním spadl spadl, Kája, ianonne...

1100Virago (3088) napsal 14.04.2014 v 13:37+1

Ogg: Psal jsi o pravidle, které funguje v jiných disciplínách, např. Moto3, Moto2... Tak jsem jmenoval jiné pravidlo, které v Moto2 funguje, a to jsou jednotné motory. Proč přebírat jen některá pravidla, když fungují i jiná?

A na rozdíl od tebe si naopak myslím, že válka pneumatikářů by prospěla. Konkurence vždycky tlačí k maximálním výkonům - jakmile zničíš konkurenci, přijde stagnace. A Bridgestone právě podává důkaz. Řešením není podepsat jiný monopol, ale naopak stávající rozbít. Jenže tím by se Dorna vzdala zákulisní páky k ovlivňování výsledků, takže to neudělá.

dejf. (1341) napsal 14.04.2014 v 13:26-3+10

kdo pochybuje o rossiho vykonu v Austinu, tak je bud naprostej ignorant a nebo zavod vubec nesledoval. To vám (mluvim k rejpalum) neprislo divny, ze chvili po startu zacal jednoho za druhym zakrojovat, cpat se dopredu a kdyz uz byl tesne za Ianonnem a vsichni cekali az ho da taky, tak zniceho nic zacal radikalne zpomalovat a behem snad jednoho kola se prez nej prehnali vsichni co predtim predjel, po sleze i oba z tymu Tech3 ? Ze by nakej defekt? Dost casto mam pocit, ze ste prd fandove a zavody sledujete vzdycky jen tak na pul, ale hlavne se tesite, az tu budete pak moct cintat ty vase bludy v komentarich...

AKRO (-498) napsal 14.04.2014 v 12:22+3

OGG - Jsi veliký spisovatel!

Ogg (387) napsal 14.04.2014 v 12:00-1+1

1100 Virago > Příteli, vím jak to myslíš ale já se bavím přece jen o trošku něčem jiném. Bavím se zásadně o problematice, která se jmenuje Pneumatiky v MOTO GP, tak do příspvěku, kde mi oponuješ nazatahuj motory v Moto2

Jasně, i ty máš pravdu. Návrat např. Michelinu by tento problém vyřešil. Ale já se ptám takto: Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše?

My nepotřebujeme válku pneumatikářů, jak tomu bylo do roku 2009. Já si myslím že kdyby byla možnost (po skončení smlouvy s Bridgestonem) změnit dodavatele pneumatik, např. Pirelli, pokud by měli kapacitu na dovážení pneu pro třídu MOTO GP, tak si myslím že Pirelli by udělalli takovou směs, která hy motocyklům MOTO GP sedla! Mají zkušenost (bohaté!!!) již se Superbikama, a nezapomeń:

Aprilie ve Wé eS Bé Ká = Aprilie, která jezdila u Aspara na zač. éry Cé eR Té. Pokud Pirelli bezvadně fungovali na Biaggiho Aprilce, měly by fungovat i na prototypu CRT = OPEN. Pokud pneumatika bude fungovat na prototypu OPEN = je to krok od toho, aby fungovala na tov. prototypech Honda, Yamaha, Ducati. Jde jen o to, to vyzkoušet a třeba by tyto problémy nebyly. Ten rozdíl mezi Superbikem (dle odborníků superbike, který ještě letos závodí = prototyp jako MOTO GP) nemůže být tak velký jako u MOTO GP, které vídáváme dnes na závodech.

Já prostě chci věřit, že Pirelli by si s MOTO GP motocykly úplně snado poradila a i kdyby pneu neměly takovou přilnovost jako Bridge, stejně by byl problém vyřešen a nečetli bychom jak u Yamahy plakají nad tím že si nový motocykl nerozumí s pneumatikami, nečetli bychom, jak se závod v Austrálii zkrátí na polovinu a neviděli bychom pády na úkor špatných pneumatik v Austinu! Já tomu prostě věřím že Pirelli by všechny tyto problémy, které měl Bridgestone za poslední 2-3 roky neměla, protože v Superbicích nikdy takový problém nenastal, že by se musel závod přerušit, že by jezdci padali jak hrušky na úkor vadných pneu!

Je to můj názor, MOTO GP motocykl není vesmírně vzdálen vlastnostma od těch superbiků, které vidíme pořád ještě na trati. (nemyslím EVO).

Je to jen dílo, které stvoří člověk, MOTO GP motocykl není žádná věda, která potřebuje pneumatiky z kosmu!

Pochopitelně je jasné že když si koupím barumky v česku a nasadím je na Marquezovou hondu, že to asi nebude to pravé ořechové, ale pokud firma jako Pirelli dokáže dělat pneumatiky pro Formuli 1 šité na míru, dokážou dělat a zásobovat x superbikových šampionátů, nevidím důvod, že by si neměli poradit s pneumatiky pro ty nejlepší motocykly světa, které vytvořil jen člověk.

Aspoň to zkusit na jednu sezonu a uvidí se.

Pokud by to bylo, jak ty píšeš, že by se pneumatiky pod Yamahou drolily, pak ať Dorna rozepíše výběrové řízení na druhého dodavatele!

Inu, všude na světě to funguje (jednotný dodavatel) proč né v MOTO GP?

Opakuji ještě jednou: Aprilie z Wé eS Bé Ká = zakázaný prototyp, který pak upravili a jezdili v MOTO GP. Pirelli Aprilce sedla, proč by nesedly i v MOTO GP u Aprilií?

Promiň, že jsem se tak rozepsal.

Evo > Ano, i já asi vím co máš na mysli. A právě Abraham řekl, že Honda drží slovo. Může být, ale pokud politika u italů (Ducati?) byla taková že si nepřejí aby vyhrával ten jezdec (Abaja, Barbera?) ale aby vyhrával onen jezdec (Rossi), pak to samé ořechové bylo i u Hondy v roce 2006 mezi Repsol a Stonerem! Tudíž vrána k vráně sedá!

IvanDvoutakťák (5126) napsal 14.04.2014 v 11:53+1

Tu MotoGP1000 "Espézetkárnu" už nezachráni nic a nikdo
Tady na M.cz ještě máme šanci : až to Admin "vyčistí" od
násobných virtuálů a každej z nás bude jeden jedinej za sebe!
Řekl bych,že je nás stejně většina,co ani nenapadlo,žebychom
měli více jak jeden Profil!! "Éra bejvalýho redaktora",
kdy stačilo poštvání pár těch,co se nedokázali vyrovnat s tím,že někdo může mít odlišný názor,už přece skončila !!!?
PRAVIDLA DISKUSE jsou zcela jasně formulována a co není za-
kázáno,nemůže být důvodem k "nějakým zákazům na přání" vir-
tuálů s X Profily/Nicky .

Evo (411) napsal 14.04.2014 v 11:29+2

To, co rikal Abraham , ze si nekdo diktuje kdo bude vyhravat, jsem cetl uz davno od Stonera.

gresini (4653) napsal 14.04.2014 v 11:05+2

Vyrábět nedokonalé pneu je velká špatnost a humusárna,ty by měli být ve všech případech pro všechny co nejdokonalejší! Letos se začínají dít hodně divný věci hlavně v prestižní třídě moto GP. I Jorge je jenom člověk a může udělat chyby,což už letos dvakrát potvrdil a není to s ním teď moc OK.

mongol_ (128) napsal 14.04.2014 v 10:41-3

pokud Marc měl dodnes k dispozici průměrnou motorku, tak ode dneška se šikmooký hmyz z HRC postará o to, aby mu ušili lepší motorku, než jsou yamahy, protože HO milují a můžou se z něj podělat a vo tom to je

AKRO (-498) napsal 14.04.2014 v 10:39+6

Blackblues - Fetuješ? nebo co?

blackblues (1518) napsal 14.04.2014 v 10:27-3+1

Tohle není o pneu,je to jasne'marex ma titul,je to srcka tiida,jak to pokorvili,hoši,zamyslete se nad tím,co sleduje,to je humus,to nejsou závody.




TOPlist