GP Kataru – závodní neděle
Text: Petr Czyž | Foto: Bridgestone Motorsport, Repsol Honda, Pramac Racing, Marc VDS Racing, Idemitsu Honda Team | Zveřejněno: 23.3.2014 | Zobrazeno: 36 166x
Text: Petr Czyž | Foto: Bridgestone Motorsport, Repsol Honda, Pramac Racing, Marc VDS Racing, Idemitsu Honda Team | Zveřejněno: 23.3.2014 | Zobrazeno: 36 166x
Jeff: proč by se Stoner vracel kvůli 2T 500ccm?
No hosi. Ja zas nekde cetl ze MM ma kontrolu trakce nastavenou na nizsi stupne, podobne jako to pry mel treba Stoner. Tak nevim jak je to doopravdy. Nicmene na to, jak casto vyjizdi zatacku bokem, bych tomu i veril. Ale jasny, nebejt ty kontroly vubec, bylo by to zajimavejsi I mozna proto je BSB diky tomu vyrovnanejsi a atraktivni. (Samo, ze nejvetsi podil delaji ty britsky sileny trate )
jak se tak dívám,tak holky motorkářky a nebo holky vůbec se téměř do těchto diskusí nepletou -nezajímá je to snad a nebo nejsou zvědavý na naše kecy??
550 příspěvků
Vale is back
mike.46, vím, psal jsem to na telefonu a nepamatoval jsem si jak si to nazval. Tak prostě to umění nahraď citem pro motorku
Myslím, že špičkoví jezdci jsou natolik komplexní, že dokáží ze stroje po nějakém seznámení vydolovat maximum. Takže 2T by zvládli. JEFF: Nemyslím, že by se Stoner vrátil kvůli 2T. Odešel, protože se mu nelíbil "kolotoč MGP". Ten by se změnou motorek nezměnil.
Ano,vratte nam 2T 500 a Stoner je v tu ranu zpatky
Jj, dnešní jezdci jsou opravdu stroje na vyhrávání, navíc jsou i po fyzické stránce připravení jako jiní vrcholoví sportovci.
Desmo: nikde jsem nepsal, že ti jezdci nemají umění, psal jsem pouze o citu pro motorku
Miira - Já bych to vzal s rezervou, protože šlo o první závod po dost měsících pauzy a emoce se trochu rozjely... Ono se to zase další závody zklidní a posune do starých kolejí! Jinak k tomu nápadu jedna diskuze ke každému článku, si myslím, že to není dobrý nápad, protože to už by nebyla diskuze. Navíc pokud by měl někdo něco na srdci, napsal by dalekosáhlý článek, kde by vyjádřil vše, co chtěl k článku napsat. Myslím, že případné mazání článku, který je nevhodný nebo urážlivý bohatě stačí. Pak samozřejmě varování a Ban.
Tak on se svého času i Niki Lauda posmíval současným pilotům, že jsou to jen cvičené opice a auta jezdí sama. A pak si do soudobé formule sednul v rámci testování a v jednom kole předvedl dvakrát hodiny, takže taková samozřejmost to není. Každá doba žádá prostě své a dneska už nejde zahodit na startovním roštu cigaretu z přilby a pak vyhrát závod jako Barry Sheene.
Počítá se od "XBOX generace" i Stoner, který kontrolu trakce zrovna v oblibě neměl?
Popravdě si myslím, že dnešní jezdci jsou lepší než ti z historie. Ano jsou to všechno velká jména, ale je třeba si uvědomit, že dnešní jezdci jsou stroje na vyhrávání, kteří tomu podřizují naprosto vše. A je jedno na čem sedí.
mike.46 to muze byt. Ale zajet 2:02 bez kontrole trakce chce trosku umeni A opravdu si nemyslim ze by nynejsi jezdci meli oroblem jezdit na 500ccm 2T. Ze zacatku samozrejme ano ale po nejake dobe by si zvykli. Jsou to proste talenti. Stejne tak by si urcite zvykla ta stara generace vyletet pod plynem a doufat ze neselhalo cidlo. Proste je to o tom kdo jak na cem vyrustal:)...
desmo: to máš pravdu, ale výkonový rozdíl mezi Moto2 a MotoGP je propastný. Navíc bych řekl, že srovnávat Moto2 a 2taktní 500 je jako srovnávat jabka a hrušky, ač mohou být časy velmi podobné, ale jde hlavně o průběh a nástup výkonu u 500 2taktu. Oproti tomu je šestistovková Honda "krotké koťátko"
mike.46, bez kontrole trakce jezdil v moto2 a tam se teď jezdí časy ne moc vzdálený časům 500ccm. V Brně je rekord myslím 2:02 nebo tak nějak. Takže bych tu tvoju myšlenku kompletně přehodnotil...
IvanDvoutakťák (46.39.164.xxx) napsal 25.03.14 v 19:41 Bylo by zajímavé, jak by se dnešní "XBOX" generace popasovala s 2taktní 500. Někde jsem četl, že by např. Marquez nebyl schopen s vypnutou trakcí své Hondy ani "pořádně objet kolo", resp. objet ho takovým stylem a tak rychle jak obvykle jezdí. Podle mě nemá současná generace mladých jezdců v MotoGP takový cit pro motorku, ale nahrazuje to nasazením a "vypnutím" mozku. Na druhou stranu, když člověk vidí MM, jak ten litr vede bokem do zatáčky, to je prostě nádhera. Od dob G. McCoye tohle moc vidět nebylo. (i když ten to spíš praktikoval na výjezdech a navíc bez kontroly trakce).
Naposledy vloni se o tom diskutovalo, ale panuje přesvědčení, že by to jezdce rušilo a proto se šlo cestou té signalizace vlajek na palubce.
Jo, Vale je už jediný aktivní jezdec, co půlitry pamatuje.
Ezpeletův záměr je dostat ECU plně pod kontrolu a pak začít uplatňovat restrikce. To A) se mu podaří už na sezónu 2016, ale to B), to bude asi horší, když si teď továrny představují, jak budou software na uzavřeném portálu vyvíjet. Určitě ale dojde ke srovnání podmínek pro všechny a to pro závodění jako takové bude určitě plus.
VR je dnes už jedinej(?) aktivní jezdec, který "pamatuje"
ty(podle mně krásný!) časy DVOUTAKTNÍCH PŮLLITRŮ v MS .
Ti ostatní by se asi hódně divili, PacienTe, na čem se to
dnes závodí Dalším krokem by mohla být radiokomunika-
ce boxu s jezdcem v průběhu závodu, jako u autoF1 a naši
potomci nejspíš dožijí nejvyšší kategorii MotoGP bez
jezdců, se stroji ovládanými dálkově Zavede to EU,
jako ochranu občanů před následky úrazů při sportu
JEFF- taky jsem o tom premyslel... to posledni mi tam nejak nesedi
a jeste oggu,muzes nam vysvetlit co to v prekladu znamena,ten tvuj avatar??
..a mas rechtm,ale obavam se ze Rada tam nedostanem.vis ze on nechodi se stadem
Bečka bude jen v případě že se Rado omluví čtenářům a přislíbí účast na GP, protože bečka by se dělala kvůli němu. Ostatní čtenáři jsou hodní a není potřeba se s něma udobřovat, tohle mělo být kvůli Radovi aby poznal osobně kamarády z fóra a začal s němi vycházet za dobře.
ogg,tak co bude s tou beckou na céčku?
Calovi se podělala elekronika a motorka nevěděla kde je, takže při průjezdu cílem si už myslela, že je na pitlane a proto to nejelo...
Ostatně ztráta komunikace ECU jasně vyplývá z analýzy časů, kde se mu od šestého kola přestaly zapisovat časy.
//resources.motogp.com/files/results/2014/QAT/MotoGP/RAC/Analysis.pdf?v1_787c3c5a
Rado má ban? No co, kdo chce kam, pomůžeme mu tam! Na Radovi je přátelé vidět, že tento člověk není vhodný do internetové diskuze a měl by se místo tlachání do klávesnice zabývat vyjíždkami na kole / Ducati Monster někam na východ za mořem, kde ho přivýtají s otevřenou náručí. Pro český moto web Motorkari.cz je Rada škoda!
Ivane, já bych mínusy zrušil. Přesně z toho důvodu, že někteří tady z nich mají jen trapnou zábavu. Líbí se mi příspěvek, dám plus, nelíbí se mi nebo nesouhlasím, nereaguju...
Ivan - jj, myslim si to same... znam to moc dobre
Podle Calovy"bodylanguage"to spíš vypadalo na prázdnou nádrž
a "dojezd na benzinový páry"
Z "mínusování",aspoň podle mého názoru, nelze vyvozovat žád-
né objektivní závěry, protože asi není(?)zjistitelné, jakou
představují většinu,když nekomentují, jen klikají mínusy,
i kdyby těch mínusů bylo třeba dvacet .
A ten "jev", kdy jsou JEDNÍM mínusem "ohodnoceny" komentá-
ře jen vteřiny poté, co se pod článkem objeví, to snad už
vůbec nelze brát v potaz.