GP Indianapolisu – neděle v IMS
Text: Petr Czyž | Foto: Came IodaRacing, Aspar Team, Pons Racing, Marc VDS Racing, Respol Honda | Zveřejněno: 18.8.2013 | Zobrazeno: 15 532x
Text: Petr Czyž | Foto: Came IodaRacing, Aspar Team, Pons Racing, Marc VDS Racing, Respol Honda | Zveřejněno: 18.8.2013 | Zobrazeno: 15 532x
Není nic lepšího, než jít po závodě mgp, který dnes dosáhl kvalit průměrného závodu WSBK, na pivo a pak si přijít dom a číst diskuzi! Hoši, jen víc a houšť.
Toto mě dostalo, za toto máš plus!
Gumy Rossimu taky držely, že by mu zase povolil SPZka "péci" gumy na závody podle dat tréninku?
Jinak, závod MGP pěkný a Ducati byla best. Smith vypadal nemocně, skoro jako kdyby měl rak... neměl vlasy
ale finiš zvládl dobře, dva soupeře smlsnul jako malinu na cílovce, to se jen tak nevidí! Nakonec si reputaci v MGP zachranuje, ale bůh ví kde bude po sezoně 2014 kdy mu vyprší smlouva s tech3.
toho borca si pořád pamatuji jak byl v reklamě na eurosportu jako předchůdce red bullu a vyhrál ten juniorský mistrák.
AKRO: No vždyť to je ta cesta!Jinak dobrou noc.
Vakuz - Nevěř tomu! Závody, aspoň MGP by měly být výkladní skříní motorismu! I když budou mít jednotnou elektroniku a stejně omezené možnosti vývoje, stejně buidou mít továrny navrch. Je dost divné přiškrcovat vývoj omezováním paliva. Motorky musí snížit výkon, aby vůbec dojely do cíle, to je poněkud směšné, ale přesně odpovídají myšlení SPZky, známého hrobníka MS MGP.
AKRO: Já myslím,že to chápeš špatně.Znám tvůj názor na vedení motogp,ale tohle byl vynikající tah!Ono jde o to,že když se to dostane do fáze,že motorky se 4 litry navíc a jednotnou elektronikou budou o řekněme 0.2-0.4 sek na kolo pomalejší,tak továrny budou muset začít přemýšlet,jestli ty milióny a milióny vynaložené na vývoj elektroniky mají vůbec své opodstatnění.Myslím,že o to tady jde.Uvidíme.
Vakuz - Elektronika by, ale neměla jít do fáze, že už nebude potřeba jezdců a závody se budou jezdit s dálkovým ovládáním! Ono to zní jeko sranda, ale... Přece jen by měl závody rozhodnout hlavně jezdec! Jednotná elektronika sice bude, ale továrny budou mít současnou, za cenu o 4 litry méně benzínu a o 7 kusů méně motorů! SPZka se tímto hloupým rozhodnutím snaží zvýhodnit své nesmyslné CRT, aby nějak aspoň trochu stačily a nebyly pro srandu. Na jedné straně se potlačuje vývoj a na druhé straně podporuje totální nesmysl! Pokud jde o ty aspoň 80 kilové normálně vypadající jezdce, toho se asi nedočkáme, protože něco takového SPZku jako finančního žraloka, který motorkám nerozumí v životě nenapadne!
pkracingpce:
AKRO: Já bych se přál,aby královskou třídu jezdili alespoň 80 kg chlapi,protože takto to působí komicky!Bohužel trend nelze zastavit a elektronika bude hrát,čím dál větší roli.Zaplať pán bůh,že zavedli pravidlo o jednotné elektronice,protože jinak by se nůžky výkonů jezdců začali rozevírat,čím dál tím více a lidský faktor by začal hrát,čím dál menší roli,což by si samozřejmě továrny přály,aby mohly presentovat a zdůrazňovat,že to je jenom jejich zásluha a řídit to může kde kdo z ulice.
Ač nerad, ale přiznávám, že dnešní GPčka byly fakt skvělý A nebejt Marečka že ujel, byly by ještě lepčí
Mar o-46 - To máš pravdu, ale chtělo by ji to trochu omezit! Z hlediska vývoje ji zrušit ani nejde!
vakuz musim souhlasit s tebou konecne
Freitag je matlal, nemá rád Stonera, tak ho shazuje kde může!
AKRO: bez elektroniky by to bylo zajímavé no, ale toho se nedočkáme
freitag- vid -) není von to utajovanej japonskej robot od hondy potazenej kůží
Vakuz - No pokud by jim sebrali elektroniku v MGP, tak by hoši museli pořádně zesílit! Pedrosu, Barberu atd. by ta motorka asi umlátila!
freitag: Naprosto přesně jsi to vystihl.
Snad měl mít i kvůli tomu nějakou rozepři s Nakamotem.
setegib- přesně ,stoner byl rychlej ale souboje absolutně nezvládal, až na pár vjímek, marc má rychlost stonera, vyrovnanost lorenza a má nervy ze železa jako rossi
AKRO:No nechci se přít,ale slyšel jsem,že kdyby to bylo na Stonerovi,tak by jí ani nezapínal.Ber to s rezervou!Nemám to podložené!
pkracingpce :Slibuji,že když to bude ten tvůj,tak mu budu fandit,ikdyž se mu nebude právě dařit!Jsem především patriot,a když někdo reprezentuje ČR,tak má přednost přede všemi cizáky!!!Tak ať vám to vyjde!!
co jako stoner...sice byl rychlej ale furt fnukal, když se jen někdo priblizil...markes by ho zchroupal k snidani-)
ale jak jsme viděly v moto2, kde má motocykl nesrovnatelně míń koní, tak dovažovaním se celkem nic nezmění, dovažuje se od letošního roku, reding jako jeden z nejtěžších jezdců a espargaro jako nejlehčí, a oba mají srovnatelné výkony jako v lonském roce, samozřejmě před nima jezdil marc a andrea ale ti odešli a reding z espargarem jezdily za nima, odešli a pol ze scotem jezdí na prvních dvou příčkách, váha neděla celkem nic, a kor v moto gp kde má motocykl větší sílu, tam 5 kg nehraje roly
Vakuz - Stoner je sice taky koncentráčník, ale bez elektroniky by to taky nezajel! Údajně si občas v některých zatáčkách vypínal kontrolu trakce, ale elektroniku využíval stejně jako ostatní!
freitag: Ale co má Barbera za techniku?
vakuz tak by\lo by to fajn kdyby to byl treba tvuj kluk taky mam jednoho maleho taky bych si pral to same
AKRO: Jedna vyjímka by tu byla!Pan Stoner!
Setegib - Trpaslíci jezdí a udrží motorku díky elektronice! Před 20 lety by takoví hobiti nemohli velké třidy vůbec úspěšně jezdit!
Marc je neuvěřitelnej,to byla parada, Rossi krása, Pešek klasika.
maryXR: vzpamatuj se a buď rád, že MotoGp vysílá aspoň ta Nova! A když se ti to nelíbí, tak si to přepni
pkracingpce: Souhlasím,ale s tím nic nenaděláš!Jinak víš,že se Abrahám starší angažuje v minibajcích právě pro širší veřejnost?A ceny nejsou vůbec závratné!Jen čekám,kdy dorazí alespoň do Plzně!Mám doma 6 letého klučinu a možná to bude nový Marquez?
Skandál! A to je ještě vážili mimo sezónu a oblečené s obuví!