Poučila se Ducati z chyb?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Eso_Rimmer (384) napsal 11.01.2012 v 20:19

neznamyScooter:

neznamyScooterD (1110) napsal 11.01.2012 v 20:16

zverzak> stačí, když budeš sledovat co se děje v rodném Maďarsku

Eso_Rimmer (384) napsal 11.01.2012 v 20:14

ban? to by bylo skoda... takovy svetobeznik jako ty by tu jistojiste chybel kdyz ti to stacilo, tak sem nelez, kapisto?

neznamyScooterD (1110) napsal 11.01.2012 v 20:13

chotas> letos by na Ducně nebyl nikdo na špici

zverzak (0) napsal 11.01.2012 v 20:06

...strčíme do toho nový hliníkový trám a posadíme na to toho blba, čo má stále zlý pocit zo svojho predku, aby mal konečne dobrý pocit v zadku a zažil s Uccio-m vrchol sezóny...

...a dajte mi ban prosim, tu mi stacilo dikusií

Eso_Rimmer (384) napsal 11.01.2012 v 19:49

bohuzel, s tou posledni vetou nejde nesouhlasit...

chotas (161) napsal 11.01.2012 v 19:42

mike99: to se asi budeš muset zeptat přímo jeho Ale tak třeba - menší a menší forma, motivace, touha vítězit Podstatné je to, že celou dobu byl schopen jezdit na špici, o čemž se někomu může jen zdát, že...

Eso_Rimmer (384) napsal 11.01.2012 v 19:39

mike99: to je spatne, ale opravdu spatne polozena otazka...

mike99 (322) napsal 11.01.2012 v 19:32

chotas:
otazka na teba: preco Stoner vyhraval z roka na rok stale menej a menej? Kde bol problem? V nom alebo v motorke?
Dakujem za odpoved

chotas (161) napsal 11.01.2012 v 19:23

miramara: kde jinde by mohl být problém?
Vždyť je to úplně jednoduché - Stoner to dokázal, Rossi ne! Ducati musí najít "dalšího Stonera", jinak to můžou na konci roku zabalit

miramara (1570) napsal 11.01.2012 v 18:59

chotas-joo tady v diskuzích to od některých Vale pěkně schytal

chotas (161) napsal 11.01.2012 v 18:54

Marex: někde jsem četl, že problém bude v Rossim

gehenne_ins (0) napsal 11.01.2012 v 18:51

já myslím že je klidně možný že kombinace Rossi+ducati+neúspěch má větší reklamní potenciál než stoner+ducati+úspěch :)

zverzak (0) napsal 11.01.2012 v 17:58

:D Viete čo z toho spravia "Žóltyj Parachod" :D

Alfonc (148) napsal 11.01.2012 v 17:38

Spíš jsem tím chtěl poukázet na to, že nyní Ducati sype prachy do GP a přitom vavříny z SKB jim zvedají prodeje. To je to, co mi stále hlava nebere. GP je prestige, to je jasný a s Valem v sedle je to trhák, ale je potřeba mít výsledky, jinak by se také mohlo stát, že spojení GP+všechno úsilí+všechny prachy+Vale=prodejní propad a nedůvěra ve značku. A SKB si zatím najde nové hrdiny na mottocyklech jiných značek...

Marex (2583) napsal 11.01.2012 v 17:34

Sezona ještě ani nezačala a někteří už kritizují. Uvidíme, jestli šáhnou na úhel válců, někde jsem četl, že Rossi vidí ten problém spíš v tomto... snad jsem to nedomotal.

neznamyScooterD (1110) napsal 11.01.2012 v 17:24

nikdo nepochyboval resp. nektritizoval? V článku vedle Stoner tvrdí, že změny byly potřeba, že na Ducati tlačil ale ta na něj s*ala, tak co to zase je? Rossi si je dokázal prosadit, ale není sám kdo se na to díval kriticky a daleko dřív, než v r. 2011.

dejf. (1341) napsal 11.01.2012 v 16:46

kryspin-> ackoli se jim v posledni dobe moc nedarilo, tak i presto si myslim, ze tomu rozumej o kapanek vic, nez lidi v diskuzi.

Kryšpín (7) napsal 11.01.2012 v 16:45

Takže odpověď na otázku je: Evidentně se italští soudruzi vůbec nepoučili a evidentně čekají na zázrak.

Kryšpín (7) napsal 11.01.2012 v 16:43

No, když tak čtu článek: "Po prvním funkčním testu ve Valencii jsme hodně dílů změnili, neboť u prvního prototypu byly použity ještě některé komponenty z předchozího karbonového šasí.", tak mě přístup Talošů trochu udivuje. Tak oni na novej hliníkovej deltabox namrskaj "starý" komponenty z předchozího karbonovýho modelu, který vlastně taky nefungovaly...Asi aby si ušetřili práci, a myslej, že to bude bezvadně fungovat . No a 1,5 vteřky na kolo ztráty je výsledek jejich heroického "snažení". A vlastně mě to už ani neudivuje, oni jsou prostě takoví... . Ne nerad kritizuju, ale tohle je fakt obrázek špičkového přístupu...

dejf. (1341) napsal 11.01.2012 v 16:42

Alfonc-> to bezesporu, pac SBK vychazej ze seriovyho bajku, natoz GP masiny je uplne jiná pes jiná ves . To kazdymu dojde.

SPV (816) napsal 11.01.2012 v 16:32

CRC oddělení mělo už ale dávno zkušenosti s hliníkovým deltaboxem na závoďákách, i na prototypu 916. Takže to pro ně není tak úplně nový neznámý materiál.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.01.2012 v 16:29

seriovky maji 2 valce a o 200cc vic jinak good luck

Alfonc (148) napsal 11.01.2012 v 16:18

Však ono se to dřív nebo později podaří a Ducati bude konkurence schopný univerzál Zvláštní je, že sériovky jim fungují báječně a třeba na americkém trhu hlásí Ducati obrovský nárůst prodeje. Skoro bych si myslel, že když se jim nedaří v GP, že ten zájem půjde dolů. Tak nevím čím to je? Že by větší roli hrál úspěch "sériovky" z SBK?

wrag (25) napsal 11.01.2012 v 15:57

tak hodne stesti

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist