Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
...strčíme do toho nový hliníkový trám a posadíme na to toho blba, čo má stále zlý pocit zo svojho predku, aby mal konečne dobrý pocit v zadku a zažil s Uccio-m vrchol sezóny...
mike99: to se asi budeš muset zeptat přímo jeho Ale tak třeba - menší a menší forma, motivace, touha vítězit Podstatné je to, že celou dobu byl schopen jezdit na špici, o čemž se někomu může jen zdát, že...
miramara: kde jinde by mohl být problém?
Vždyť je to úplně jednoduché - Stoner to dokázal, Rossi ne! Ducati musí najít "dalšího Stonera", jinak to můžou na konci roku zabalit
Spíš jsem tím chtěl poukázet na to, že nyní Ducati sype prachy do GP a přitom vavříny z SKB jim zvedají prodeje. To je to, co mi stále hlava nebere. GP je prestige, to je jasný a s Valem v sedle je to trhák, ale je potřeba mít výsledky, jinak by se také mohlo stát, že spojení GP+všechno úsilí+všechny prachy+Vale=prodejní propad a nedůvěra ve značku. A SKB si zatím najde nové hrdiny na mottocyklech jiných značek...
Sezona ještě ani nezačala a někteří už kritizují. Uvidíme, jestli šáhnou na úhel válců, někde jsem četl, že Rossi vidí ten problém spíš v tomto... snad jsem to nedomotal.
nikdo nepochyboval resp. nektritizoval? V článku vedle Stoner tvrdí, že změny byly potřeba, že na Ducati tlačil ale ta na něj s*ala, tak co to zase je? Rossi si je dokázal prosadit, ale není sám kdo se na to díval kriticky a daleko dřív, než v r. 2011.
No, když tak čtu článek: "Po prvním funkčním testu ve Valencii jsme hodně dílů změnili, neboť u prvního prototypu byly použity ještě některé komponenty z předchozího karbonového šasí.", tak mě přístup Talošů trochu udivuje. Tak oni na novej hliníkovej deltabox namrskaj "starý" komponenty z předchozího karbonovýho modelu, který vlastně taky nefungovaly...Asi aby si ušetřili práci, a myslej, že to bude bezvadně fungovat . No a 1,5 vteřky na kolo ztráty je výsledek jejich heroického "snažení". A vlastně mě to už ani neudivuje, oni jsou prostě takoví... . Ne nerad kritizuju, ale tohle je fakt obrázek špičkového přístupu...
CRC oddělení mělo už ale dávno zkušenosti s hliníkovým deltaboxem na závoďákách, i na prototypu 916. Takže to pro ně není tak úplně nový neznámý materiál.
Však ono se to dřív nebo později podaří a Ducati bude konkurence schopný univerzál Zvláštní je, že sériovky jim fungují báječně a třeba na americkém trhu hlásí Ducati obrovský nárůst prodeje. Skoro bych si myslel, že když se jim nedaří v GP, že ten zájem půjde dolů. Tak nevím čím to je? Že by větší roli hrál úspěch "sériovky" z SBK?
neznamyScooter:
zverzak> stačí, když budeš sledovat co se děje v rodném Maďarsku
ban? to by bylo skoda... takovy svetobeznik jako ty by tu jistojiste chybel kdyz ti to stacilo, tak sem nelez, kapisto?
chotas> letos by na Ducně nebyl nikdo na špici
...strčíme do toho nový hliníkový trám a posadíme na to toho blba, čo má stále zlý pocit zo svojho predku, aby mal konečne dobrý pocit v zadku a zažil s Uccio-m vrchol sezóny...
...a dajte mi ban prosim, tu mi stacilo dikusií
bohuzel, s tou posledni vetou nejde nesouhlasit...
mike99: to se asi budeš muset zeptat přímo jeho Ale tak třeba - menší a menší forma, motivace, touha vítězit Podstatné je to, že celou dobu byl schopen jezdit na špici, o čemž se někomu může jen zdát, že...
mike99: to je spatne, ale opravdu spatne polozena otazka...
chotas:
otazka na teba: preco Stoner vyhraval z roka na rok stale menej a menej? Kde bol problem? V nom alebo v motorke?
Dakujem za odpoved
miramara: kde jinde by mohl být problém?
Vždyť je to úplně jednoduché - Stoner to dokázal, Rossi ne! Ducati musí najít "dalšího Stonera", jinak to můžou na konci roku zabalit
chotas-joo tady v diskuzích to od některých Vale pěkně schytal
Marex: někde jsem četl, že problém bude v Rossim
já myslím že je klidně možný že kombinace Rossi+ducati+neúspěch má větší reklamní potenciál než stoner+ducati+úspěch :)
:D Viete čo z toho spravia "Žóltyj Parachod" :D
Spíš jsem tím chtěl poukázet na to, že nyní Ducati sype prachy do GP a přitom vavříny z SKB jim zvedají prodeje. To je to, co mi stále hlava nebere. GP je prestige, to je jasný a s Valem v sedle je to trhák, ale je potřeba mít výsledky, jinak by se také mohlo stát, že spojení GP+všechno úsilí+všechny prachy+Vale=prodejní propad a nedůvěra ve značku. A SKB si zatím najde nové hrdiny na mottocyklech jiných značek...
Sezona ještě ani nezačala a někteří už kritizují. Uvidíme, jestli šáhnou na úhel válců, někde jsem četl, že Rossi vidí ten problém spíš v tomto... snad jsem to nedomotal.
nikdo nepochyboval resp. nektritizoval? V článku vedle Stoner tvrdí, že změny byly potřeba, že na Ducati tlačil ale ta na něj s*ala, tak co to zase je? Rossi si je dokázal prosadit, ale není sám kdo se na to díval kriticky a daleko dřív, než v r. 2011.
kryspin-> ackoli se jim v posledni dobe moc nedarilo, tak i presto si myslim, ze tomu rozumej o kapanek vic, nez lidi v diskuzi.
Takže odpověď na otázku je: Evidentně se italští soudruzi vůbec nepoučili a evidentně čekají na zázrak.
No, když tak čtu článek: "Po prvním funkčním testu ve Valencii jsme hodně dílů změnili, neboť u prvního prototypu byly použity ještě některé komponenty z předchozího karbonového šasí.", tak mě přístup Talošů trochu udivuje. Tak oni na novej hliníkovej deltabox namrskaj "starý" komponenty z předchozího karbonovýho modelu, který vlastně taky nefungovaly...Asi aby si ušetřili práci, a myslej, že to bude bezvadně fungovat . No a 1,5 vteřky na kolo ztráty je výsledek jejich heroického "snažení". A vlastně mě to už ani neudivuje, oni jsou prostě takoví... . Ne nerad kritizuju, ale tohle je fakt obrázek špičkového přístupu...
Alfonc-> to bezesporu, pac SBK vychazej ze seriovyho bajku, natoz GP masiny je uplne jiná pes jiná ves . To kazdymu dojde.
CRC oddělení mělo už ale dávno zkušenosti s hliníkovým deltaboxem na závoďákách, i na prototypu 916. Takže to pro ně není tak úplně nový neznámý materiál.
seriovky maji 2 valce a o 200cc vic jinak good luck
Však ono se to dřív nebo později podaří a Ducati bude konkurence schopný univerzál Zvláštní je, že sériovky jim fungují báječně a třeba na americkém trhu hlásí Ducati obrovský nárůst prodeje. Skoro bych si myslel, že když se jim nedaří v GP, že ten zájem půjde dolů. Tak nevím čím to je? Že by větší roli hrál úspěch "sériovky" z SBK?
tak hodne stesti