Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
motorbeath: ani buh nevi , co znamena to vseobecne vyjadreni prezidenta HRC v tvem odkazu. . Tim chci rict, ze na zaklade tohoto vyjadreni nemuzes rict, ze "Stoner jel v podstate na stejne motorce jako Hayden".Ja se nechci hadat, ale tohle mne nepresvedcilo. Ja nekde slysel(asi od komentatoru ), ze mu davali skouset ruzne nove veci. Primo v rozhovoru co jsem cetl, to i naznacuje. Rika:" Trenink od treninku, ale i dokonce do zavodu se menilo neco na motorce a s rozhodnutim tymu to nemelo co delat". Dale naznacuje i zakulisni tahy...
Mrkněte na to, co prohlásil C. Checa na testování Ducati po sezóně 2011: “It seems to me that the tires are responsible for the lack of excitement in MotoGP and the reason the riders are crashing without understanding why,” Checa said. “There is a lot of talk about the (Ducati) bike and the chassis, but the real difference in this category comes from the tires. They are super-rigid.”
“When you don’t understand where the tire limits are, it becomes very complicated to develop a bike. The issue at Ducati isn’t the chassis; they changed it four times, and the result was always the same. The problem is the tires.”
SPV: Nechytám tě za slovo, tak jsem to nemyslel, ale prachy za tím stojí, fabrickou "mafii" bych za tím nehledal. Pokud by "soukromníci" dokázali zaplatit konkurenceschopnou techniku, tak zase třeba budou vyhrávat. Tak to snad s těma CRTčkama od roku 2013 třeba zase bude, aspoň já v to doufám. Fabriky se holt budou muset víc snažit... Nic, mažu, zase třeba zítra...
Kryšpín13:49 : já ale neřekl, že by Stoner, Lorenzo, nebo kdokoli jiný porážel (soustavně) Rossiho na horší motorce.
13:52: necyhtej mě zase tolik za slovo, od dob 800 je od 07. Jednak už ho nezaplatí, a ani není v zájmu, aby vyhrával soukromý tým. To by přece tovární týmy nemuseli být...
SPV: To ale asi nebylo 800 ccm ale tím, že od roku 2006 žádný soukromý tým už nedokázal zaplatit konkurenceschopný materiál (navíc i špičkového jezdce). Tak strašně za těch "pár" let se zvedly ceny...
SPV: Lorenzo taky mohně padal ve své první sezóně v MotoGP a "mrd.ku", jak říkáš, určitě neměl. Holt nováčkovská daň se projevuje třeba i tom, že kluci častěji padaj, než najdou limit. Výkonnostní rozdíly mezi motorkami v továrních týmech budou minimální, spíš půjde o to, kdo dokáže líp nastavit motku pro konkrétní situaci (okruh, počasí,...). Opravdu nejsem přesvědčen o tom, že by Lorenzo (on a Stoner jsou asi nejlepší jezdci současnosti) by dokázal porážet Rossiho a ostatní na "špatné" motorce.
Kryšpín, ano v historii se mnohokrát stalo, že soukromík vyhrál alespoň závod (naposledy myslím 06). Ale od dob 800 nevyhrál soukromý tým ani jednou!!!
Kryšpín a motorbreath: Kucí, osobně si myslím, že Simoncelli žádný tovární materiál neměl, ani že ho o 3 závody později nedostal. (lepší materiál dostal až po oznámení konce Doviziossa u Repsolu- 3. a 2. místo.)
Pokud by měl továrnu, jak tady říkáte, znamenalo by to, že byl x krát horší jezdec, než Stoner, nebo Lorenzo. To je přece blbost ne?
Podle mě rozhodně Doviziosso (dokonalý jezdec jako Pedrosa) neměl stejnou motorku jako Stoner, ačkoli byl ve stejném týmu! Vždyť ani Lorenzo neměl stejný materiál jako Rossi (slova Furusawy) ve stejném továrním týmu Yamahy. U Hondy to bude to samé.
Loňská sezóna Simoncelliho byla neskutečně podobná té Stonerové 06. To proto, že oba jeli mrd.ky motorky a museli hodně riskovat za hranou, aby něco zajeli, a proto i tolik oba padali.
Jinak tým LCR je nejhorší tým Hondy v GP od r06, kdy přišel do MotoGP. Tedy žádný tovární materiál.
SPV: Je tak Honda Racing Corporation je "závodní oddělení" Hondy, něco jak Škoda Motorsport. Rozdíl v technice mezi "továrnou" - což je u Hondy Repsol a tovární podporou HRC je podle mě minimální. Také se v historii několikrát stalo, že továrna dostávala na frak od "soukromníků" s továrním materiálem, jako např. Pons, Gresini. Mimochodem třeba v roce 2003 dokázal tehdy poměrně suverénního Rossiho, který jel tovární Repsolku, porazit právě Capirex na Ducati .
Znamená to Honda Racing Corporation. To Akro, ano, každý jednou zkončí v propadlišti dějin, ale to nikomu nedává právo zpochybňovat to, čeho dosáhl v minulosti. Je to prostě bývalý špičkový jezdec a tečka. Ale beru, že prostě zase jen tak provokuješ.
SPV - ne nemyslím, s podporou HRC znamená, že dostával jako první jezdec z netovárních týmů nový tovární materiál. To je rozdíl mezi tovární motorkou a motorkou s podporou HRC. A pak taky, že takového jezdce Honda neplatí.
Čau Kryšpíne, myslím si, že je to oddělení Hondy, které se stará o závodní aktivity Hondy po celém světě, a má za úkol navrhovat nové závodní motocykly a díly.
SPV: Simoncelli jel stejný materiál (tovární HRC materiál). V průběhu sezóny možná Repsol dostával nové komponety přednostně (třeba o závod dříve), ale nemyslím, že výkonnostně by Simoncelliho motorka byla výrazněji horší. Myslím, že rozdíly (pokud nějaké byly) byly zanedbatelné. Problémem bylo, že měl stažený výkon kvůli množství paliva.
Jen jeden dotaz? Kdo je letošní Mistr světa MGP? Není to ten Stoner? Kdo skončil po minimálně 2 letých trapných výkonech v propadlišti dějin? Nejmenuje se Capirossi?
Martin1- Nováčci byli - Stoner, Vermulen a Pedrosa. Pedrosa dojel celkově 5 a byl Rookie of the year, když byl 2x1, 2x2 ( poprvé hned v prvním závodě ) a 4x3, zajel 4x pole position a měl 4 nejrychlejší kola. Stoner byl 1x2 a zajel 1x pole position. Vermulen na Suzuki zajel 1x2 a 2x pole postion.
A zde článek ze 17.10. 2006, kde se přímo Stoner vyjadřuje proč chce přestoupit k Ducati. //www.motorkari...grand-prix-9861.html
Tohle rozhodnutí bylo nakonec asi nejlepší, co v životě udělal. Hned po něm je to vrátit se zpět k Hondě pro další titul...
Ducati se z chyb pouci,ale at jim do toho nemele Valerian!at jdou svou cestou jak tomu bylo doted,a nezkousi ruzne pípoviny
Ital zkompletuje ve fabrice vyrobek, i kdyz vidi , ze nektera soucastka je vadna a ze to nemuze fungovat. Jsou to lemplove a darebaci.
Evo: Polámaný špagety?
Mimochodem, dnes jsem se opet setkal s "preciznosti" Italu a jejich vyrobku. Je to na zaplakani. Jestli takhle pracuji i v Ducati ...tak potes panbu.
motorbeath: ani buh nevi , co znamena to vseobecne vyjadreni prezidenta HRC v tvem odkazu. . Tim chci rict, ze na zaklade tohoto vyjadreni nemuzes rict, ze "Stoner jel v podstate na stejne motorce jako Hayden".Ja se nechci hadat, ale tohle mne nepresvedcilo. Ja nekde slysel(asi od komentatoru ), ze mu davali skouset ruzne nove veci. Primo v rozhovoru co jsem cetl, to i naznacuje. Rika:" Trenink od treninku, ale i dokonce do zavodu se menilo neco na motorce a s rozhodnutim tymu to nemelo co delat". Dale naznacuje i zakulisni tahy...
Mrkněte na to, co prohlásil C. Checa na testování Ducati po sezóně 2011: “It seems to me that the tires are responsible for the lack of excitement in MotoGP and the reason the riders are crashing without understanding why,” Checa said. “There is a lot of talk about the (Ducati) bike and the chassis, but the real difference in this category comes from the tires. They are super-rigid.”
“When you don’t understand where the tire limits are, it becomes very complicated to develop a bike. The issue at Ducati isn’t the chassis; they changed it four times, and the result was always the same. The problem is the tires.”
Jak to, že ta motorka byla špatná. Vždyť se tady píše, že to byl vítězný bike...
Kryšpín: Evidentně jedinej, kdo dokázal porážet ostatní na špatný motorce byl Stoner..
Kryšpín: a kterou motorku Pons připravuje ???
SPV: Nechytám tě za slovo, tak jsem to nemyslel, ale prachy za tím stojí, fabrickou "mafii" bych za tím nehledal. Pokud by "soukromníci" dokázali zaplatit konkurenceschopnou techniku, tak zase třeba budou vyhrávat. Tak to snad s těma CRTčkama od roku 2013 třeba zase bude, aspoň já v to doufám. Fabriky se holt budou muset víc snažit... Nic, mažu, zase třeba zítra...
y
Kryšpín13:49 : já ale neřekl, že by Stoner, Lorenzo, nebo kdokoli jiný porážel (soustavně) Rossiho na horší motorce.
13:52: necyhtej mě zase tolik za slovo, od dob 800 je od 07. Jednak už ho nezaplatí, a ani není v zájmu, aby vyhrával soukromý tým. To by přece tovární týmy nemuseli být...
SPV: Nebo si myslíš, že Pons zapomněl přes zimu dobře připravit motorku? Určitě ne, jen už nemá peníze na to, aby to zaplatil...
SPV: To ale asi nebylo 800 ccm ale tím, že od roku 2006 žádný soukromý tým už nedokázal zaplatit konkurenceschopný materiál (navíc i špičkového jezdce). Tak strašně za těch "pár" let se zvedly ceny...
SPV: Lorenzo taky mohně padal ve své první sezóně v MotoGP a "mrd.ku", jak říkáš, určitě neměl. Holt nováčkovská daň se projevuje třeba i tom, že kluci častěji padaj, než najdou limit. Výkonnostní rozdíly mezi motorkami v továrních týmech budou minimální, spíš půjde o to, kdo dokáže líp nastavit motku pro konkrétní situaci (okruh, počasí,...). Opravdu nejsem přesvědčen o tom, že by Lorenzo (on a Stoner jsou asi nejlepší jezdci současnosti) by dokázal porážet Rossiho a ostatní na "špatné" motorce.
Kryšpín, ano v historii se mnohokrát stalo, že soukromík vyhrál alespoň závod (naposledy myslím 06). Ale od dob 800 nevyhrál soukromý tým ani jednou!!!
Kryšpín a motorbreath: Kucí, osobně si myslím, že Simoncelli žádný tovární materiál neměl, ani že ho o 3 závody později nedostal. (lepší materiál dostal až po oznámení konce Doviziossa u Repsolu- 3. a 2. místo.)
Pokud by měl továrnu, jak tady říkáte, znamenalo by to, že byl x krát horší jezdec, než Stoner, nebo Lorenzo. To je přece blbost ne?
Podle mě rozhodně Doviziosso (dokonalý jezdec jako Pedrosa) neměl stejnou motorku jako Stoner, ačkoli byl ve stejném týmu! Vždyť ani Lorenzo neměl stejný materiál jako Rossi (slova Furusawy) ve stejném továrním týmu Yamahy. U Hondy to bude to samé.
Loňská sezóna Simoncelliho byla neskutečně podobná té Stonerové 06. To proto, že oba jeli mrd.ky motorky a museli hodně riskovat za hranou, aby něco zajeli, a proto i tolik oba padali.
Jinak tým LCR je nejhorší tým Hondy v GP od r06, kdy přišel do MotoGP. Tedy žádný tovární materiál.
SPV: Je tak Honda Racing Corporation je "závodní oddělení" Hondy, něco jak Škoda Motorsport. Rozdíl v technice mezi "továrnou" - což je u Hondy Repsol a tovární podporou HRC je podle mě minimální. Také se v historii několikrát stalo, že továrna dostávala na frak od "soukromníků" s továrním materiálem, jako např. Pons, Gresini. Mimochodem třeba v roce 2003 dokázal tehdy poměrně suverénního Rossiho, který jel tovární Repsolku, porazit právě Capirex na Ducati .
Znamená to Honda Racing Corporation. To Akro, ano, každý jednou zkončí v propadlišti dějin, ale to nikomu nedává právo zpochybňovat to, čeho dosáhl v minulosti. Je to prostě bývalý špičkový jezdec a tečka. Ale beru, že prostě zase jen tak provokuješ.
SPV - ne nemyslím, s podporou HRC znamená, že dostával jako první jezdec z netovárních týmů nový tovární materiál. To je rozdíl mezi tovární motorkou a motorkou s podporou HRC. A pak taky, že takového jezdce Honda neplatí.
Čau Kryšpíne, myslím si, že je to oddělení Hondy, které se stará o závodní aktivity Hondy po celém světě, a má za úkol navrhovat nové závodní motocykly a díly.
SPV: Simoncelli jel stejný materiál (tovární HRC materiál). V průběhu sezóny možná Repsol dostával nové komponety přednostně (třeba o závod dříve), ale nemyslím, že výkonnostně by Simoncelliho motorka byla výrazněji horší. Myslím, že rozdíly (pokud nějaké byly) byly zanedbatelné. Problémem bylo, že měl stažený výkon kvůli množství paliva.
Jen jeden dotaz? Kdo je letošní Mistr světa MGP? Není to ten Stoner? Kdo skončil po minimálně 2 letých trapných výkonech v propadlišti dějin? Nejmenuje se Capirossi?
SPV: Máš představu o tom, co je to vlastně to HRC? Nic ve zlým, jen abych věděl, odkud mám začít.
Martin1- Nováčci byli - Stoner, Vermulen a Pedrosa. Pedrosa dojel celkově 5 a byl Rookie of the year, když byl 2x1, 2x2 ( poprvé hned v prvním závodě ) a 4x3, zajel 4x pole position a měl 4 nejrychlejší kola. Stoner byl 1x2 a zajel 1x pole position. Vermulen na Suzuki zajel 1x2 a 2x pole postion.
motorbreath: to ano, a potom je rozdíl mezi Simoncelliho bikem a Repsol bikem. Nebo si myslíš, že Simoncelli jel stejný materiál?
SPV - podpora HRC je třeba rozdíl mezi motocykly Simonceliho a Aoyamy.
Rád bych viděl, kde je napsáno, že Honda nechtěla dát Stonerovi HRC bike pro rok 07...?
A co tedy znamená podpora HRC ?
A zde článek ze 17.10. 2006, kde se přímo Stoner vyjadřuje proč chce přestoupit k Ducati.
//www.motorkari...grand-prix-9861.html
Tohle rozhodnutí bylo nakonec asi nejlepší, co v životě udělal. Hned po něm je to vrátit se zpět k Hondě pro další titul...