Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tanečník v 22:49:si se to těch náčelníků nějak zaplet!Že by nostalgie,dřív to byl samý náčelník a zástupce náčelníka správy státní bezpečnosti... jo,pohádka mládí-agente tanečníku
On může být Pacient nejvyšší náčelník a pak náčelník Chenzii! Docela mě překvapuje, když chtěl SPZka pro ty CRT ty výhody jako více paliva atd, tak mohl realizovat pro CRT objem motoru do 1200 čtyřválce! Třeba by se trochu zrychlily!
AKRO: podle mne je "Motocyklovy buh" a pak nacelnik kmene, ktery ho uctiva. To je pacient. Chenzii je az po pacientovi. To muze byt snad nejaky šaman, nebo co.
OGG - Ten sníh tam nechte, lyžařské závody jsou v zimě docela zajímavé! Jinak ti odpovím přímo tady! Jestli to dělá blběji SPZka nebo Flammini, je už teď při společném vlastnictví obou šampionátů jednou firmou celkem jedno! Flammini aspoň má závody, o 21 jezdcích a SPZka jich měl málokdy 17! Ty CRT, které příští rok SPZka nasadí je úplně to samé, jako by Flammini dorovnával počet jezdců v SBK Stocky1000! Takže v obou případech špatně, jen Flammini to zatím dělal o kousek líp!
Tak jelikož je pátek večer, a je trošku času, tak vám přinesu aktuální novinky z našich šatnách!
Jak tedy vidíme sezonu 2012 co se týče početného obsazení složení prvních dvou top šampionatů? Doba pokročila a už se to moc měnit nebude! Na základě článků od pana Redaktora jsem to vystihli následovně:
MotoGP - 22 jezdců, 12 s továrními prototypy, 10 s motocykly CRT
Celkem 6 značek: Honda, Yamaha, Ducati, Aprilia, BMW (motocykl Suter-BMW) a Kawasaki (motocykl FTR-Kawasaki).
WSBK - 21 jezdců (pokud pojede druhá Pedercini, tak možná 22)
Celkem 6 značek: Honda, Ducati, Aprilia, BMW, Suzuki a Kawasaki.
A teď otázka za 100 bodů! Kdo řídí svůj šampionát lépe? Dorna, potažmo Carmelo Ezpeleta či Infront, lépe řečeno Paolo Flammini? Zeptejme se AKRA (na základě vytvořeného vlákna v sekci Forum - motorsport), ten to jistě ví a zřejmě to dle aktuální situace také Flammini s ním konzultoval, když Ezpelata na AKROVY rady ale vůbec nebral zřetel.
Faktem je, že: Během 3 roků, 2009/2012, se startovní rošt stabilních jezdců MotoGP zvedl ze 17 na 22 (tedy o 29,4%).
Během 3 roků, 2009/2012, se startovní rošt stabilních jezdců WSBK naopak snížil z 27 na 21 (tedy o 22,2%). V obou případech brán jako základ počet jezdců na startovním roštu v prvním závodě sezóny.
Tohle zřejmě nevyřeší ani u nás v šatně na Automotodromu velmi populární AKRO. Inu je po sezóně, do práce sice chodíme, peníze na vánoční nákupy jsou potřeba, v nákupním centru a to jak ve Vaňkovce či v Olympii je narváno i lidmi, které bych tam ani nečekal, třeba pan Abraham se svou velmi atraktivní ženou, či naše šéfová paní Ulmannová se svým manželem, ale dají se tam potkat i další známí Brňáci jako pan Redaktor Bosso, Zazi, Brzdu123, Chelmana, Carra či Doču!
V létě před GP jsem tam dokonce viděl i přespolní, třeba z Přerova nebo z Olomouce (aspoň dle jejich profilu), Pityho a Desma69...
Pana Hlasatele jsem tam neviděl, přeci jen, ten to má z Českých Budějovic o něco dál!
Howgh
Na "Hradě" bude práce zas o něco méně, tím že skončila sezona, ale jak napadne první sníh, tak bude potřeba - stejně jako loni - odhrabávat, takže se máme nač těsit! Pokud by byl zájem, zase bych nafotil, jak to u nás vypadá když je u nás sníh
Pity neboj, SPZka zařídí, aby se SBK změnily na Stocky1000 a tím zpomalily! Jak by to vypadalo, aby - nejrychlejší, nejprestižnější, nejsledovanější, nejdražší a kdo ví jaké ještě NEJ se říká o MGP a aby to bylo nakonec pomalejší než SBK!
No , kluci, asi si musime zvykat. Krize, recese. Ale hodne se se mi libilo prohlaseni Burgese, jak na nej upozornil nedavno Pity. Ze by se mnelo zavodit na 600 a bez veskere elektroniky. Potkavam se s nazory, ze lidi si chteji kupovat nove motky se vsi elektronikou. Ale, ptam se, da jim to vice radosti z jezdeni? Podle mne neda.Motorka neni auto a napotrebujes ji kazdy den. Je to zdroj radosti a adrenalinu.
Škoda jen, že Ducati nezveřejnila čas druhého testovacího dne. Zajimal by mě ten progres o kolik...
Kdy nás čekají další testy? V Portimau kde budou někteří superbikeři?
Evo 22:32
Šaman, tak to je docela trefný
Evo v 23:40: tak to už tady taky bylo.Všichni jste si byli rovni.A pak docházelo právě na vznik těch krajských správ
EVO: hej hej, to aj v kapitalizme a pozri ako to s nim vyzera
tanečník v 22:49:si se to těch náčelníků nějak zaplet!Že by nostalgie,dřív to byl samý náčelník a zástupce náčelníka správy státní bezpečnosti... jo,pohádka mládí-agente tanečníku
miso99: my nemame ziadnu hierarchiu zavedenu. U nas sa vyznava sloboda a demokracia.
Evo: a ty si veduci u hnediek? alebo kolky si v poradi?
On může být Pacient nejvyšší náčelník a pak náčelník Chenzii! Docela mě překvapuje, když chtěl SPZka pro ty CRT ty výhody jako více paliva atd, tak mohl realizovat pro CRT objem motoru do 1200 čtyřválce! Třeba by se trochu zrychlily!
Moto2 jsou na tom ve srovnání se superbikem BMW velmi dobře. Teď jenom nevím, jestli je to chvála pro Moto2, nebo potupa pro BMW?
AKRO: podle mne je "Motocyklovy buh" a pak nacelnik kmene, ktery ho uctiva. To je pacient. Chenzii je az po pacientovi. To muze byt snad nejaky šaman, nebo co.
On je daleko větší náčelník, než já tanečník! Co ti na tom nesedí?
Akro: nerikej mu nacelnik. Mne to porad nesedi.
ChenziiR1 - Jako Náčelník Rossíků jsi na tom ještě o dost hůř!
tanečník v 21:37,21:39:opravdu ničemu nerozumíš a pořád dokola plácáš ty svý blbý tuposti
:
OGG - Ten sníh tam nechte, lyžařské závody jsou v zimě docela zajímavé! Jinak ti odpovím přímo tady! Jestli to dělá blběji SPZka nebo Flammini, je už teď při společném vlastnictví obou šampionátů jednou firmou celkem jedno! Flammini aspoň má závody, o 21 jezdcích a SPZka jich měl málokdy 17! Ty CRT, které příští rok SPZka nasadí je úplně to samé, jako by Flammini dorovnával počet jezdců v SBK Stocky1000! Takže v obou případech špatně, jen Flammini to zatím dělal o kousek líp!
Ogg : a proc ten snih odhrabavate ?
Tak jelikož je pátek večer, a je trošku času, tak vám přinesu aktuální novinky z našich šatnách!
Jak tedy vidíme sezonu 2012 co se týče početného obsazení složení prvních dvou top šampionatů? Doba pokročila a už se to moc měnit nebude! Na základě článků od pana Redaktora jsem to vystihli následovně:
MotoGP - 22 jezdců, 12 s továrními prototypy, 10 s motocykly CRT
Celkem 6 značek: Honda, Yamaha, Ducati, Aprilia, BMW (motocykl Suter-BMW) a Kawasaki (motocykl FTR-Kawasaki).
WSBK - 21 jezdců (pokud pojede druhá Pedercini, tak možná 22)
Celkem 6 značek: Honda, Ducati, Aprilia, BMW, Suzuki a Kawasaki.
A teď otázka za 100 bodů! Kdo řídí svůj šampionát lépe? Dorna, potažmo Carmelo Ezpeleta či Infront, lépe řečeno Paolo Flammini? Zeptejme se AKRA (na základě vytvořeného vlákna v sekci Forum - motorsport), ten to jistě ví a zřejmě to dle aktuální situace také Flammini s ním konzultoval, když Ezpelata na AKROVY rady ale vůbec nebral zřetel.
Faktem je, že: Během 3 roků, 2009/2012, se startovní rošt stabilních jezdců MotoGP zvedl ze 17 na 22 (tedy o 29,4%).
Během 3 roků, 2009/2012, se startovní rošt stabilních jezdců WSBK naopak snížil z 27 na 21 (tedy o 22,2%). V obou případech brán jako základ počet jezdců na startovním roštu v prvním závodě sezóny.
Tohle zřejmě nevyřeší ani u nás v šatně na Automotodromu velmi populární AKRO. Inu je po sezóně, do práce sice chodíme, peníze na vánoční nákupy jsou potřeba, v nákupním centru a to jak ve Vaňkovce či v Olympii je narváno i lidmi, které bych tam ani nečekal, třeba pan Abraham se svou velmi atraktivní ženou, či naše šéfová paní Ulmannová se svým manželem, ale dají se tam potkat i další známí Brňáci jako pan Redaktor Bosso, Zazi, Brzdu123, Chelmana, Carra či Doču!
V létě před GP jsem tam dokonce viděl i přespolní, třeba z Přerova nebo z Olomouce (aspoň dle jejich profilu), Pityho a Desma69...
Pana Hlasatele jsem tam neviděl, přeci jen, ten to má z Českých Budějovic o něco dál!
Howgh
Na "Hradě" bude práce zas o něco méně, tím že skončila sezona, ale jak napadne první sníh, tak bude potřeba - stejně jako loni - odhrabávat, takže se máme nač těsit! Pokud by byl zájem, zase bych nafotil, jak to u nás vypadá když je u nás sníh
Evo - Jenže to by byla cesta zpět! Vývoj se nedá zastavit i když se to třeba SPZkovi na čas podaří! Ta elektronika už patří i do sportovních motorek!
Pity neboj, SPZka zařídí, aby se SBK změnily na Stocky1000 a tím zpomalily! Jak by to vypadalo, aby - nejrychlejší, nejprestižnější, nejsledovanější, nejdražší a kdo ví jaké ještě NEJ se říká o MGP a aby to bylo nakonec pomalejší než SBK!
No , kluci, asi si musime zvykat. Krize, recese. Ale hodne se se mi libilo prohlaseni Burgese, jak na nej upozornil nedavno Pity. Ze by se mnelo zavodit na 600 a bez veskere elektroniky. Potkavam se s nazory, ze lidi si chteji kupovat nove motky se vsi elektronikou. Ale, ptam se, da jim to vice radosti z jezdeni? Podle mne neda.Motorka neni auto a napotrebujes ji kazdy den. Je to zdroj radosti a adrenalinu.
Aby nakonec moto2 nebyla co se týče rcyhlosti hned po MGP :))) to by se změnilo na úkor rychlost žebříček:)
No nazdar! MOTO 2 se 140 koňmi to jedou skoro stejně rychle, jako litry SBK a CRT o 200 koních a více!
Jinak Marco melandri uvádí, že se všem omlouvá, ale do 1.1.2012 nemůže říkat o nové BMW motorce žádné info - skoro jak v MotoGP za dob Rossiho
asik jsem prosvihl nejaky info,ale...Abaja netestuje??
PityGX: ja myslim, ze tam zadny progres nebyl.
Škoda jen, že Ducati nezveřejnila čas druhého testovacího dne. Zajimal by mě ten progres o kolik...
Kdy nás čekají další testy? V Portimau kde budou někteří superbikeři?