Testy MotoGP, Moto2 a SBK v Jerezu - 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (862) napsal 26.11.2011 v 01:22

Evo 22:32
Šaman, tak to je docela trefný

ChenziiR1 (158) napsal 26.11.2011 v 00:06

Evo v 23:40: tak to už tady taky bylo.Všichni jste si byli rovni.A pak docházelo právě na vznik těch krajských správ

mike99 (322) napsal 25.11.2011 v 23:59

EVO: hej hej, to aj v kapitalizme a pozri ako to s nim vyzera

ChenziiR1 (158) napsal 25.11.2011 v 23:57

tanečník v 22:49:si se to těch náčelníků nějak zaplet!Že by nostalgie,dřív to byl samý náčelník a zástupce náčelníka správy státní bezpečnosti... jo,pohádka mládí-agente tanečníku

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 23:40

miso99: my nemame ziadnu hierarchiu zavedenu. U nas sa vyznava sloboda a demokracia.

mike99 (322) napsal 25.11.2011 v 23:29

Evo: a ty si veduci u hnediek? alebo kolky si v poradi?

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 22:49

On může být Pacient nejvyšší náčelník a pak náčelník Chenzii! Docela mě překvapuje, když chtěl SPZka pro ty CRT ty výhody jako více paliva atd, tak mohl realizovat pro CRT objem motoru do 1200 čtyřválce! Třeba by se trochu zrychlily!

Marex (2592) napsal 25.11.2011 v 22:47

Moto2 jsou na tom ve srovnání se superbikem BMW velmi dobře. Teď jenom nevím, jestli je to chvála pro Moto2, nebo potupa pro BMW?

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 22:32

AKRO: podle mne je "Motocyklovy buh" a pak nacelnik kmene, ktery ho uctiva. To je pacient. Chenzii je az po pacientovi. To muze byt snad nejaky šaman, nebo co.

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 22:11

On je daleko větší náčelník, než já tanečník! Co ti na tom nesedí?

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 22:08

Akro: nerikej mu nacelnik. Mne to porad nesedi.

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 22:06

ChenziiR1 - Jako Náčelník Rossíků jsi na tom ještě o dost hůř!

ChenziiR1 (158) napsal 25.11.2011 v 21:59

tanečník v 21:37,21:39:opravdu ničemu nerozumíš a pořád dokola plácáš ty svý blbý tuposti

:

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 21:56

OGG - Ten sníh tam nechte, lyžařské závody jsou v zimě docela zajímavé! Jinak ti odpovím přímo tady! Jestli to dělá blběji SPZka nebo Flammini, je už teď při společném vlastnictví obou šampionátů jednou firmou celkem jedno! Flammini aspoň má závody, o 21 jezdcích a SPZka jich měl málokdy 17! Ty CRT, které příští rok SPZka nasadí je úplně to samé, jako by Flammini dorovnával počet jezdců v SBK Stocky1000! Takže v obou případech špatně, jen Flammini to zatím dělal o kousek líp!

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 21:45

Ogg : a proc ten snih odhrabavate ?

Ogg (387) napsal 25.11.2011 v 21:40

Tak jelikož je pátek večer, a je trošku času, tak vám přinesu aktuální novinky z našich šatnách!
Jak tedy vidíme sezonu 2012 co se týče početného obsazení složení prvních dvou top šampionatů? Doba pokročila a už se to moc měnit nebude! Na základě článků od pana Redaktora jsem to vystihli následovně:

MotoGP - 22 jezdců, 12 s továrními prototypy, 10 s motocykly CRT
Celkem 6 značek: Honda, Yamaha, Ducati, Aprilia, BMW (motocykl Suter-BMW) a Kawasaki (motocykl FTR-Kawasaki).

WSBK - 21 jezdců (pokud pojede druhá Pedercini, tak možná 22)
Celkem 6 značek: Honda, Ducati, Aprilia, BMW, Suzuki a Kawasaki.

A teď otázka za 100 bodů! Kdo řídí svůj šampionát lépe? Dorna, potažmo Carmelo Ezpeleta či Infront, lépe řečeno Paolo Flammini? Zeptejme se AKRA (na základě vytvořeného vlákna v sekci Forum - motorsport), ten to jistě ví a zřejmě to dle aktuální situace také Flammini s ním konzultoval, když Ezpelata na AKROVY rady ale vůbec nebral zřetel.
Faktem je, že: Během 3 roků, 2009/2012, se startovní rošt stabilních jezdců MotoGP zvedl ze 17 na 22 (tedy o 29,4%).
Během 3 roků, 2009/2012, se startovní rošt stabilních jezdců WSBK naopak snížil z 27 na 21 (tedy o 22,2%). V obou případech brán jako základ počet jezdců na startovním roštu v prvním závodě sezóny.
Tohle zřejmě nevyřeší ani u nás v šatně na Automotodromu velmi populární AKRO. Inu je po sezóně, do práce sice chodíme, peníze na vánoční nákupy jsou potřeba, v nákupním centru a to jak ve Vaňkovce či v Olympii je narváno i lidmi, které bych tam ani nečekal, třeba pan Abraham se svou velmi atraktivní ženou, či naše šéfová paní Ulmannová se svým manželem, ale dají se tam potkat i další známí Brňáci jako pan Redaktor Bosso, Zazi, Brzdu123, Chelmana, Carra či Doču!
V létě před GP jsem tam dokonce viděl i přespolní, třeba z Přerova nebo z Olomouce (aspoň dle jejich profilu), Pityho a Desma69...
Pana Hlasatele jsem tam neviděl, přeci jen, ten to má z Českých Budějovic o něco dál!

Howgh

Na "Hradě" bude práce zas o něco méně, tím že skončila sezona, ale jak napadne první sníh, tak bude potřeba - stejně jako loni - odhrabávat, takže se máme nač těsit! Pokud by byl zájem, zase bych nafotil, jak to u nás vypadá když je u nás sníh

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 21:39

Evo - Jenže to by byla cesta zpět! Vývoj se nedá zastavit i když se to třeba SPZkovi na čas podaří! Ta elektronika už patří i do sportovních motorek!

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 21:37

Pity neboj, SPZka zařídí, aby se SBK změnily na Stocky1000 a tím zpomalily! Jak by to vypadalo, aby - nejrychlejší, nejprestižnější, nejsledovanější, nejdražší a kdo ví jaké ještě NEJ se říká o MGP a aby to bylo nakonec pomalejší než SBK!

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 21:32

No , kluci, asi si musime zvykat. Krize, recese. Ale hodne se se mi libilo prohlaseni Burgese, jak na nej upozornil nedavno Pity. Ze by se mnelo zavodit na 600 a bez veskere elektroniky. Potkavam se s nazory, ze lidi si chteji kupovat nove motky se vsi elektronikou. Ale, ptam se, da jim to vice radosti z jezdeni? Podle mne neda.Motorka neni auto a napotrebujes ji kazdy den. Je to zdroj radosti a adrenalinu.

PityGPX (949) napsal 25.11.2011 v 21:20

Aby nakonec moto2 nebyla co se týče rcyhlosti hned po MGP :))) to by se změnilo na úkor rychlost žebříček:)

AKRO (-498) napsal 25.11.2011 v 21:09

No nazdar! MOTO 2 se 140 koňmi to jedou skoro stejně rychle, jako litry SBK a CRT o 200 koních a více!

PityGPX (949) napsal 25.11.2011 v 21:08

Jinak Marco melandri uvádí, že se všem omlouvá, ale do 1.1.2012 nemůže říkat o nové BMW motorce žádné info - skoro jak v MotoGP za dob Rossiho

ferda.66 (38) napsal 25.11.2011 v 20:59

asik jsem prosvihl nejaky info,ale...Abaja netestuje??

Evo (411) napsal 25.11.2011 v 20:48

PityGX: ja myslim, ze tam zadny progres nebyl.

PityGPX (949) napsal 25.11.2011 v 20:47

Škoda jen, že Ducati nezveřejnila čas druhého testovacího dne. Zajimal by mě ten progres o kolik...
Kdy nás čekají další testy? V Portimau kde budou někteří superbikeři?

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist