Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Byl bych rad, kdyby sem ty informace nekdo dal,ale asi se nic nenajde. Uz se to tady resilo. Pro Michelin by asi bylo nemozne pect podle dat pro kazdeho zvlast. A Bridgestone omezovala vzdalenost. Ledazeby jsme se zeptali primo" Motocykloveho boha".
Aha, tak já už tomu asi rozumím, ty donekonečna se opakující příspěvky o tom, že je Rossi "bezcharakterní looser, který by nic nevyhrál, kdyby neměl nejlepší motorku, upečené gumy a tisíc dalších nemorálních výhod" je vlastně osvětová práce nebo propaganda, která ma za cíl, aby se pokusila za A) otevřít oči zaslepeným žlutkám a snížit jejich počet a za B) zabránit případnému přirustku z řad mládeže... (na něco jsem zapoměl?)
Tak to jó potom
EVO: ale no tak... chces rict, ze jim to Rossi zakazal? kdo chce, tak si informace o tom jak to bylo najde a kdo ne, ten bude proste porad dokola opakovat jen to same. coz je smutne.
Eso Rimmer: jiste tu moznost nemeli a pochybuju o tom, ze vlastni neschopnosti. Ze sportovniho hlediska tohle pocinani nemohlo vzbudit nic jineho nez antipatie vuci " Motocy klovemu bohu".
EVO: vec nazoru... a jak jsem psal uz drive... otazka je, kdyby tu moznost meli i jini, nevyuzili by ji take? samozrejme, ze ano. a proc ji nemeli? meli se vic snazit... meli byt pruznejsi, mit lepsi lidi kolem sebe a pod.
Ono to jinak nejde. Jednotné gumy snižují počet těch zmíněných faktorů potřebných pro vítězství a pokud týmy mají možnost pneu otestovat před sezonou... všichni mají stejné podmínky a záleží na tom, jak se s tím kdo popasuje. Pokud B bude péct každému týmu gumy zvlášť, zase se objeví spekulace, že ten, či onen je má upečené líp, víc o jedno vejce a deci šlehačky...
Eso Rimmer:ale dulezite. Ponevac by se na to casem mohlo zapomenout. A zaroven sem prichazeji i novi navstevnici, mladez...a ti maji taky pravo to vedet
add AKRO: co kdybys misto neustaleho omylani toho sameho prisel s necim zajimavejsim? chodi sem vice-mene stale stejni lide a porad dokola psat napr. o tom peceni gum je uz opravdu usmevne...
Mimochodem, u filmu Fastest je pár bonusových videí, jedno z nich je "Redneck Physics and Real Physics" s Colinem Edwardsem a pak Neilem Spaldingem a M. Furusawou, tam se o tom jaká je to "věda" taky dá hodně dozvědět.
Samozřejmě, že ten rám nemusí být celý fungl nový, ale musí třeba předělat tloušťku materiálu v určitých místech, pokud potřebují jen přidat, tak se to dost často řeší sváry, na rámu, nebo na zadní vidlici.
Když se vyvíjejí nové pneu, tak je testují téměř všichni jezdci. Ty na rok 2012 letos testovali v Estorilu i v Brně a nakonec i ve Valencii. Takže to nepečou jen podle jedné motorky, nebo dokonce jezdce.
AKRO: tak nemusia sa robit nove ramy, ale niekedy ich staci len upravit. No Ducati nepomoze, ale ani upravit
pasolini: pravidlo o jednotnych gumach bola tiez pekna...hm...somarina aj tu na motorkari.cz bol clanok, ze ta wsbk aprilia na Bridgestonoch spravila pri testoch kolo o 2 sekundy horsie ako s Pirelli
Bohuzial to je dnesna realita MotoGP a jednotneho dodavatela gum
AKRO: teraz to nie je vymluva u Ducati, ale gumy na buducu sezonu uz Bridgestone upiekol a dal moznost timom si ich hned vo Valencii vyskusat.
Marex: mě nejde o rozdíl mezi jezdci, ale o ten systém postavenej na hlavu. Nebi ti připadá normální vyrábět motorky podle toho jak si pískne výrobce pneu? Mě teda ne.
Zajímavý, že ve WSBK takový problém neřeší.
pasolini: Je tam hodně faktorů, které dělají rozdíl. Gumy už mezi ně nepatří a to je snad dobře, ne? Problém může být v tom, že ty gumy vyvíjí nějaký jezdec... resp. jezdci. Co sedí Yamaze, nesedí Ducati.
PacienT.cz - Fakt se mi nechce věřit, že se kvůli pneu dělají nové rámy! Spíš bych věřil jen tomu nastavení! Tedy s vyjímkou Rossiho! Ten pár rámů zkoušel, dokonce přestavěl celou motorku, ale nějak mu to stejně nejelo!
@EVO 18:31 No tak jestli je to 10%, tak to se je potom nedivím, že to tady tak vypadá...
@pasolini: Když Honda letos obula nové Bridgestony na rok 2012, tak šasí předělala, ve Valencii se jim to ale taky moc nelíbilo a Stoner říkal, že jim to hodně vibruje, takže ho znova budou předělávat.
Bohužel to tak je.
Mike: Ale tak...NO TAK! Kejsí taky neřekl, že chce karbon, když žádal větší tuhost rámu. Jezdil hodně riskantně,ale možná i proto se mi líbil. Po přestupu na Hondu už mne jeho styl tolik nebaví.
PacienT: a hrome on na to kapnul
Evo: Ty tomu dáváš. Za chvíli začnu věřit, že je Rossi opravdu bůh. Člověče. Nějak se nám začínáš opakovat. Kdo to tady ještě umí...???
Byl bych rad, kdyby sem ty informace nekdo dal,ale asi se nic nenajde. Uz se to tady resilo. Pro Michelin by asi bylo nemozne pect podle dat pro kazdeho zvlast. A Bridgestone omezovala vzdalenost. Ledazeby jsme se zeptali primo" Motocykloveho boha".
PacienT: ja myslim, ze jsi vyjmenoval vse podstatne...
Aha, tak já už tomu asi rozumím, ty donekonečna se opakující příspěvky o tom, že je Rossi "bezcharakterní looser, který by nic nevyhrál, kdyby neměl nejlepší motorku, upečené gumy a tisíc dalších nemorálních výhod" je vlastně osvětová práce nebo propaganda, která ma za cíl, aby se pokusila za A) otevřít oči zaslepeným žlutkám a snížit jejich počet a za B) zabránit případnému přirustku z řad mládeže... (na něco jsem zapoměl?)
Tak to jó potom
Evo: Antipatie? Neschopnost? Nerozumím.
EVO: ale no tak... chces rict, ze jim to Rossi zakazal? kdo chce, tak si informace o tom jak to bylo najde a kdo ne, ten bude proste porad dokola opakovat jen to same. coz je smutne.
Eso Rimmer: jiste tu moznost nemeli a pochybuju o tom, ze vlastni neschopnosti. Ze sportovniho hlediska tohle pocinani nemohlo vzbudit nic jineho nez antipatie vuci " Motocy klovemu bohu".
EVO: vec nazoru... a jak jsem psal uz drive... otazka je, kdyby tu moznost meli i jini, nevyuzili by ji take? samozrejme, ze ano. a proc ji nemeli? meli se vic snazit... meli byt pruznejsi, mit lepsi lidi kolem sebe a pod.
Ono to jinak nejde. Jednotné gumy snižují počet těch zmíněných faktorů potřebných pro vítězství a pokud týmy mají možnost pneu otestovat před sezonou... všichni mají stejné podmínky a záleží na tom, jak se s tím kdo popasuje. Pokud B bude péct každému týmu gumy zvlášť, zase se objeví spekulace, že ten, či onen je má upečené líp, víc o jedno vejce a deci šlehačky...
Eso Rimmer:ale dulezite. Ponevac by se na to casem mohlo zapomenout. A zaroven sem prichazeji i novi navstevnici, mladez...a ti maji taky pravo to vedet
add AKRO: co kdybys misto neustaleho omylani toho sameho prisel s necim zajimavejsim? chodi sem vice-mene stale stejni lide a porad dokola psat napr. o tom peceni gum je uz opravdu usmevne...
Mimochodem, u filmu Fastest je pár bonusových videí, jedno z nich je "Redneck Physics and Real Physics" s Colinem Edwardsem a pak Neilem Spaldingem a M. Furusawou, tam se o tom jaká je to "věda" taky dá hodně dozvědět.
Samozřejmě, že ten rám nemusí být celý fungl nový, ale musí třeba předělat tloušťku materiálu v určitých místech, pokud potřebují jen přidat, tak se to dost často řeší sváry, na rámu, nebo na zadní vidlici.
Když se vyvíjejí nové pneu, tak je testují téměř všichni jezdci. Ty na rok 2012 letos testovali v Estorilu i v Brně a nakonec i ve Valencii. Takže to nepečou jen podle jedné motorky, nebo dokonce jezdce.
AKRO: tak nemusia sa robit nove ramy, ale niekedy ich staci len upravit. No Ducati nepomoze, ale ani upravit
pasolini: pravidlo o jednotnych gumach bola tiez pekna...hm...somarina aj tu na motorkari.cz bol clanok, ze ta wsbk aprilia na Bridgestonoch spravila pri testoch kolo o 2 sekundy horsie ako s Pirelli
Bohuzial to je dnesna realita MotoGP a jednotneho dodavatela gum
AKRO: teraz to nie je vymluva u Ducati, ale gumy na buducu sezonu uz Bridgestone upiekol a dal moznost timom si ich hned vo Valencii vyskusat.
KILECKO
//www.youtube.com/watch?v=AN6I4O9IgtU
Sice sa to skor hodi pod clanok s CRT ale to nevadi a pan E nam to zaplati, tak otvorenou narucou vitame CRT medzi MotoGP
Jen jestli ty gumy nejsou zase nějaká výmluva od Ducati a nakonec ty Bridge testuje Rossi, tak jak to,že je nevyvinul k obrazu svému a...DUCATI!
Marex: mě nejde o rozdíl mezi jezdci, ale o ten systém postavenej na hlavu. Nebi ti připadá normální vyrábět motorky podle toho jak si pískne výrobce pneu? Mě teda ne.
Zajímavý, že ve WSBK takový problém neřeší.
Pořád lepší, než nějaké pečení gum podle dat tréninku jen pro protekčního VIP jezdce-génia!
pasolini: Je tam hodně faktorů, které dělají rozdíl. Gumy už mezi ně nepatří a to je snad dobře, ne? Problém může být v tom, že ty gumy vyvíjí nějaký jezdec... resp. jezdci. Co sedí Yamaze, nesedí Ducati.
SPZka! I když toto zase nepovažuji za úplně špatné!
ještě jen dodám, že pravidlo o jednotkých gumám není nápad MSMA. Kdopak s tím asi přišel?
Pacient: no jestli je to opravdu jak píšeš, tak se už nedivím, že pronájem už není za 1,5 ale za 3mega a převodovka za 650tis
PacienT.cz - Fakt se mi nechce věřit, že se kvůli pneu dělají nové rámy! Spíš bych věřil jen tomu nastavení! Tedy s vyjímkou Rossiho! Ten pár rámů zkoušel, dokonce přestavěl celou motorku, ale nějak mu to stejně nejelo!
Pacient: nejen tady...
@EVO 18:31 No tak jestli je to 10%, tak to se je potom nedivím, že to tady tak vypadá...
@pasolini: Když Honda letos obula nové Bridgestony na rok 2012, tak šasí předělala, ve Valencii se jim to ale taky moc nelíbilo a Stoner říkal, že jim to hodně vibruje, takže ho znova budou předělávat.
Bohužel to tak je.
mike99: napriklad nerozumiem tomu,co sinspisalMarexovi:nie nie,nepovedal.
Marex: nie nie, nepovedal
Evo: uz sa nauc moj nick, ved nie je taky zlozity Skor len ty si z nich mimo
miseno99: musis reagovat , podla moznosti,len na jednu vec. Takto su tie tvoje prispevky trocha mimo.
Mike: Ale tak...NO TAK! Kejsí taky neřekl, že chce karbon, když žádal větší tuhost rámu. Jezdil hodně riskantně,ale možná i proto se mi líbil. Po přestupu na Hondu už mne jeho styl tolik nebaví.