VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (860) napsal 08.02.2011 v 21:13

Tak nevím,jestli tato beseda byla k něčemu dobrá. Místo,aby více ztmelila,tak zarazila ten klín mezi dvě strany o kus dál a možná ten těr i trochu přezkupil počet. To,že byl sepsutý i "FF" je opravdu síla. Lidi tady od soboty slušným způsobem žádaj nějaké info, a odměnou v tom lepším případě, není ani"ň"

Myslím,že tohleto mlčení jen prokázalo medvědí službu. Nééé, že by někdo kvůli tomu přestal fandit Abajovi, to né, ale až bude Bosso s někým zas ve sporu v názorech, tak po téhle zkušenosti mu možná všecí za pravdu až tak jednoznačně nedaj.

pasolini (260) napsal 08.02.2011 v 19:35

Co také padlo o Abájove motorce.
Jak všichni víme začal testy s FTR a dopadly ke spokojenosti. Ovšem k dohodě o kupi stroje nedošlo, protože byla nehorázně drahá. Nejdražší ze všech. Byl to zařátek Moto2 a výrobce zřejmě na záčátek přestřelil cenu. Tak se AB Cardion domluvil s RSV. Vzhledem k tomu, do toho šel i Aspar a taky k dřívejším kontaktů, na Aprilku se to zdálo jako správná volba. Záhy se však ukázal opak a tak oslovili znovu FTR, které se mezitím "cenově" umravnilo a dohodli smlouvu. A jak víme udělali dobře.

Marex (2592) napsal 08.02.2011 v 18:59

Navrhuji, aby všichni, co se besedy zúčastnili, ať napíší, co jim utkvělo v paměti na tohle vlákno:
//www.motorkari...ft=102171&fid=25
Určitě je možné toho dát víc na hromadu, když na to bude víc lidí.

FF (12) napsal 08.02.2011 v 18:32

Já už od pana Mikšíka (Bosso) žádné informace nechci. Ani o proběhlé besedě, ani žádné jiné. Na můj zdejší příspěvek ze dne 07.02.11 v 18:43 jsem se zde věcné odpovědi nedočkal, zato mi pan Mikšík zaslal dvě hozhořčené, hrubé a mě osobně urážející zprávy - "... takových FF mám plný zuby... Vy a Vám podobní..." atd...atd.

Ferys (55) napsal 08.02.2011 v 17:33

To, že z besedy nebude žádný výstup, ve mě evokuje určité pochybnosti. Navíc, pokud Bosso argumentuje tím, že vše realizoval ve svém volném čase a tim na své vlastní triko, nechápu, proč k propagaci své akce zneužil portál motorkari.cz.

Marex (2592) napsal 08.02.2011 v 14:40

Pasolini: To jako fakt? Nechá si ji? Možná by nebyla špatná na trénink.

josef58 (860) napsal 08.02.2011 v 14:25

pasolini
velké díky aspoň jednu věc jsme z vás dostali po tolika dnech.
Taky bych si ju asi nechal, když už mám i všechny lístky a programy z GP od 71. Co ještě horšího, i všechny lístky od vlaku z vojny na opušťák
Moc bych mu přál,kdyby po letošku tam přibyla i Dukna

pasolini (260) napsal 08.02.2011 v 14:11

Borci, on to se to snadno řekne, hod besedu na net. Ale 4 hodiny vykládání a diskuse nejde jen tak napsat. Čistě technicky vzato. Protože Bosso nic netají a ani není důvod.

Josef58: na Abájově FTR nikdo nepojede. Má ji na památku vystavenou v "obývaku"

josef58 (860) napsal 08.02.2011 v 08:49

Bosso
Taky si myslím,že by se z té besedy mělo něco zveřejnit. Mě by třeba zajímalo, kdo a v čem pojede na Abajově vítězné motce z Valencie. Mě v oblibě nemáš,ale je zde naprostá většina,která by za tebe i dýchala, tak je prosím nezklamej a něco zajimavého napiš

Nebo si snad máme myslet,že když z těch 167 nakonec přišlo cca,jak se tady píše asi 50,tak za trest,páč člověk asi byl zklamany, když s tím měl takové starosti, tak nikomu nic neřeknem.?

Chápu to. My každý rok na Vánoce jedem 6-8 párů na bouling. 2 dráhy,2 hoďky. Letos byl problém, vůbec někoho sehnat, aby to člověk nemusel platit sám. Se staráš a pak jsi zklamaný. Ale takový je život.

Hockin (65) napsal 08.02.2011 v 08:27

bosso:Nechápu proč když si si s besedou dal jistě hodně práce,protože pan Abrhám jistě nemá čas na rozdávání. Podařilo se ti něco nevídaného uspořádat a nechceš pustit info?
Bohužel ne všichni jsme mohli být na místě a stejně jsme lačni po informacích,tak si je prosím nenechávěj pro sebe a pust je sem.Myslím,že to bude jeden z nejčtenějších článků na motorkářích

Fullgas1 (813) napsal 08.02.2011 v 04:04

Bosso ten clanok ktory si napisal o besede je o nicom... Nieje tam nic konkretne co by som sa chcel docitat a pri tom si myslim ze tam padlo niekolko desiatok otazok na ktore by som aj ja ako pravidelny navstevnik tejto stranky (da sa povedat že iba tejto)rad vedel. Neviem citat medzi riadkami a domyslat si ako co funguje, ake tlaky su na koho vyvijane a podobne, rad by som sa o tom docital. Ci si myslis, ze ta hrstka ludi co mala moznost prist je dostatok na tak zaujimavu akciu aku si zorganizoval? Dufal som a stale dufam, ze aspon zopar otazok prepises a das to sem, nech mame s tej akcie informacie aj ostatny...
Inak sa mi Tvoja praca paci

Marex (2592) napsal 07.02.2011 v 23:00

Panstvo...píšu asi už koniny. Smaž to. Litr vína je asi nad moje schopnosti.

Marex (2592) napsal 07.02.2011 v 22:57

Myšleno bez ironie!!!

Marex (2592) napsal 07.02.2011 v 22:30

Osobně bych taky ocenil bližší info,ale nezblázním se bez něj. Důležité jsou pro mne závody. Co se napovídá kolem, je konec konců méně atraktivní. Pokud Bosso a Mamba nechtějí "vypovídat", je to jejich věc. Byl to jejich volný čas.

mamba54 (1340) napsal 07.02.2011 v 20:41

To FF: Na jednu stranu máš pravdu a chápu to, ale ty spekulace a exhibice by zde stejně byly tak jako tak.

FF (12) napsal 07.02.2011 v 18:43

Bosso: Velice mě zklamal příspěvek, že o besedě nebude žádný další článek. Tím pádem nebudou žádné informace.Nebudou informace, budou jen spekulace. Tomu dost dobře nerozumím, že tento web bude před svými čtenáři tajit informace o naší GP. Ne všichni tam mohli být. To pak nevím proč zde byly třeba okamžité téměř on-line informace z testů v Sepangu. Jejich termín jsme přeci taky znali dlouho dopředu a taky tam mohl každý z nás být...

josef58 (860) napsal 07.02.2011 v 15:16

kamoš
omlouvám se,pokud tu větu řekl p.Abrahám. Že by ale podnikatel takového formátu a ražení řekl něco tak troubově hloupýho? To snad by přeci někdo reagoval, a neseděli všecí na zadnici s otevřenými ústy celé 4 hoďky

josef58 (860) napsal 07.02.2011 v 13:45

CARLICEK 6.2. 17:44
Souhlas. Nevím,kdy byly testy,ale v té době mohl být Abaja tak mezi 15-20 místem,takže nic oslňujícího. Slovy Pityho - už jsem to tu psal milionkrát, že na celým světě světoucím už není nikdo jiný, né že kdo nemá, ale kdoby byl ochoton tam ty hříšný peníze nacpat

josef58 (860) napsal 07.02.2011 v 13:32

kamoš 6.2. 12:27
Až dnes si pročítám příspěvky a na ten tvůj se nedá jinak, než reagovat. Moc tě prosím, tu druhou půli příspěvku, už nikomu neříkej, leda tak na Silvestra, nebo apríla na pobavení lidí Já žádnýho nenažranca, který si sám řekne, už mám dost neznám. Ty ano?

lynx (98) napsal 07.02.2011 v 12:20

Bosso: promiň, že žiju . Tu akci jsem hodnotil velmi pozitivně, jenom jsem doufal, že když to pořádáš, bude z toho trochu obsáhlejší výstup. Budu tě trochu parafrázovat - prostě když se chci něco dozvědět jdu na motorkáře.cz většinou se dozvím a teď nelogicky ne, tak jsem se ozval. Promiň příště už to neudělám

Bosso (344) napsal 07.02.2011 v 11:41

To lynx: Nevím jestli zrovna Ty jseš ten, kdo mně určuje náplň práce na tomto webu...V každém případě jsem to já i pan Abraham dělali ve svém volném čase a nikde také nebylo řečeno či slíbeno, že z toho bude nějaký obsáhlý článek či reportáž. Ten nakonec stejně vyšel, i když jsem to původně ani neměl v úmyslu. Na tuto besedu ale nebyli oficiálně pozvaní žádní novináři, i když se dostavili, bylo to pro motorkářské fandy a byla to prostě beseda o motorkách. TK týmu Cardion a Karla Abrahama se totiž konala v lednu a i celé představení týmu v Praze a bylo to jak na našich stránkách, tak i v televizi. Pro Abajovi příznivce pak bylo ještě následující "Mecheche" v Brně. A celá tato sobotní beseda s panem Abrahamem byla o tom, že mu každý z přítomných mohl klást otázky z očí do očí a on na ně také pravdivě odpovídal. Proto jsme nezvolili systém "on-line", nýbrž "přímou konfrontaci", což je snad logické. Prostě chtěl jsi se něco dozvědět, tak jsi přišel a zeptal se, když jsi tam nebyl, tak jsi se ptát nemohl a taky jsi se logicky nic nedozvěděl. Tím celou tuto kapitolu o besedě uzavírám!!!

Filtr#21 (7) napsal 07.02.2011 v 09:44

Bosso : Nenech si zkazit náladu, děláš to dobře.

lynx (98) napsal 07.02.2011 v 09:37

Bosso: tvůj poslední příspěvek je bohužel dost neprofesionální. Oceňuji, že jsi tu besedu zorganizoval, ale uvědom si, že ne každý se tam mohl dostavit. I když o danou problematiku má zájem a nehodlá jenom blbě plkat na netu. To by se tady za chvíli mohli dělat stejným způsobem testy mašin - svezli jsme se na xxxxx a pokud si ji taky nepůjčíte jste jenom tlachalové a vaše smůla.
Doufám, že svůj přístup ještě přehodnotíš a dáš sem záznam otázek a odpovědí. Předpokládám totiž, že jsi na Motorkářích.cz jako novinář a ne jenom organizátor srazů (i když jsou jakkoliv dobré a přínosné).

Hockin (65) napsal 07.02.2011 v 09:16

to Bosso:pokud se kvůli pár závistivým troubům nedozvíme nic ani my ostatní,kteří jsme prostě na besedu nemohli,tak je to smutné.Jen je škoda,že server motorkáři se nechá znechutit párem volů a nepublikuje pro českého fanouška asi nejzajímavější besedu roku.
btw.Bosso při vší úctě k tobě si mě fakt nas...

mamba54 (1340) napsal 07.02.2011 v 09:11

To Kryšpín + jirka:

jirka34 (194) napsal 07.02.2011 v 08:35

Já jen doufám, že má pan Abrahám rozum a nenavštěvuje podobná fóra. To, co tady většina z vás plácá je neuvěřitelný. Mě se taky nemusí líbit cena vstupenek, párečků a piva, ale žiju v demokratický společnosti a mám možnost volby. I doma u televize by mohlo být fajn. Ale závody mám rád a tu atmosféru v Brně si nechci nechat ujít.
A jsem vděčnej všem, kteří se o konání naší Velké ceny zasazují, protože v dnešní době to opravdu nemůžeme brát jako samozřejmost. Prý jsme národ fotbalistů, tak choďte na fotbal. To je odvětví podporované státem, tam se sypou peníze, takže možná i to pivo tam seženete levněji, a nemusíte tam trávit tři dny. Ale o tom to právě je. Ty tři dny v kempu, kde to žije závody a v podstatě s každým si můžete krásně "odborně" popovídat, zatímco okolo voní desítky grilů...Tam si i to drahý pivo dám s chutí, a klidně se přiznám, že se na něj těším...

Kryšpín (7) napsal 07.02.2011 v 07:30

No, lidé jsou různé, někteří si rádi poslechnou nové informace, dokážou popřemýšlet na názorem druhého, popř. i upravit na základě nových informací svůj vlastní názor. Taky jsou určitě lidi, kteří jsou třeba i naivní a věří všemu, co slyší. Pak jsou lidi, co žádné nové informace nepotřebují, bo všechno vědí nejlíp a jen jejich názor je ten správný. Taky jsou lidi, co všechno dopředu viděj černě a raději nevěří nikomu nic. A další a další. Já věřím tomu, že na diskusi s panem Abrahámem se určitě člověk dozvěděl spoustu zajímavých informací (přeco jen kdo by mohl mít lepší zkušenosti ze závody MS než člověk, který se toho jich mnoho let přímo účastní). Být Brňákem, tak tam jdu 100% .

Nuvolari (2329) napsal 06.02.2011 v 23:44

Bosso: naprostý souhlas! A nemůžu, než se opakovat a říct, že bylo moc fajn poslechnout si člověka, který k tomu našemu oblíbenému dvoukolovému sportu má takhle blízko. Ještě jednou díky za to, že jsi to dal dohromady!

Bosso (344) napsal 06.02.2011 v 23:30

Jen bych chtěl doplnit, či potvrdit další nesmysl co taky byl zde napsán: Pan Abraham není ani majitelem firmy Cardion, a ani nepodniká v této specializaci. Rovněž není náměstkem či nějakým hlavounem VZP, což tady taky jednou už zaznělo! Majitelem firmy Cardion je úplně někdo jiný a protože mají rádi motorky jako takové, tak kromě sponzoringu týmu Cardion ab Motoracing byli až do minulého roku titulárním sponzorem GP České republiky! Letos už jimi nejsou a nebudou - viz včerejší beseda v Brně.
Co se týká nějakého dalšího článku o této besedě, tak žádný neočekávejte. Tato beseda byla avizována hodně dopředu, každý na ni mohl přijít či přijet a jelikož se na ni NEPLATILO vstupné, tak se nemohl nikdo ani vymlouvat na drahé lístky. Ovšem být hrdinou za PC u klávesnice je daleko jednodušší, než položit otázku z očí do očí...

Marex (2592) napsal 06.02.2011 v 22:48

Omlouvám se všem, jimž byla moje slova v této diskuzi nepříjemná, nebo měla nějaké následky. Myslel jsem to jako legraci...snad nebudu vulgární, když to povýším na "srandu".




TOPlist