Aoyama a Simoncelli: Dvoutakty byly pro jezdce lepší

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 23:03

Neschopností Flamminiho ale taky sakra velkou schopností Ezpelety, přiznej si to Ještě že tam někdo jako Ezpeleta je. Být tam něco jako Flammini, tak se to už dávno nejezdí.

ChenziiR1 (158) napsal 28.01.2010 v 22:59

koolja:docela zajímave otázky.Neporadíš ,kde hledat,aby si člověk mohl udělat seriozní názor...Případné díky.

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 22:51

Ale Desmo! Nehraj to tady na nás! Víš dobře, že to je neschopností pana Flamminiho pořádně propagovat své MS. To bych tady mohl taky argumentovat bídnými 17 jezdci v MGP a 26 v Superbikách!

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 22:47

Koolja - Máš trochu pravdu, rozdíl byl pouze v motorech, ale ty dvoudobé pětistovky byly nějakou záhadou 3x - 4x levnější než současné čtyřtakty MGP. je to sice už 9 let, ale proč to tak podražilo je záhada! Vlastně původní idea bylo vlastně také zlevnění, tvrdilo se, že stroje budou odvozeny od sportovních motorek a že to bude levnější než pětistovky, které byly údajně už na konci vývoje. Myslím, že je to taky tím, že stroje jsou prošpikovány elektronikou a navíc výkon je drahý! Ze 4 kubíků u 4 taktu dostat jednoho koně asi stojí balík!

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 22:46

A proto je u těch dobrých a levných supersportu sotva 21 jezdců, ale u zkažených, zbytečně drahých a předražených moto2 jezdců minimálně 39. Nevidíš tu genialitu a pokrok?

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 22:38

Balouch - Vidíš, a zrovna v MOTO 2 investice do vývoje byla a pořádná! Jen ty jejich podvozky za 10 - 11 melounů, plus ten skoro sériový motor. Co se navíc bude půjčovat! A rychlost menší než Supersporty, 250tky a jen o něco málo rychlejší než Stocky, které koupíš v prodejně a dáš na ně lepší výfuk. Dobré supersporty stojí asi okolo l miliónu, Stocky 600 asi 300 tisíc a stroječky MOTO 2 asi l0 miliónů! Nevidíš tu genialitu a pokrok?

Balouch (298) napsal 28.01.2010 v 22:14

Jasně, že dvoutakty byly dražší, když byly komplet prototypy = drahej vývoj... Teď budou mít všichni pochcaný motory z CBR za pár babek = žádná investice do vývoje.. Prostě přiblblý supersporty, moc to nechápu.. Snad to bude alespoň zajímavý..

ChenziiR1 (158) napsal 28.01.2010 v 22:13

za mě:řečeno společně s Hirem:
"ale myslím si, že třída Moto2 bude velmi zajímavá. Motor bude pro všechny stejný a šasí si můžeš upravit,jak vlastně chceš".Chápejte to tak,že když už nejsou dvěpade-tak se do budoucna chci dívat s optimismem.

koolja (134) napsal 28.01.2010 v 22:13

jenom poznamka:co jsem si precetl zacinalo se na ctyrtaktech diky objemu versuz vykon, byly zajimavejsi dvoutakty a ted se to i diky zelenejm vraci k ctyrtaktum.Kdyz tady AKRO napise,ze jsou dvoutakty lacinejsi napada me otazka v cem.Podvozek stejnej-nebo budou pouzivat tlumice z jiny planety,samozrejme s naplnema.AKRO dvoutakt nema ventily,ale snazi se dostat ruznema udelatkama na tu presnost co dokazi ventily.Na procentni uspesnost si zde odbornik Ty.Zkus jeste do toho vypoctu zahrnout procento prodanych CTYRTAKTU a DVOUTAKTU napric kategoriemi.

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 22:09

Levná třída - 25 jezdců
Drahá třída - 39 jezdců (+ x čekatelů)
..úspěch je nepopiratelný

ChenziiR1 (158) napsal 28.01.2010 v 21:58

to zase bude tema...no nic ,jdu si nejdříve přeouskat ten článek

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 21:50

Desmo69 - Tak tys napsal : O to geniálnější třída! Sláva Carmelce! Tobě asi jeblo!

Marex (2583) napsal 28.01.2010 v 21:29

Desmo: Hledej šmudlo. Řekl jsi Akrovi, že tlachá, takže asi víš líp, než on i já.

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 21:17

A jestli je to dražší, o to geniálnější třída s mnohem větším potenciálem, když dražší závody jezdí víc borců jak ty levnější. Sláva Caramelce

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 21:16

Marex, a ty jo? Nahoď čísla, těším se .

Bosso (344) napsal 28.01.2010 v 21:04

To luger: Nikdo jiný se "nepřihlásil"...

Marex (2583) napsal 28.01.2010 v 21:04

Desmo: Teď nevím, jestli to jen děláš, nebo opravdu neznáš ceny 250 a Moto 2...???

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 21:04

Protože Honda vyhrála "výběrový řízení"...Napřed se dost mluvilo o Kawě, protože právě v té době ukončila projekt v motogp, tak se myslelo že bude "aspoň tím hlavním v moto2..nakonec to ale vyhrála Honda, Kawa se do toho ani nejspíš nepřihlásila. Škoda že se nemůže použít jakýkoliv šestkovej motor, jenže to by musel někdo umlčet Flamminovca...

luger (32) napsal 28.01.2010 v 20:52

Akorat nevim a nekdo me jiste zde rekne proc motory honda,jsou dobry sestistovky ale co treba yamaha ma taky dobry,mozna se pletu.

luger (32) napsal 28.01.2010 v 20:50

Zase na druhou stranu si myslim ze to je lepsi prechod ze sestistovek do motogp,nechme se prekvapit,mozna to bude nejlepsi podivana ze vsech tech tri kubatur :)

desmo69 (638) napsal 28.01.2010 v 20:21

Dražší moto2? Kde máš čísla Akro? Nebo snad máš tam nějakej tým kterej hrdě sponzoruješ/vlastníš? Nevíš nic a tlacháš, klasika

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 20:11

Já si myslím, že drahota 250tek nebyl ten důvod proč se zavedlo ještě dražší MOTO 2. Kdo vidí Ezpeletovi do hlavy!

Marex (2583) napsal 28.01.2010 v 20:05

Marco...levnější to fakt není...což byl údajný důvod změny.

Ermolenko (53) napsal 28.01.2010 v 19:41

závodní dvěpade je nejlepší motorka na jízdu mrzí mě,že je to zrušený

Yoshimura (13) napsal 28.01.2010 v 19:03

Je to fakt škoda,ale mi stim nic nezmůžem
Kde jsou ty časy kdy to vonělo kolem trati ricínem

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 19:00

Korbik - Tak to se pleteš, pětistovka měla v roce 1999 200 koní a o 18 kilo míň než dnešní litr. Když vezmeš, že to bylo před deseti lety...! Dnes by měla ještě víc koní! Abys srovnal čtyřdobý litr , potřeboval bys dnes dvoudobou šestistovku. Myslím, že by měla i podobný krouťák, jako litry čtyřtakty a určitě by jim bez problémů stačila! A tutově by stála míň!

kamoš (21) napsal 28.01.2010 v 18:27

"250 je nejlepší závodní paket všech dob"-napsal známý testovací jezdec a novinář Alan Cathart, po testování Simoncelliho Gilery.
Dvoutakty se ještě někdy vrátí

Waldas28 (0) napsal 28.01.2010 v 18:11

třeba se jednou 250 nebo 350 vrátí

Korbik (91) napsal 28.01.2010 v 17:30

tjn petistovka mela pres 160koni a litr kolik? 240? to je docela fajn na petikilo :)

AKRO (-498) napsal 28.01.2010 v 16:59

YBR - No pokrok! 4T není proti 2T žádný pokrok! Dvoutakt je lehčí, levnější a skoro o 40% výkonnější a jednodušší. Pro závody je daleko efektivnější a levnější!




TOPlist