Informace
Vloženo: | 01.06.2013 19:16 |
---|---|
Na motorce: | Yamaha WR 250X |
Vložil uživatel: | r.ricci |
Info |
Než jsem zkusil C-O2, měl jsem obutu Mitas E-09. Na silnici pohoda, ale v blatě už to bylo horší. C-O2 má v težkém terénu solidní záběr. V poho zvládá jakýkoliv terén. |
---|
Perfektně zvládá i těžký terén. Ale hlavně oceňuji chování na asfaltu. Do 12O km/h sedí jako silniční. (zatím maximum bylo asi 135 na tachometru, víc jsem to nezkoušel) Žádné vlnění, zatáčky zvládá bez jakéhokoli náznaku nestability. I za morka dost dobrá přilnavost.
-
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako | Nová |
---|---|
Nákupní cena | 1200 |
Nejčastěji nahuštěno na | 1.5 |
Nejčastější použití | Enduro |
Použito na | Zadek |
Rychlost sjíždění | |
Sjetá po vyřazení | 1,6mm |
Rychlost zahřátí (km) | 15 |
Stabilita při brzdění | |
Celková stabilita | |
Stabilita při zrychlení | |
Stav vzorku při koupi % | 100 |
Stabilita v zatáčkách | |
Styl jízdy | Běžný provoz do 130 km/h / Polňačky i asfalt |
Většina jízd se spolujezdcem | Ne |
Výdrž km | 4000 |
Celková známka | 1 |
Informace o zboží
Výrobce | Mitas |
---|---|
Kategorie | Enduro |
Šířka pneumatiky (mm) | 130 |
Průměr ráfku v palcích | 17 |
Poměr výška / šířka v % | 80 |
Rychlostní index (SI) | N (140) |
Duše | TT |
Takže C-02 oproti E-09 je lepší? To je zajímavý... Koupil jsem XLko 350R se zadní C-02 a mám vcelku strach na asfaltu naklopit, zvlášť tak při 110-120 v zatáčce (taková dlooouháá táhlá) že mi to nekontrolovatelně ustřelí... A stejně bude potřeba koupit novou, tak jsem si říkal, že bych dal obojí E-09... Tak teď nevim teda...