Člověk to musí z nějakýho důvodu chtít, protože existuje samozřejmě mnoho rychlejších, lehčích, levnějších, praktičtějších atd. mašin.
První dojmy - Prvních pár km nezvyk na kardan, telelever, blinkry, výkon motoru, delší chod řazení mezi 1 - 2. Brzdy a celková ovladatelnost bez problémů. Zajímavý Zvuk motoru.
Motorku bych doporučil pro - Doporučuji tomu, kdo chce mít něco zajímavého s odkazem na dlouhou historii značky a bude akceptovat zdánlivé nedostatky v podbě absence elektronických asistentů, výkonných uhlazených motorů a kosmických designů dnešních cestovně -sportovních strojů.
Doplňky na motorce - Koncovka Akrapovic, padáky, Stomp gripy...
Recenze
Chtěl jsem zkusit boxera, ale ne GS. mám rád sportovnější jízdu, ale nechci už supersporta, jelikož jsem si to už v minulosti užil dost a pochopil jsem že to patří na okruh. R1200S splňuje moje požadavky. Působí větším a těžším dojmem než ve skutečnosti je. Vzhledem k mojí výšce 186 cm mám radeji robustnější motorky. Poskládám se na ni bez problému a nevypadám na tom jak vosa na bombónu.
Líbí se mi charakter motoru, který v nižších otáčkách není nijak nevyzpytatelný a je příjemný na běžné cestování, ale jak se otáčky dostanou nad 6-7 tis. tak se z něj stává solidní sporťák a s otevřeným výfukem o sobě dává docela znát.
Jelikož jsem zvyklý na supersportovní motorky, tak mi BMW přijde poměrně pohodlné a posed sportovně-cestovní jak má být.
Spolujezdce nevozím, tak nemám ani zadní stupačky. Motorka se nejlépe cítí za městem, ideálně v Rakousku v Alpách.
Zjistil jsem že vyhřívané hefty nejsou špatná věc!
Spotřebu jsem nikdy moc neřešil, ale myslím že se pohybuje kolem 6-7l/100km.
taková změna...tak ať slouží šéfe
líp bych to nenapsal
Vítám tě do "rodiny", pěkný stroj.
nadherna masina, navic velmi zajimava
Pěkná, moc!