renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 S (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Badalucio
Vloženo 30.7.2014
Aktualizováno 5.11.2017
Zobrazeno 4 745x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Brutální zátah boxeru, suverénní průjezdy zatáčkami, prostě paráda.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 999: Odradili mě přátelé kvůli zkušenostem s poruchovostí

První dojmy - Až na nesmyslné blinkry BMW je vše v naprostém pořádku.

Motorku bych doporučil pro - Díky surovému zátahu dvouválce od spodu, bych motocykl doporučil spíše zkušenějším jezdcům, kteří už mají něco najeto a jen tak je něco nepřekvapí...

Doplňky na motorce - K&N filtr

Recenze

Po druhé odježděné sezoně na motocyklu Suzuki GSX 650 F jsem si řekl, že by to chtělo nějakou změnu. Řadový čtyřválec byl celkem přátelský a klidný, chvilkama až nudný. Chtěl jsem tedy vyzkoušet dvouválec. Měl jsem vyhlídnutou Ducati 749 nebo 999. Designově mě prostě učarovala...Ale po dlouholetých zkušenost s poruchovostí né jednoho kamaráda jsem od této varianty rychle opustil.. Marně jsem hledal po internetu nějakou sportovní motorku s dvouválcovým motorem, až jsem úplnou náhodou narazil na BMW R1200S. Motorka mě během chvíle tak okouzlila, že jsem ji musel mít... Spojení kardanu, letmého uložení kola, výfuku pod sedadlem a válců vyčnívajících do stran...to muselo být moje

Motocykl byl dovezen z itálie po prvním majiteli, najeto 15tis. km. Za necelé dva měsíce jsem najel cca 2500km. Motocykl je dobře ovladatelný, padá pěkně do zatáček a líbí se mu vysoké otáčky a to vše při spotřebě 5,2- 5,5 l/100km. Reakce na plyn je okamžitá. Výrobce doporučuje 98 oktanový benzin. V kombinaci se 100 oktanovým benzinem motor méně střílí do výfuku, je trošku živější ve vysokých otáčkách a ušetří nějakou tu deci na spotřebě. Při standardní cestovní jízdě se pohybují otáčky mezi 4000-5000 ot./min. Můžu říct, že ve většině případech je výkon při těchto otáčkách dostačující. Sranda začíná kolem 7000 ot./min. a pokračuje do cca 8500 ot./min. V tento okamžik doporučuji pevně držet řidítka- dva válce proti sobě brutálně ukazují co umí . Brzdy jsou podle mého názoru tak akorát...už jsem zažil ostřejší, ale taky slabší... Podvozek je kapitola sama o sobě- ze začátku jsem nevěděl co si o odpružení typu telelever myslet. Odezva je úplně jiná než u klasické koncepce. Velice rychle jsem si zvykl, že se přední část motocyklu vůbec nepotápí, byl jsem několikrát nucen ubírat až brzdit v zatáčce a motocykl se choval velice stabilně a ochotně držel stopu. Velké nerovnosti typu děrová silnice "tankodrom" tlumí podvozek s velikou přesností. Palubní přístroje jsou klasického typu. Velké, přehledné, jednoduché a snadno čitelné.

Když pominu sportovnější posed, tak se dá říct, že je motocykl stavěn pro široké využití. Dá se na něm jet tzv. "pila", ale dá se na něm i bez problémů cestovat. Řidítka jsou sice níže postavená, ale díky odpružení typu telelever je motorka oproti japonským či italským supersportům celkem pohodlná. Nejvíce jsem zatím za den najel 450 km po českých okreskách a jediné co mě trošku bolelo, bylo levé zápěstí. Nohy se dají za jízdy perfektně protahovat a to tak, že si je natáhnu dopředu a položím na hlavy válců

Se servisem či dostupností náhradních dílů zatím zkušenosti nemám a doufám že dlouho mít nebudu, kromě výměny oleje. Jen mě mrzí, že je na trhu tak málo doplňků pro tento model a když už je něco k dispozici, tak za nesmyslně vysokou cenu .

Do budoucna plánuji sportovní výfuk, svody a boční kufry.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Brumbaal
Brumbaal napsal 21.05.18 v 12:41 10b.

vysněnej stroj pěkná

MaCe1971
MaCe1971 napsal 03.12.16 v 16:46 10b.

Tak už je prodaná, co? Kam cestovala? Nebo jsi si to rozmyslel a nechal si ji?

Piki
Piki napsal 28.09.14 v 09:59 9b.

Na sluníčku ta žlutá perleť nádherně září...

Badalucio
Badalucio napsal 22.08.14 v 15:06

díky

Kabriolin
Kabriolin napsal 19.08.14 v 23:53 10b.

Vždy, když mě chytne depka a "že to svoje ST prodám", tak stejnak dojdu k tomu, že bych si pořídil zas něco podobného. Boxer mě taky vyhovuje, blinkry jsou už zažitý a teď, když občas přesednu na klasiku, tak zjišťuji, že mě to občas štve a u tebe konkrétně obdivuju ten lauf svedený pod sedlo Pěkný stroj 10 b

Více komentářů



TOPlist