Jsem krásná a chytrá nebo spíš nejkrásnější a nejchytřejší. To si myslím, že pro začátek stačí
První dojmy - Jako fénix vstávající z popela působí znovuzrození modelu S bavorské značky, naposledy s motorem objemu 1200 cm3. Starší provedení BMW R 1100 S vyráběné mezi lety 1998 a 2006 můžeme stále častěji vídat za zajímavé ceny v inzerátech. Zdařilá kombinace sportovního ducha a turistických kvalit funguje, sportovní boxer má dostatek talentu na řezání zatáček i na poklidné cestování světem.
Recenze
Ačkoliv v Čechách se prodalo jen nemnoho nových esek, ojetin je dostatek díky německému trhu, kde je jich stále přihlášeno na jedenáct tisíc. Ačkoliv cena nového motocyklu nebyla nízká (v ČR se pohybovala kolem 400 tisíc Kč dle výbavy), jsou ojetiny k mání již od 100 000 korun. Horní hranice není omezena, ale nad dvě stě tisíc se dostávají jen opravdu pěkné kousky s malým proběhem kilometrů a dobrou výbavou. Dobrá výbava tu znamená: ABS, vyhřívané rukojeti, kufry i s držákem, krytka sedla (sériová výbava), karbonové díly. To vše a další dodávalo BMW jako originální příslušenství. Od roku 2003 byl v prodeji technicky vyzrálý model s dvojitým zapalováním, které odstranilo kritizované pocukávání motoru při konstantním plynu.
dzarmil> tak ony ty informace nejsou tak uplne od ni...
http://www.motocykl-...bmw-r-1100-s-ojetina
Na Sku jsem par set kilaku najel, neni spatne. Jenom neohrabane, a pro mne (192cm) trochu nepohodlne - v kozene kombi dostavam krece do kolen a stehen. Podvozek je super, prevodovka o neco min, motor ve vyssich rychlostech pusobi trochu line a vaha neni mala. Ale libi se mi a pokud by bylo v plne vybave (s ABS), nevadilo by mi v garazi.
Od holky určitě docela dost vyčerpávajících informací o tomto modelu BMW .Takže přeju radost a požitek z jízdy v sedle této pěkné motorky .
Zajímavý baworák