PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kuceraz
Vloženo 9.2.2015
Aktualizováno 27.1.2021
Zobrazeno 2 855x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 12 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NiLu
NiLu napsal 28.01.21 v 16:12 10b.

Nádherná Hondička Kamarád měl r.v.95, taky Fko, v totožných barvách a uměla za to pěkně vzít.

kuceraz
kuceraz napsal 27.01.21 v 23:27

KAWAHB: má to samozřejmě plných 72kW, ze stažené verze bych 250 nedostal

KAWAHAB
KAWAHAB napsal 27.01.21 v 21:15 10b.

Je hezká o tom ani potom ALE 250 to nepoletí ani když to hodíš z macochy Nebo to má 70Kw na kole ?? že ti to tak jede??

MartinS108
MartinS108 napsal 26.04.16 v 21:10 10b.

Hezká hondička, jezdi opatrně, kámo!

46pavell
46pavell napsal 19.04.15 v 07:14 9b.

pěkná tak hlavně opatrně

KATRTER
KATRTER napsal 21.02.15 v 18:03

neni co dodat

Bladerunner
Bladerunner napsal 14.02.15 v 22:56

to medvedbrtnik: samozřejmě to hodně souvisí s tím, kde budeš jezdit. Já bydlím na valašsku, kde převažují hodně úzké klikaté silnice a na litru jezdíš celé odpoledne 3,4 stupeň. Jinak 929 velmi dobrý stroj a držák, dá se s ní sportovat i cestovat, jízda ve 2 ok, večer svítí super, spotřeba ok.Ale jakmile zkusíš 954, nebudeš se stačit divit

MedvedBrtnik
MedvedBrtnik napsal 13.02.15 v 13:31

To Bladerunner: Netvrdím, že je nutné mít litr, na okresky je to naprosto k ničemu, výkon nevyužitelný. Každý máme jiné preference, já přesedlal na CBR 929, kde nemusím právě tolik řadit, táhne v celém spektru otáček, při stejných rychlostech mi žere o 2 - 3 litry míň z toho důvodu, že jí nemusím tak točit a má i o pár kg míň jak ta starší šestka. Třeba když jsem seděl na R1 '06, podvozkově a ovladatelností to bylo famózní, nad 10tis. to jelo jako prase, ale pod 10 pro mě nudná motorka, nechtěl bych jí. Mým cílem bylo poukázat, že vše je relativní a chce to porovnávat trošku víc zeširoka, kdy v začátcích člověk v tomto ohledu nemá takový rozhled, to je celé. Ať to jezdí!

Normik
Normik napsal 12.02.15 v 00:11

Taky jsem chvíli jezdil, super univerzální ovladatelná mašina. Jinak měla také úplně super výfuk - nej zvuk co jsem kdy na šestikile slyšel...

kuceraz
kuceraz napsal 11.02.15 v 21:57

MedvedBrtnik: Jo, v tom máš asi pravdu Oproti dváce je to ale ohromná raketa, to se ani nedá srovnávat, uvidím, za jak dlouho si na ní zvyknu

Bladerunner: Děkuju :) 2. místo ve sprintu je hodně solidní :D
S tím, že je to držák rozhodně souhlasím, Hondy obecně jsou držáky. A když poslouchám ten motor, i když je 17 let starý, šlape naprosto perfektně. Až jsem se při servisu divil, že není potřeba vůbec nic dělat. Jen vyměnit olej, filtr a zbytek byla jen kontrola, nic nebylo třeba upravovat.
Obecně se dá říct, že ta motorka mě mile překvapila ve všech ohledech.

Bladerunner
Bladerunner napsal 11.02.15 v 21:47

Zdravím tě, musím říci že barva kterou jsi vybral je nejlepší. Tento model jsem koupil nový v roce 1998 ve stejných barvách za 305.000 kč. Na motorce jsem najel 43.000 km za cca 5 let. Na motorce jsem neměl žádný technický problém, dokonce jsem ani nedobíjel či neměnil baterii. Olej Motul 300V, pravidelný servis, koncovka výfuku Scorpion nerez, KN filtr, HRC kit trysek do karburátoru. Je pravdou, že do 6.000 otáček se ji nechce, ale když ji podržíš pod plynem šlape výborně. Maximální rychlost kterou se mi podařilo dosáhnout 269km/h dle tachometru což si myslím, že je pro české silnice dostačující. 2x jsem se účastnil amatérské soutěže ve sprintu a bylo z toho 2x druhé místo do 750 ccm. Pneumatiky se mi osvědčily D207. Několikrát jsem se svezl i na okruhu, dá se s ní i cestovat dokonce i ve dvou. Naprostá univerzálka a pro mne dodnes srdcová záležitost. Po tomto modelu jsem si koupil typ F4 se vstřikováním tj. model 2001 na kterém jsem najel dalších 25.000 km bez jediného problému. Je to evergreen a několikanásobný vítěz testu v čr i zahraničí. Na motorkách už jsem cosi najel a tvrdím, že to není o obsahu motorky ale o řidiči. Šestka je hračka, musíš ji točit, řadit jeden kvalt za druhým navíc je užší s lepším těžištěm čili na okreskách lepší svezení. Jezdil jsem i CBR1000RR, ale litr je jednodušší na pilotáž, je jedno co tam máš za kvalt protože to jede furt=nuda, více hmoty, je širší. Za mě je to určitě dobrá volba, bude šlapat jako hodinky.

MedvedBrtnik
MedvedBrtnik napsal 11.02.15 v 20:27

Ahoj, máš jí pěknou, měl jsem ten samý model, akorát v samodomo nastříkaných laminátech, takže vzhled nic moc. Až na ní budeš opravdu umět, spotřeba nebude 6 - 7l, ale 7 - 12l, pod 8tis. otáček Tě to nebude bavit, zjistíš, že brzdy nejsou až taková kusadla, třeba se svezeš na novějším litru a potom zjistíš, jak to vypadá, když trneš úžasem po přidání plynu. Špatný na tohle není třeba GSX-R 1000, tam si na okreskách vystačíš tak na první tři kvalty. Ale vím, jak je to při přestupu ze 125 ccm, to člověku přijde, že je to megahustokruté dělo. Každopádně je to spolehlivý stroj, přeji hodně šťastných kilometrů.



TOPlist