PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník M__M
Vloženo 25.1.2015
Aktualizováno 16.3.2018
Zobrazeno 1 371x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělá motorka, jak do začátků, tak pro zkušené. Skvělá mašina za dobrou cenu .

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer: Dva válce jsou lepší.

První dojmy - Z počátku jsem si nemohl zvyknout na rychlý nárůst výkonu již od nízkých otáček. Přecházel jsem na SVčko z Yuki TR 125, tak to byl pro mě šok. Poprvé jsem na ní sedl na opuštěném letišti, byl to skvělý zážitek.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo má rád pocit z jízdy a ne jen rychlost a rovnou silnici.

Doplňky na motorce - Padáky, laděný výfuk, klín pod motorem, proužky na ráfky, 12V zásuvka, teploměr

Recenze

Tuto krasavici jsem si vybral hlavně kvůli ceně a vzhledu.
Mám za sebou první sezónu a můžu ji jen chválit. Styl jízdy záleží čistě na Vás, můžete se kochat krajinou a jet "vyhlídkově", nebo lítat jak na okruhu. To čtyřválce neumí. Motor i po tolika letech a kilometrech šlape skvěle, nikde nic nebouchá, ani při svižnějších rozjezdech necuká. Brzdy jsou trochu ostřejší, ale jde o zvyk, po pár kilometrech je máte pod kontrolou. Ovladatelnost je skvělá, co jiného čekat od silniční motorky, ani naše zničené silnice ji nedělají velký problém. Řidič sedí pohodlně a není problém jezdit delší trasy, na straně spolujezdce je to o trochu horší, s mojí středně vysokou postavou (177 cm) mám poměrně hodně pokrčená kolena a už po pár kilometrech je to trochu nepříjemné. Úložný prostor je vymyšlen chytře pod sedlem spolujezdce, je poměrně velký, vejde se tam drobné nářadí, lékárnička, 12V zásuvka, mapa a ještě drobná svačinka na cestu. :D Při plynulé jízdě do 80 km/h je schopná si vzít jen 4 l/100 km, ale není to nijak extra zábava. Naproti tomu při trochu ostřejší jízdě jezdí okolo 5 l/100 km, to si myslím, není špatné na tak velkou motorku. Prozatím jsem kupoval jen nové pneumatiky, řetězovou sadu a regulátor napětí, snad žádné vážné závady nepřijdou.
Nejlépe se mi s ní jezdí v horských oblastech, kde se silnice všelijak zatáčí. město není také žádný problém, krátké převody umožní plynulou jízdu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kaja-SV
Kaja-SV napsal 27.01.15 v 20:47

Supr stroj do začátku

speedymratin
speedymratin napsal 27.01.15 v 19:31 10b.

žlutá jí sluší

speedymratin
speedymratin napsal 27.01.15 v 19:31

Taky jsem s tím to modelem začínal a mám kladné vzpomínky. Muhu jen doporučit. Krásný stroj.

fidlimydli
fidlimydli napsal 26.01.15 v 10:06

Ahoj, regl doporučuji umístit vně a ne pod kapoty. U SV často odchází regly z důvodu přehřívání, protože se pod sedlem nechladí. Taky mi odešel. Já jsem to vyřešil vyrobením L držáku a uchycením na šroub zadní stupačky do prostoru nad pumpu zadní brzdy.

Více komentářů



TOPlist