Starej úžasnej superbike řady 916 už s motorem další generace testastretta 998, vždycky jsem chtěl 916, ale díky motoru testastretta je právě 998 optimální volba a další splněnej sen. Prodáno 10. 4. 2016.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Připadal jsem si jak King Carl :-)...ergonomicky podobná jako Sport 1000, ale krk řízení mám posunutej do přední polohy, takže řídítka jsou víc vpředu, větší vzdálenosti ano, ale hodně svižně, nažádný loudačky 998 není, jinak typická Ducati, naše osmá, extrémně malej rejd, těžší ovladatelnost. Motor? lineární nástup, do 6ti tisíc hodnej, žádná divočina, na dvouválec docela kultivovaný, Monstery jsou v tomhle horší - silnej spodek, pak nic...tady nabírá sílu po 6ti a pak je to slušnej mazec, na silnici využitelnější než třeba úžasná 1098, na který už je to po těch 6ti tisících masakr...
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo má rád sportovní stroje Ducati.
Doplňky na motorce - karbon výfuky Termignoni, pár dalších karbon doplňků, jinak originál stav, včetně barevnýho provedení všech komponentů.
Recenze
998 z Německa, najeto 24tkm, ale možná bude mít i krapet víc, určitě sklouzla, ale nic hroznýho, kola, rám, vidle, tlumič Ohlins všechno jak nový, v originál stavu, nic potlučenýho, karbonový Termignoni s mezisvody bez killerů - parádní sound, žádná elektronika, immobilizér, kód karty a podobný blbosti, prostě ryzí Baylissův superbike . Po servisu, vahadla v pohodě, nevydřený, na zavíracích ventilech malinko větší vůle, tak vyměněny podložky a samozřejmě všechny půlkroužky. Řetězovka s přední Rosso Corsou fungl nový, zadní Corsa starší, ale profil v poho, žádná placka.
Standardní verze 998, vepředu Showa, vzadu Ohlins, 91kW, brzdy na dnešek už slabší, ale stačí, ovladatelnost horší, malej rejd, ale tak to u Ducati bejvá, naopak stabilita úžasná, to je prostě Ducati, ta jistota a sebevědomí při jízdě, spolujezdec ne, úložnej prostor - něco málo, desmoservis v pohodě, tyhle motory se dělaj prakticky do dneška, levnější než starý desmoquattra a dražší než desmodue, běžněj servis jako ostatní značky, poruchy - to se teprv ukáže, zatím ne, nějaká práce na ní ještě je, ale už se na tom pracuje spotřeba vyšší než u desmodue, ale desmo je přesný, takže nic přehnanýho a má to i nějakou kapotu, ale kvůli spotřebě si asi nikdo takovou mašinu nekupuje..., cestování ano, nebude na okruh, nejsem žádnej závodník, takže svižnější svezení na silnici.
Další splněnej sen, tak snad se se mnou holka trochu sveze...
moc pěkná
obě holky jsou mi povědomé
najs...
Jedinečný design mistra Tamburiniho, ta se neokouká Prostě skvost na dvou kolech.
Díky všem! Na spojce se už pracuje, šedej rám i kola jsou pro mě to nej, takže tady bez úprav...preferuju origo stav, případný investice do servisu, obnovení a udržení původního stavu...a Sportku si dá manželka