renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 998 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TopSBK
Vloženo 26.1.2018
Aktualizováno 17.7.2022
Zobrazeno 2 551x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Již jsem tu byl registrovaný, jen obnovuji virtuální "garáž". Ducati 998 S Bayliss Nr. 43/400, EU verze.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Asi netřeba příliš představovat. Specifikace motorky je 996R, tzn. motor Testastretta, ostré vačkové hřídele, titanové ojnice Pankl, závodní kartery s hlubokou vanou odlévané do pískové formy, podvozek a tlumič řízení komplet Ohlins, brzdiče P4, Termignoni výfukové svody 50 mm, karbonové doplňky. Výkon 136 PS, s otevřenýma Termikama asi 145 PS. Barevné schema WSBK 2002. Jen pro srovnání - US verze této limitky má standardní motor 998 (124 PS), avšak karbonovou kapotáž bez horizontálního dělení. Důvodem bylo omezení výkonu pro US trh a vyrovnání jednotné ceny za tento model. Prodej modelu Bayliss (400 ks) a Bostrom (155 ks) proběhl v roce 2002 výhradně přes Internet, motocykly byly prodány za několik desítek minut.

Doplňky na motorce - Antihoppingová spojka ducati performance, radiální pumpa spojky a přední brzdy z 999, vzduchový filtr P1 v airboxu, nějaké další drobnosti.

Recenze

Stroj jsem koupil přes E-bay v roce 2009 ve Skotsku. Osobní vyzvednutí byl zážitek, do poslední chvíle jsem nevěřil, že se mi podařilo vzácný kousek pořídit. Karbonovo-magnesiová kola Dymag, která byla na motorce při prodeji, jsem letos nahradil originálními Marchesini, ty tam patří z výroby. Motorka má pravidelný a pečlivý servis (u Roberta Papežíka). Originální a náhradní díly (airbox, klín před motor, plexi s polepy, nové samolepy na vanu, atd.) mám uloženy a čekají na instalaci, až půjde motorka definitivně do obýváku. Letos obdrží nové chladiče, silikonové hadice vodního okruhu a další drobnosti.

Co se týče jízdních vlastností, řada 916 pro mě nemá konkurenci. Svezl jsem se mj. třeba na okruhu na Panigale, výkon a brzdy jsou úžasný (v Mostě v půlce cílovky se z ďolíku odrazila a jela s předním kolem nad asfaltem až do brzdění před retardérem), ale styl jízdy je výrazně odlišný. 916 je stará škola. Nekompromisní závodní posez je odměněn naprosto přesnou stopou a řízením. Výjezd z vinglu na dvojku s předním kolem nad zemí je zážitek.
Upgrade v červnu 2022 - podpis Troye Baylisse na podsedlovku. Proběhlo na Autodromu v Mostě :o)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
-KAR-
-KAR- napsal 19.11.22 v 14:59 10b.

Obávám se, že nemám slov. . Jen čumím v němém užasu. .

hans1978
hans1978 napsal 29.11.19 v 08:11 10b.

Krásná, moc, tohle je exluzivita v originálním balení
a myslím, že jsem ji u Roberta viděl pod plachtou

gratulace k tak krásné motorce a tiše závidím

mike.46
mike.46 napsal 22.11.19 v 14:30 10b.

Pecka

StepanP
StepanP napsal 20.07.19 v 11:50 10b.

Tohle je totální nebe!
Nádhera, krása, fandím

PIT-BULL
PIT-BULL napsal 14.02.18 v 19:48 10b.

Je to proste nadhera

Více komentářů



TOPlist