PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vrabi1
Vloženo 6.12.2014
Aktualizováno 6.12.2014
Zobrazeno 898x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Moje 1. silná motorka, na mě mohutná ale dobře ovladatelná

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: Nevyšly peníze
Kawasaki ZX-6R Ninja: ani už nevim

První dojmy - Když jsem jí poprvé viděl říkal jsem si že je to hrozná kráva :D Mám necelých 170cm :D už jsem si skoro říkal že tohle monstrum domů nemůže přivézt. Po nastartování vysněného 4v se začínaly názory měnit, motor šel hezky potichu žádné zvuky navíc, seřízená šla za plynem. Brzdy byly dobrý, podvozek taky, a motor? to je kapitola sama o sobě. Říkal jsem si ok..jdeme to vyzkošet. Bylo dost nasmrkáno a tak jsem lehce rozjel lehce všechny kvalty. 4 byla lehonce hlučnější, nic hrozného. Tak jsem se na ouzké silnici otáčel jenže ejhle, je to těžší když nedosáhnu pořádně na zem a ještě je mokro. Doufal jsem že na mě nikdo nekouká, vypadalo to asi dost vtipně. jedu zpátky vidim rovinku tak že trošku jí taky roztáhnu, jedna začala lítat prdel už asi 7tis 2. též ..spodek nejel nijak obvzlášť dobře..ikdyž přestup z jawy 250 parádně no a v otáčkách to prostě letí i když na rovinky neni nikdy dost :) Každopádně na motorku jsem si vydělal po brigádách a dlouhym šetřením. Rodiče z toho moc radost neměli a já se nedivim, bylo mi 17 a víc o tom mluvit nebudu :D Jinak pro ty co budou mít kecy na kombošku... chtěl jsem vždycky repsol a na motorku mi už nevyšly peníze jak jsem psal.

Doplňky na motorce - Doplňky tam byli snad jen přerušovač na zadní brzdové světlo jako když jede formule :D a laďák od pana leonarda da vinci.

Recenze

O tom proč jsem si koupil tuto motorku jsem už psal.
Zkušenosti v podstatě taky.
S batůžkem jsem párkrát jel ale není to na žádný dlouhý ježdění..ikdyž oproti novejm ss je to asi pohodlný ten gauč co tam je.
Pod sedátkem je asi ten největší kufr co jsem viděl na supersportech a s tou vyboulenou krovnou se tam bude vejít nejspíš ještě víc. Spotřeba nevim, nikdy jsem jí na motorce neřešil ale zhruba od 5 do 10 litrů podle jízdy. Servis to jsem si dělal většinu věcí sám. Po asi 3 měsících se začli ozývat sem tam šílený zvuky jak něco dře v motoru. Zjistilo se že to je napínák rozvodu který se časem unaví a chvíli prostě vodítko s řetězem napíná a chvilku ho pustí. to se vyměnilo i s vodícíma lištama a byl klid. Také začaly téct přední vidle takže nový gufera..to bylo zimou a taky tim že jsem to často zvedal na zadní kolo. Jinak jsem dal novou baterku a přední gumu, zadek tam byl uplně šílenej puk od firmy metzeler s kterym jsem si dost často zatancoval zato po několika pálení mi přišlo, jestli ta guma nepřibejvá? :D Motorka je nejlepší určitě na pěkné zatáčky a dobrý povrch silnice. I na poli se sní dá jezdit, to jsem si vyzkoušel když se mi konec zatáčky nějak víc zavřel, naštěstí jsem motorku nepoložil a na poli ten metzeler fungoval o poznání líp :D Motorku jsem prodal do stejného města takže jí občas vidim, vždycky si na ní moc rád vzpomenu a nejradši bych se na ní zase projel. Mám na ní mnoho krásných zážitku a také vzpomínek.
Teď už mám ale zase jiný stroj který prozatim nebudu zveřejňovat. Až si ho udělám podle sebe tak ho sem dám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Cinkakov
Cinkakov napsal 06.12.14 v 20:12 10b.

Více komentářů



TOPlist