PROFIL MOTORKY

Jawa 350/638 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník radek_kolanda
Vloženo 29.11.2014
Aktualizováno 1.1.2017
Zobrazeno 2 278x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


No co k ní napsat, je to Jawa :D Když se o ní dobře staráte, tak Vás bude vozit bez větších problémů, ale kdyby se někdy něco nestalo, nebyla by to Jawa! :D

Více fotografii

První dojmy - Sedlo je dost vysoko oproti Hondě CB500 na který jsem dělal autoškolu, ale aspoň je z ní pěknej rozhled :) Motorku jsem si musel nějakou chvíli ošahávat, ale netrvalo to dlouho a už jsem se na ní cejtil jako doma.

Doplňky na motorce - 12V zásuvka

Recenze

Jawu jsem si vybral, protože jsem chtěl nějakou motorku na naučení a aby jsem si jí případně dokázal opravit sám. Na motorce jsem za mou první sezónu najel něco kolem 2700km a zažitky jsou nezapomenutelný :D

Jízda je pohodlná akorát si musí člověk zvyknout na vibrace, po GO, kterou jsem si nechal udělat teď na podzim u p. Růžičky ve Strašnicích se vibrace dost uklidnily, ale přeci jenom tam pořád jsou. Motor má nějakejch 18kW a na naučení nebo pohodlné cestování to podle mě úplně stačí. Brzdy jsou kapitola sama pro sebe. Ve předu i v zádu je buben, takže musí člověk předvídat a nechávat si odstup. Podvozek a ovladatelnost, nevim, co k tomu napsat, je to Jawa :D Rám se při vyšších rychlostech začíná vlnit a přední vidlice je dost měkká. Všem těmto aspektům musí jezdec přizpůsobit jízdní styl a jde taky o zvyk. Před GO se mi spotřeba pohybovala kolem 4l po městě a při cestovní rychlosti kolem 90-100km/h to bylo cca 4,5l.

Jak už jsem psal, tak jsem si nechal udělat teď na podzim kompletní GO motoru (klika, výbrus, ložiska, gufera, spojka, atd.). Ještě před tím jsem vyměnil zadní plášť, byl tam nějakej nevim z čeho, ale měl hroznej profil (byl prostě hranatej). Po výměně se rapidně zlepšila ovladatelnost a jízdní vlastnosti. Vyměnil jsem zadní tlumiče, olej v předních vidlích, přetěsnil vejfuky, promazal lanka a tekutým kovem zalepil prosakující nádrž na držáku u sedla. Jinak po koupi jsem udělal klasickej servis, vyměnil olej, svíčky a vzduchovej filtr.

Poruch zas tolik nebylo :). První byla hned při jízdě domů od prodejce, kdy mi vypadl bovden s lankem od spojky z držáku na řidítkách. Další byl sekající se plovák, takže se mi to uchlastávalo. Problémy s elektrikou od předního světla atd. Ještě nějaký poruchy tam byly, ale nic, co by se nedalo na cestě vyřešit.






Jestli se dá na Jawě pohodlně cestovat nevim, ale pevně věřím, že jo :D Příští rok se chystáme z kámošema do Itálie, tak doufám, že mě nikde nenechá :D











Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kubacadek
kubacadek napsal 23.12.14 v 11:21 10b.

Pěkná osma , jenom ty výfuky se mi moc nelíbí , ale každý má svůj vkus.
Ať dlouho slouží

Reno77
Reno77 napsal 04.12.14 v 18:48 10b.

KEPO
KEPO napsal 04.12.14 v 18:06

Nech ti robí budúcu sezónu minimálne raz takú radosť ako počas tejto :)

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 04.12.14 v 08:46

Pěkná, věrnost k české značce

bosik
bosik napsal 03.12.14 v 23:07

Paradni kousek, at to jezdí

Více komentářů



TOPlist