PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Carter
Vloženo 1.11.2014
Aktualizováno 19.10.2023
Zobrazeno 1 041x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka vhodná na každodenní ježdění.Ale jde s ní i slušně zatahat.

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: důvod neuveden

První dojmy - Motorka padla ihned do ruky.Hlavně plynulý zátah motoru od nízkých otáček.

Motorku bych doporučil pro - Pro kliďasy co si chtějí jízdu užívat a občas s rozumem trošku toho sportu.

Doplňky na motorce - Čínské počítadlo zařazené rychlosti.
Číňan, výfuky.

Recenze

O téhle motorce je tady toho mraky ,tak jen stručně.První dojmy z jízdy,moto je klidná skoro bez vibrací a má velmi dobré brzdy (ABS). Po naj. 4000 km.Zadní guma ko ,ztrácí se doslova před očima (dunlop d220st) ,ale drží.Moto jde překvapivě snadno do zatáček ,proti tomu co jsem četl v recenzích.Podvozek je měkčí ale mě vyhovuje.Ovladatelnost taky dobrá , jen bych asi potřeboval širší řidítka.Brzdy fungují velmi dobře jak jsem se zmínil.Je pravda že bez ABS bych na suchu zabrzdil dříve .Na druhou stranu už jsem vyzkoušel že ABS funguje dobře na štěrku .Stihl jsem vyměnit všechny destičky nissin za sbs (nissin byli lepší).Překvapivě byl zatuhlý jeden váleček na pravém předním třmenu(prostřední ,ten co se ovládá zadní brzdou). Motor je super a funguje skvěle , plynule v celém spektru otáček.Trošku mu chybí výkon ale nevadí.Překvapila mě nízká spotřeba při "kochačce" do 6. ltr.Ani při ostřejší jízdě to není nikterak hrozné 9. ltr..Řazení bez problémů .Možná řadička by chtěla posunout trošku vzad.Musel jsem namontovat počítadlo zařazené rychlosti.Netušil jsem že ho budu někdy potřebovat. Ale prostě občas nastal problém se sedmičkou,a hlavně před zatáčkou jsem nevěděl jestli mám jít o tři dolů nebo o dva.Abych neskočil zbytečně do dvojky.Ten motor tahá stejně na čtyřku jako na šestku.No nic, počítadlo s Asie za pár stokorun to vyřešilo.Na moto mě nic nechybí a vše vyhovuje.Cestuje se příjemně ,sedadlo je měkčí. Moto zvládá i horší povrch silnice , v nižších rychlostech to není žádné utrpení. ...

Takže skoro po deseti letech doplňuji.
CBF stále vlastním. Moto funguje bez závad. Vyměněny dvě sady řetězů (ČZ) .Dvě baterie. Několik sad a značek pneu , za mě asi nejvíce vyhovují pilot sport. Úpravy: Přední vidle níž, jiný neorigo olej. Zadní pružina výš. Vyhřívané hefty. Jiné kratší páčky. Led žárovky ( předek), relé rozvěcující předek až po startu. Čínské výfuky ( prostě jsem je chtěl vyzkoušet), hlavně kvůli váze. Začal jsem dávat olej 20w-50 ( jezdím jen v létě). Destičky jen Nissin.
Co mě nejvíce vadí na moto jsou přední tlumiče. Hodně pomohl doporučený jiný olej. Ale prostě tlumiče up-side-down , by byli top.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marv1
Marv1 napsal 20.10.23 v 09:32 10b.

Pěknej stroj. Obdivuju tvoji věrnost k němu

Milan1963
Milan1963 napsal 01.11.14 v 21:37

Více komentářů



TOPlist