Je to těžká černá lokomotiva, vybavená tak jak jsem chtěl.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VL 800 Volusia: Drag je hezčí a trochu silnější a navíc vzducháč.
První dojmy - První dojmy? Klepaly se mi kolena, když jsem na ní sedal. Nikdy jsem na Drag Staru nejel a teď hned první jízda za plného odpoledního provozu ve městě. No děs. Ale jak jsem vyjel za město, tak už to bylo v pohodě. Musím si na ní zvyknout. 22.11.2015 - Tak je to rok co mám Draka a už jsem si asi zvykl.
Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější je pro jezdce, který má rád bublání krajinou.
Doplňky na motorce - Motorku jsem koupil dobře vybavenou, má přední i zadní padáky, přídavná světla, velké brašny, opěrku spolujezdce s nosičem, předkopy, kožený pás na nádrži , chromovaný nárazník př. blatníku a teploměr.
Recenze
Drag Star 1100 Classic jsem si vybral, protože mám rád hluboké blatníky, širokou nádrž, plotny místo stupaček, pohled před sebe přes široká řídítka a chromované světlo.
Do této doby jsem jezdil na Jawách, Čezetách, sem tam se objevil nějaký cesťák, ale Drag je o něčem jiném, je nízký, těžký, široký.
Motor je vzduchem chlazené ,, Véčko'' o výkonu nějakých 45kw, pro mě zatím dostačující. 5 kvaltů, zadní kolo hnané kardanem.
Brzdy? Myslím, že na tuto kategorii brzdí dobře. Ve předu má 2 a vzadu 1 kotouč.
Mám motorku jen krátce a najeto jen pár km, tak do nějakého velkého
hodnocení se zatím nechci pouštět.
Pěkná.
Ty bílé boky se ti povedly Jirko.
HD jako Hodně Drahý?
Pane Cortes, to že to není HD mi ani trochu nevadí.
Díky za komenty přátelé.
Za 10, ale HD to prostě není--))