Proste Ducati... co k tomu vic psát... kdo má, ví..., kdo nemá...
První dojmy - První dojmy... jen sama pozitiva... je to přesne to co jsem chtel... je to neco jinýho... neco, co ačkoliv neni uplne HI-tech, má duši... podtrženou hlasitým zvukem suché spojky...
Motorku bych doporučil pro - Jako první motorku asi opravdu ne... i když je krásne čitelná...
Doplňky na motorce - Racingové plexi, karbonové kotníkové operky, kryt výfukového svodu a zadní blatník, racingové štavitelné lámací páčky na spojku a brzdu, zadní krovka Ducati performance, akvarko ( prosklený kryt rozvodového řemene Rizoma), koncovka výfuku Termignoni, otevřená spojka s karbonovým krytem přítlačného talíře, sedlo řidiče - custom.
Recenze
Takže klady - určite vzhled-díky proslulému nadčasovému italskému designu vypadá i po jedenácti letech neokoukane, zvukový projev koncovky výfukového potrubí od pana Termignoniho, doplnený hlasitým rachotem suché spojky, docela pozitivne me překvapila spotřeba, která se nechá s přehledm držetmezi 5-6 litry...
Zápory - určite zrcátka ve kterejch je videt čistokrevný prd..., svetla - ač je jasné že to neni motorka na noční orientační závody, čekal jsem od nich trochu víc..., do letních dnů neni ani uplne vhodná vyhřívaná sesle, která je způsobená tím jak důmyslne dokázali designéři z Bologne promotat výfukové svody trubkovým rámem přímo pod sedací ústrojí řidiče... a veřte že jak se zastaví ve meste na křižovatce, máte problém uchránit svůj vercajk aby se nepromenil v typický anglický snídaňový recept na ham&eggs.
Je to jedna z mala kapotovaných motorek, kterou bych chtěl vlastnit. Včera zcela nečekaně jsem měl možnost se na ni projet. Je to velká paráda a k tomu ty neskutečné brzdy !!! přeji Ti mnoho radosti v sedle...
Dobrá recenze
Hmmmm, tak ta je vymazlená. 10 bodíků.