Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | nic |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | příhradový z ocelových trubek |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Pan Bonček z Ostravy. Nikdo jiný. |
Obecné
Moje závady | Na to tu máte dost malý okýnko. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | ENI Agip 20W50 - stojí sice dvojnásobek předepsaného Shell Advance 15W50, ale ten já nikdy nezkusil a ani nezkusím. |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité pneumatiky | Dunlop D211 GP |
Úpravy řídící jednotky | čipešek |
Úpravy podvozku | Tlumič řízení Hyperpro |