Motorka je předělaná na okruh. Má však TP a značky. Většina původních červených kapot je k dispozici. Možnost ji postavit na silnici tady stále je.
První dojmy - Takový můj okruhový pokus. Moc mi však nesedla - přesněji řečeno, problém je spíše ve mně. Motorka jako taková je opravdu skvělá. Stabilní obratná. Špičkové komponenty.
Motorku bych doporučil pro - Někoho mladšího (mě je 46), kdo chce zkusit okruhové ježdění.
Doplňky na motorce - Viz. popis. Doplňky stály 63 368Kč (sám se toho děsím, když jsem to spočítal).
Recenze
Honda 600RR patří mezi nejlepší okruhové šestistovky - jakby ne, když její vývoj byl inspirován RC211V MotoGP. Tento konkrétní kousek byl předělán z civilní verze s největší péči. Nasypal jsem do ni fakt hodně peněz a času. Od kapot (vyšší řada BikesPlast 12 300Kč), přes karbonové kryty na motoru a spojce (3250Kč). Padáky PP tuning (1400Kč). Sportovní, plně nastavitelné přepákovaní (stupačky) PP tuning (8900Kč). Rychloplyn a říditka PPtuning (3 průměry k dispozici; 4490 + 3600Kč). Plně nastavitelné racing páčky PP tuning (4 378Kč). Nové, na míru dělané racing svody a koncovka RP (12 500Kč). Plně nastavitelný tlumič řízení Martis (12 600Kč). Leštěné kanálky a olej v tumičích. Olej Motul 300V (ten je tak světlounký, že jsem dokonce chvíli, zmatkoval, jestli v tom světle hnědém okénku vůbec nějaký olej je).
Motorka nikdy nespadla - na žádném díle není ani škrábaneček. Není divu, na okruhu byla 3x a jezdím s ní jak ponocný. Ve 46-ti se mi už nějak nedaří přepnout do toho správného agresivního stylu jízdy.
Pěknej mazel Jestli si to dělal sám tak si machr ,Já dávám palec nahoru