Minulý týden jsem moto vyzvedl ze servisu a tak je na čase znovu se podělit o zkušenosti.
Za rok jsem stihl do servisu najet 5 400 km a maximální spokojenost s tímto strojem stále přetrvává
Zatím se neobjevila žádná závada. Co asi stojí za zmínku, je fakt, že z dlouhodobého hlediska se spotřeba oleje vyšplhala z mnou původně uváděných 0,3l/1000 km na 0,4/1000 km, což lze přisoudit samozřejmě svižnější jízdě. Po konzultaci s prodejcem i po diskuzi s jinými uživateli ve Facebookové skupině ,,Global KTM 690" se není třeba obávat, že by šlo o nějakou závadu na motoru. Dokonce jsou uživatelé, kteří mají spotřebu oleje 0,7 - 0,8l/1000 km, ovšem v takovém případě se prý už může jednat o závadu. Tento neduh - dáli se to tak nazvat - ovšem nic neubírá na zábavnosti a celkovém charakteru tohoto motocyklu.
Jako spokojený majitel mohu s klidem říct, že v tuto chvíli jsem z moto doslova nadšený (vím, že se pořád opakuji). Mám teď pocit, že se ji nikdy nebudu chtít zbavit Na atraktivnosti ji přidává i fakt, že takových moc nepotkáte. Jsem nesmírně vděčný fabrice KTM sestrojila motárda na běžné použití Vyhovuje mi nízká váha motocyklu, ergonomie a celkově pohodlí. Marně hledám nějaké negativum, které by stálo za zmínku. Je pravda, že na SMCčku opravdu hodně fouká a při rychlosti nad 130 km/h to je mnohdy až vysilující zvláště při silném větru, ale má smysl to vytýkat, když je to motárd? Na cestování to zkrátka není, ale to mi v tuto chvíli, kdy nemám cestovatelské ambice, nevadí.
Nedávno jsem nainstaloval několik doplňků. Konečně došlo na demontáž podznačníku a umístění rámečku s SPZ na kratší konec. K tomu jsem si dokoupil originální sadu led blinkrů od KTM (viz foto). Už jsem se na ten ,,ocas" nemmohl dívat Dále jsem nahradil plastové tovární víčko reservoáru pro brzdovou kapalinu zadní brzdy CNC víčkem. Možná časem přibudou i jiné CNC doplňky. No a nakonec jsem motorku vylepšil několika samolepkami . V budoucnu plánuji určitě kryt akrapa a padáky od R&G a také zpětná zrcátka s umístěním pod řídítka.
V nejbližší době mě ovšem čeká výměna pneu. Zadní již pomalu dosluhuje. Vlastně jsem na nich najel více km, než je běžné. Standardně vydrží kolem 4 500 až 5 000. Přisuzuji to faktu, že jsem z počátku z daleka nevyužíval tolik potenciálu motocyklu. Bez váhání koupím sadu stejných pneu tedy Conti Attack SM ,které zkrátka nemají chybu a i podle většiny ostatních uživatelů jsou to ty nejlepší pneu, které se na tento motocykl dají pořídit.
No a závěrem se chci pochlubit, že jsem dnes po dvanácti letech, kdy jsem vylezl z autoškoly (na moto po 3 letech), dostal první pokutu za rychlost
Mějte se všichni príma a ať vám vaše stroje dělají takovou radost jako mně
Vlastník | Sandonorico | |
---|---|---|
Vloženo | 1.6.2014 | |
Aktualizováno | 10.12.2018 | |
Zobrazeno | 8 773x |
Zdravím,
převlékl jsem do plastů ze staršího modelu SMC. Tvarově se mi líbí víc. Karbonové doplňky mám pouze na svodu výfuku.
Čau nazdar, podle toho co posupně prodáváš na bazaru, tak převlíkáš do karbonu že ???
Ahoj. Děkuji za pochvalu. Je to fakt nádherná motorka. Pokaždé když otevřu garáž, tak žasnu, jak ji to sluší.
Radost pohledět na tu motorku Jak jí vidím tak mam chuť na ni jezdit