Za mě palec nahoru, oproti malé tenerce nevibruje každý plast, brzdí i když ve dvou to stále není to pravé ořechové a hlavně to i celkem pěkně jede a nemá to zvuk jako sekačka
Motorka koupena od Moto Janov
První dojmy - Motorka si vrčí víc než pěkně, spotřeba dosud byla špíš vysoká, k 8 litrům. Uvidíme jak pomůže sada na repas karb. Posez je oproti malé terence nižší a těžiště má také trochu níž., řidítka blíž, takže trochu citlivější. Bohužel po prvním nadšení přichází dost často i první zklamání a zde to platí... Přidřené uložení vačkových hřídelí, rozvoďák KO a opotřebené karburátory.
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti; Scottoiler - doporučuji, parádní vychytávka; velké plexi MRA - dobré, na mou výšku 193cm nestačí asi žádné; enduro sklopné stupačky; zásuvka na 12V; blastry
Recenze
Po prvním prozkoumání vnitřku motoru jsem narazil na rozvoďák, o kterém jsem byl ujišťován bazarem, že je v pořádku a byl při posledním servise kontrolován. No když jsem vyndal napínák, abych se podíval, na kterém je zubu, přeskočil, protože byl již u konce takže jsem sundal víko ventilů.
Vyměněn tedy rozvodový řetěz. Šábrováním opraveno uložení vačkové hřídele a seřízeny vůle.
Jednou mě holka nechala ve štychu, když mi vyhořel konektor regulátoru dobíjení, také celkem častá závada a dost často se vyskytující u všech těchto ročníků cestovních endur, od XT, XTZ XRV... konektor vycvakán a propojeno napřímo, ještě, že jsem byl za humny.
Koncem sezóny jsem objevil za 5 min 12 prasklinu na již opravovaném zadním nosiči, takže začalo nekonečné hledání neprasknutého, neprovrtaného a jinak nezbastleného nosiče. Je téměř nemožné něco takového sehnat a jedná se o achilovu patu, protože komu ještě nepraskla, tak ten o tom ještě neví a nebo se mu právě chystá prasknout Tento nosič je z nějaké hliníkové slitiny a svařením celkem zkřehne, pokud máte na tomto nosiči kufr, je to celkem jistota, že to nevydrží.
Ale podařilo se, po půl roce hledání je doma. Provrtávat a připevňovat kufr na něj už ale nebudu.
Spotřeba kolem 8 litrů se mi úplně nepozdávala a tak jsem objednal z Reichu opravnou sadu na oba karburátory KEYSTER, kompletní nová střeva na oba karbce. Spotřeba klesla na 6.
Také jsem přes zimu vyměnil nefunkční podtlakové čerpadlo za MIKUNI.
Celkově motorka má drobné šrámy, je to přeci jen enduro a je vidět, že některý z předchozích majitelů ji i mimo cestu používal, původní tvar řadičky se už asi nedozvím.
Ačkoliv mě pozlobila, je to pořádně výkonná mašina a věřím, že už mě na ní nic nepřekvapí a dá se s ní projet kus světa. Od teď budou už snad jen samá pozitiva
pěkná yamaha , tak ti přeji hodně najetých km bez nehod, ať slouží
Moooc pekny kousek , za spatnou udrzdu ale muze predchozi majitel ne motorka
Někde jsem tu četl, že ta spotřeba 8L je u těhle motorek normální a jde snížit výměnou jehel s minimálním až neznatelným úbytkem výkonu.
Moc pěkná
Krásnej stroj :) ať dělá jenom radost