PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ma_Kaňa
Vloženo 21.4.2014
Aktualizováno 28.8.2023
Zobrazeno 1 776x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nádherný stroj, skvělý motor V4, stabilní podvozek.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass - Josef Tass (Chr - Jednoznačně doporučuji ! Druhá motorka od nich.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Nádherně zpracovaný stroj, krásné detaily - rám, letmo uchycené zadní kolo, výfuky, ... Motor V4 s velkým charakterem oproti některým řadovým 4válcům. Při manipulaci je cítit hmotnost ale jakmile se rozjedete po vyšší hmotnosti stroje není ani památky.

Recenze

Chtěl jsem si vybrat nějaký zajímavý model, po všech stránkách - motorické, design, tradice.
Vybral jsem správně! Legendární model. Velmi univerzální pohodlná jezdecká pozice i na delší cesty. Člověk nemá příliš skrčené kolena a řidítka jsou také ve vyšší pozici. Motorka zvládá jak rychlé projížďky ve skupině i s objemově většími stroji tak kochací projížďky Moravským krasem plným zatáček.
Podvozek je výborně naladěn a je až neuvěřitelně stabilní jak v zatáčkách, tak při vyších rychlostech. Brzdy nejsou ostré.
Motor má nádherný zvuk, krásně si pod vámi vrčí. Byl mně hned od začátku povědomý, jako fandovi Moto GP mně velice připomíná zvuk Pedrosova a Markézova speciálu - také motor Honda V4 - tedy pouze když již volně krouží po trati .
Charakter motoru bych jednoduše zařadil mezi řadový 4válec a v2.
Po zapnutí V-tecu před 7 tisíci otáčkami se stává motor velice pružným a pěkně táhne - ovšem není to ta zuřivost a nervozita řadového 4válce. Do těch 6750 otáček si připadám jak na dvouventilové V2 Ducati - tedy velmi lineární nárůst výkonu ideální pro klidnou jízdu.

PS: Od února do dubna jsme si na sebe zvykli, naježděno cca 2000km a máme se rádi

11/2017 - Po čtyřech sezónách najeto 21 300 km. Nyní na tachometru 34 600 km.
Motorka je skvělá jakmile se dostanete za město, tam začne dávat ihned
smysl, zábavný motor a stabilní dobře fungující podvozek.
Hlavně si spolu užíváme Alpské vyjížďky (viz foto) a Moravský
kras - až na ty rozpadající se silnice.

SERVIS: Důležité je měnit olej v přední vidlici. Měnil jsem ho hned po
první sezóně a to v ní byl ještě původní olej ( to už ani nebyl olej ). Vidle
byla necitlivá a nekopírovala silnici, odskakovala na nerovnostech a v
zatáčce putovalo přední kolo do strany. Po výměně vše funguje jak má.
Důležité také měnit brzdové kapaliny, tam je po výměně také citelné
zlepšení brzd.
Jinak klasika spotřební díly: řetěz AFAM A530, filtr vz. HFA1801,
PIRELLI Angel ST i GT, olej MOTUL 7100 10W-40 + F308 (HF204),
bat. YUASA YTZ 12S,
Servisuji u Radka Šalamona - Brno - zkušený profík - 736 700 873

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kali88
Kali88 napsal 16.06.22 v 22:17 10b.

Krásná, třeba se uvidíme skorosousede

Hixter
Hixter napsal 19.03.20 v 19:00 10b.

Jirin85
Jirin85 napsal 28.03.16 v 20:44 10b.

BoBo1
BoBo1 napsal 06.12.14 v 15:45 10b.

Pěkná hlavně ten letmák

kubrt1965
kubrt1965 napsal 21.04.14 v 21:25 10b.

Moc pěkná

Více komentářů



TOPlist