Potřeboval jsem kontinentální cesťák. Sportster byl jasná volba.
První dojmy - Při koupi mě vyplašilo, že motorka dokázala za dobu inspekce na volnoběh a na stojánku přeskákat na vedlejší parkovací místo. Pak jsem si zvyk a teď jsem na to hrdej. Závislost na možnostech výměny a úpravy snad všeho jistá. Motor
Recenze
Sportster mě dotáh z měst o průměru 120 kilometrů přes skoropoušť a skalní cesty přes 20 států až k cíli vzdáleným 16 tisic kilometrů bez závady či výměny čehokoliv a se spotřebou 5 litrů oleje.
V ČR nejde bohužel přihlásit jelikož je mu víc jak 8 let, takže zůstala americká SPZ.
Motor bych rád zvětšil na 1250, jen počkám na zimu.
Používám výfuky V&H typu drag pipes, motor přišel o střed otáček ale líp proniká do světa. Filtr KN Screamin´ eagle a Dynojet thunder noozle.
Haryk zůstane nadosmrti, cesta s nim mi změnila život.
Jo a taky neni prodejnej, než půjde dát na veteránskou značku :D .
Nesmrtelnej stroj!