Dlouho jsem se rozhodoval jestli 1100 GS nebo 1100 S a nakonec jsem si řekl že vzhledem k tomu že jezdím ve většině případů s batůžkem, do terénu se stejně moc nedostanu a eSko je o něco živější (a hezčí )
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 GS: Nakonec jsem zjistil že potřebuji něco živějšího
První dojmy - Motorka splnila to co jsem čekal. Velký krouťák kde se dá na dvojku projet městě a okreskou 100 kiláčků. Na cestování ve dvou budou origo kufry určitě super. Celkově oproti FZ6 N se jedná o úplně jiný stroj. Už jen ty plasty totálně změní pohled na silnic, když při jízdě nemusíte neustále bojovat s větrem.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodnější pro někoho kdo nechce být úplný střelec a rád jezdí kochačku ale občas rád zatáhne za plyn
Doplňky na motorce - dobíjecí kabel optimate, 12V zásuvka, origo kufry, top case
Recenze
Tak prvně motor. Boxer od BMW je prostě úplně jinej motor, než se dá najít na jakýmkoliv japoncovi. Krásně vibruje a má zátah
Od převodovky jsem čekal nějaký zvěrstvo ale ani po 350 km za den nemůžu říct, že by byla nějaká špatná a že by se do řadičky muselo nějak výrazně kopat. Při srovnání s FZ6 N je jediný rozdíl že jedničku řadím na dvakrát protože na poprvé se jí nechce, ostatní kvalty padají lehce a samy.
Brzdy - paráda, horší je čitelnost brzdění protože díky přednímu Teleleveru (přední kyvka) se motorka moc nepotápí a tak pořádně není cítit jak moc brzdím, ale je to o zvyku.
Rám - krásně drží a je pevný. Stará ER5 byla v tomhle ohledu hrozná a nastupující FZ6 tohle vše odstranil. eSko mi příjde zase o fousek lepší.
Díky motoru který je dost nízko je nízko i těžiště takže i když je hmotnost kolem 250kg tak při jízdě to není poznat.
Fešák
Nazdar! Tak vidím, že eSko už je doma. Gratuluju a přeju, abys byl alespoň tak spokojený, jako já .
Gratuluju! Dobrá volba! Ať slouží a jezdí !!!
at ti slouží krasavec