PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FLST Heritage Softail custom (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník garcia
Vloženo 7.4.2014
Aktualizováno 6.1.2022
Zobrazeno 6 867x
HODNOCENÍ PROFILU OD 52 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mašina udělaná ve stylu Bobber tak jak zatím nejlíp dovedu.Dělal jsem jí pro sebe s celkem jasnou představou,takže je na ní téměř všechno tak jak jsem chtěl.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - První svezení byl opravdu silnej zážitek.Kombinace nízký stavby rámu, 93inčovýho motoru,suchý spojky,springrový vidlice a "upravenýho" brzdovýho systému dává motorce opravdu osobitý ráz.Přirovnal bych to asi k jízdě na hodně silným veteránu se všemi jeho klady i zápory.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil všem co mají rádi mašiny z doby kdy nebyly kontroly trakce, ABS a ostatní věcičky, který mašinám berou koule.

Doplňky na motorce - Mašina je poměrně jednoduchá,takže jsou na ní většinou jen funkční součástky.Jako doplněk lze brát asi pouze boční brašnu.



Recenze

Nevím jestli bude tenhle článek užitečný jako "recenze" protože motorka je hodně upravená,takže asi neposlouží k srovnání s jinou motorkou. Takže proč Harley-Davidson a proč upravenej. Pojezdil už jsem dvanáct motorek různých značek a stylů a u Haryka jsem zakotvil proto, že na silničky jsem už moc zfotrovatěl(rodina,děti atd) na motocross nemám koule a fizičku a cestovní mašiny mi přijdou trochu nudný.Harley byl můj klukovský sen o kterým jsem si myslel že si ho splním až na starý kolena ale po roce ježdění na Buellu jsem se tak nakazil tím americkým rytmem že jsem po Harleyi hrozně zatoužil.Dva roky jsem jezdil na Fat Boyi Twin Cam 88 ale pořád jsem chtěl zažít tu starou americkou kovárnu kterou si předělám k obrazu svýmu ,až jsem narazil na můj Evolution. Byl za slušný prachy,byl pojízdnej ale bylo na něm taky dost práce. V zimě 2011 jsem se pustil do přestavby a začal jsem pohonnou jednotkou.Předchozí majitel (důstojník americké armády sloužící v německém Mannheimu)pořídil do mašiny dost kvalitních a drahých komponentů,kompletní kyt na zvýšení objemu motoru od firmy SS včetně silnější převodovky taky od SS, otevřený třípalcový primár od Rivera Primo atd. Realizaci úpravy ale nejspíš svěřil do rukou nějakýmu německýmu sedlákovi (většina těsnění různě poškozená včetně potrhaných simerinků nejspíš šroubovákem,spojovací materiál pochybných kvalit atd.) takže abych nemusel dávat pod mašinu pekáč na olej, musel jsem všechny špatný těsnění vyměnit. Zbytek motorky jsem kompletně předělal ve stylu Bobber. Jízda na Bobberu je hodně osobitá,nízká stavba rámu má v zatáčkách svý limity, takže nájezdovou rychlost do zatáčky je třeba dobře odhadnout.Zdvihy tlumení jsou poměrně malé tak je potřeba dobře "číst" silnici. Brzdy jsou taky hodně retro,ale ovladatelnost mašiny je skvělá(kdo už jel na Harykovi ví o čem mluvím). Zní to asi jako reklama na nejhorší mašinu, ale tyhle "drobné" nedostatky dávají tomuhle Bobberu úžasné charisma a já jse s ním velice spokojenej. Nejraději s ním jezdím po silnicích nižších tříd s malým provozem,protože tam si můžu užívat kochací jízdy v pomalým tempu a nikomu nepřekážím. Každoročně jezdím s kamarády na motočundr po čechách a na celtu a spacák se na mašině vždycky místo najde. Tolik asi k mojí mašině.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 15.06.20 v 13:20

nádherný stroj.
Dobrá práce!

Rybkyn
Rybkyn napsal 25.05.19 v 02:13

Díky za komentář a hodnocení. Jak jsem psal před lety, cítíme to podobně - staré železo nepatří do starého železa. Tvoje dílo je mi vzorem a zima ukáže jestli na to mám i já

remekson
remekson napsal 03.03.19 v 21:11 10b.

Jo, takhle nějak bych si to představoval. Ta patina je skvělá.

Patrik80
Patrik80 napsal 03.10.18 v 16:34 10b.

nádhera,10b

Farage
Farage napsal 09.08.17 v 16:18 10b.

Nádhera, smekám...

Více komentářů



TOPlist