PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník geforce
Vloženo 26.3.2014
Aktualizováno 26.3.2014
Zobrazeno 774x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po čtyřhrnkách má první V2 a musím říct,že to je přesně to,co jsem hledal...V2 má své kouzlo a určitě nesedne každému,není to motorka na trhání rychlostních rekordů ,ani to není etalon výkonu,ale o tom to není...pro mě je to o pocitu z jízdy a těch pár d

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - první dojmy bych shrnul do dvou slov: vibrace,tah odspodu...poprvé když jsem na ní sedl a rozjel se,tak mou pozornost upoutaly vibrace,které se linou od motoru,tím nechci říct,že by to byla chyba,právě naopak to bylo velmi příjemné,konečně jsem měl na motorce pocit,že se pode mnou "něco děje" a okamžitě mi to vykouzlilo úsměv na tváři,který se dál rozšířil po otočení heftu,na takový zátah odspoda jsem nebyl doposud zvyklej a říkal jsem si,že já vůl ztrácel roky za řidítkama čtyřválců :-)

Motorku bych doporučil pro - to je těžká otázka...může si ji pořídit i naprosto nezkušený jezdec,pokud má mozek,ale myslím,že si jí neužije a bude se na ní trápit...ze svého pohledu bych jí doporučil někomu jako já :D mám odjeto 6 sezon na čtyřválci a chtěl jsem změnu.VTR je přesně ta změna,kterou jsem si představoval,úplně jiný charakter motoru a i přes daleko nižší výkon si jí užívám všemi doušky...už mi není 20 a 300km/h na dálnici už pro mě neni :)

Doplňky na motorce - výfuky laser,ještě umocní už tak famozní zvuk dvouválce

Recenze

najeto mám zatím zhruba 8000 km a musím říct,že mi opravdu padla do ruky,když bylo počasí,denně jsem na ní jezdil do práce (mám to 100 km) a po práci jsem si nikdy neodpustil menší zajížďku...pokud člověk jede svižně tak není téměř co vytknout,je to potěšení,ale pokud za to začne opravdu tahat už se projeví ne příliš sportovní podvozek a brzdy,když se pořádně zahřejou,tak už toho mají dost,tohle bych chtěl vyřešit letos,alespoň částečně pancířem,ale myslím že to vadnutí bude stále "černej puntík" na brzdách...spotřeba...donekonečna omílané téma,jak se řekne VTR téměř vždy je synonimem rozežranost...osobně je mi to úplně u prdele i kdyby žrala 20 litrů tak na ní budu jezdit,jen by mohla mít větší nádrž...v ČR je to jedno,protože je pumpa za pumpou,ale v zahraničí to tak není...na motorce nejvíc ocením krouťák,nádherně se sbírá ze zatáček,občas si neodpustím otevřít jí trošku víc a vykouzlit na silnici černej šlic od gumy :) ..motorka je čitelná,dobře ovladatelná a pokud má jezdec nějaké zkušenosti tak si ji vodí s grácií a přesně ví kde má limity...s batůžkem jsem jel jen jednou a nestěžovala si na nepohodlí,ale nerad jezdím s jakýmkoliv batůžkem,takže duhle zkušenost do budoucna dál rozvíjet určitě nebudu:)...se servisem žádné zkušenosti nemám,kromě oleje a gum,protože motorka je opravdu TOP...jen letos udělám řetězovku,sice by ještě sezonu asi dala,ale mám rád když mám jistotu a nemusím na to dál myslet

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
geforce
geforce napsal 27.03.14 v 19:30

Díky ...ono to u motorky ani moc řešit nejde,pokud to není skůtr..je to zábava a v poměru finance/zážitek je to hodně levná zábava ..auto mi žere 13,takže pro mě je i VTR velice úsporný způsob dopravy

Biker-Stejsky
Biker-Stejsky napsal 27.03.14 v 16:52

Máš to pěkné a stou spotřebou máš pravdu taky to neřeším

Ludwei
Ludwei napsal 27.03.14 v 09:34 10b.

Pro tyhle 2V jsem měl vždy slabost. Ať to jezdí

Více komentářů



TOPlist