PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1100XX Blackbird (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mateska
Vloženo 21.1.2014
Aktualizováno 16.12.2015
Zobrazeno 2 173x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rychlá supercestovní pohodlná motorka. Spolehlivá a nadčasová Honda CBR 1100 XX Superblackbird,není náhoda,že nese jméno superletounu Lockheed SR-71 Blackbird, byl technickým zázrakem sedmdesátých let a je do dnes.

Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř - Přijel jsem na svém karburátoru,nechal před prodejnou,odevzdal klíčky od své jako záruku a jel na nové stříkačce se projet směr Karlštejn.

První dojmy - Velmi vstřícná,ovladatelná,výbo rné brzdy,celkově sladěná na rychlé pohodlné cestování i sportovní jízdu. Najel jsem se starším karburátorem 22000km většinou ve dvou plně zatížená třemi kufry,tankvakem a dalšími zavazadly. Chovala se na výbornou,váha při jízdě není cítit,dokáži s ní jet v zatáčkách až na kraj pneu v náklonech plně naložen. Výborná a velmi pohodlná na cestování,dostatek výkonu v každé situaci,velký krouťák umožňuje plynulou jízdu pro spolujezce,jezdec nemusí tak často řadit.

Motorku bych doporučil pro - Kdo má již něco najeto, je to velmi silný,rychlý motocykl,do r.1999 patřil mezi nejrychlejší seriově vyráběné na světě. Je to, ale velmi příjemná,dobře fungující motorka na rychlé přesuny, pohodlné cestování. Je velká dlouhá, pro delší postavy ideální.

Doplňky na motorce - Gelové sedlo, airbrush stíhačky SR-71 Blackbird,přijdou namontovat karbonové výfuky LeVince ,čirá zadní lampa,zásuvky 12V apod.








Recenze

Několikrát jsem měl možnost si tuto CBR půjčit a svézt se.Při mé výšce 193cm je to problém se pohodlně svézt. Tato motorka mě dostala svou precizností,jak byla postavena a i přes její věk, kdy byla uvedena na trh 1996. CBR 1100XX Superblackbird po mých 22000km na ní je dokonale vymyšlená a sladěná motorka.Motor,brzdy,pohodlí,ovladatelnost,spolehlivost je pro mě na výbornou.Nemám žádné výhrady proti ní. Sloužila mi naprosto spolehlivě,vždy mě bezpečně a pohodlně dovezla,kam jsem potřeboval.Na dálky u karburátoru ve dvou naložen průměr.spotřeba 6,3l/100km,což je velmi příznivá hodnota.Koupil jsem stejnou barvu,stejné kufry,jen mladší,původ ČR,servisní knížka a krásný stav. Má vstřikování a jinou přístrojovku,což se mi zatím nelíbí,mám rád klasiku. Doufám,že mi bude dělat stejou radost a požitek z jízdy jak bývalá.


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mateska
Mateska napsal 18.03.17 v 22:56

Minulý rok jsme vyrazili v červenci na cestu do Švýcarska, kde jsme sjeli 7passů objeli Lugano,Locarno a přesunuli se za kamarády po pěti dnech ve CH do IT. Tam jsme sjeli většinu známých passů, byli se podívat na památníků Grappa bojů a obětem 1.svět.války. Zážitků spoustu za 10dní najeto 3300km.
Můj druhý Black se vstřikováním fungoval na 1*.Průměr spotřeba 6,2l/100km při naložení dvěmi a tři kufry,tankvak. Váha cca 500kg.Při této váze a převýšeních,teplotách v IT 40C jel Blekouš úžasně,bez jediného problému.Oproti karburátoru ve výškách 2600m/nm jsem nepoci´toval ztráto výkonu.Ranní starty ve CH kde bylo 5C na cvrknutí,bez nutnosti používat páčku sytiče a poté zatahovat.Velmi pohodlné.Oproti karburátoru je průběh více lineární,pocitově bych řekl,že karburátor byl v nižších otáčkách více živý,rychleji se sbíral 2,5-3,5tis ot/min.Novější model má lepší brzdy,podvozek tužší a celkově je motorka pevnější.Je jasné že bývalá motorka měla více majitelů najeto měla 74tis.km.oproti po 1.majiteli a 34tis.km.Nemohu si zvyknout na digitální tacho.Ten starý byl lepší.U toho nového je lepší podsvětlení,ale palivo,teplota aj v digitalu,není tak čitelná apřehledná.Budík je prostě budík s ručičkou.Klasiku nikdo nepřekoná v čitelnosti.
Za sezonu jsem najel cca 9000km a maximální spokojenost.Neměnil bych,je to super cest´ák se sportovními ambicemi,silným motorem,velkým krou´tákem.Při naložení dvěma osobami jede stejně,vede stopu,nepoci´tuji problém do zatáček,vedení motorky.Je to nadčasový stroj,velmi vstřícný a odpustí i některé drobné jezdecké chyby. Když mu naložím,dokáže držet tempo s dnešními litrovými motorkami.Pak je rozhodující faktor jezdec a zkušenosti.Ten název jí přísluší i po 21letech,kdy vyjela na svět.V té době to byla naprostá bomba,vzhledem,technickými prvky,první motorka s dvěma vyvažovacími hřdeli v motoru aj. a do roku 2000 nejrychlejší seriově vyráběný motocykl na světě.






































wsbk
wsbk napsal 16.12.15 v 20:04 10b.

Vítr-ve-vlasech
Vítr-ve-vlasech napsal 27.04.14 v 11:22 10b.

pavel880
pavel880 napsal 21.01.14 v 18:04 10b.

pěknej kousek mam rád velký,těžký stroje tak ať ještě spolu mnoho KM najedete bez problémů...

Více komentářů



TOPlist