Suzuki DL 650 V-Strom (2005)

Vlastník jurajs
Vloženo 7.1.2014
Aktualizováno 7.6.2020

Malej stromeček, alias moje Zuzanka :D Přeskočila mezi námi jiskra, její ladné křivky mě ohromily a okouzlily,že jsem z ní oči nemohl sundat. Po čase sem ji požádal o ruku a byla mááá :D

Motorka koupena od losmotos - pozitivní, mužu doporučit

První dojmy - Poprvé sem si na ni pouze sedl u jedné hospůdky, pokecal s majitelem a bylo rozhodnuto. Již dlouho sem se po ní díval a tak nebylo co řešit. Chvilec trvalo než se našetřilo,ale povedlo se. Prosinec 2013 a jede se pro moto. malá projížďka kolem dokola mě přesvědčila, že semnou prostě domu pojede. Počasí nepřeje,hnusný prosinec.. 6.Leden 2014. sluníčko!!! Bylo jasné, že to nenechám jen tak. Prvních 40 kilometrů v sedle. Luxus, krásně se vede, při pomyšlení že přidám jako by to tušila. Za plynem bez prbolému. už aby bylo jaro a mohl to protáhnout dál a pořádně než jen opatrná jízda.. :)

Motorku bych doporučil pro - Bez obav ji doporučil i pro začátečníky a pro ty, kdo si jízdu chtějí lehce vychutnávat

Doplňky na motorce - vyhřívané hefty, kufry, padáky RDmoto, laďák Dominator

Byla mi jako trn v oku. Vysněná motorka, kterou sem prostě musel, musel sem ji mít. Než jsem se ji konečně dočkal měl sem možnost projet se u kamošů na hornetkovi a ZR-7, oboje se jezdilo pěkně, ale nemohl sem se dočkat na tu svoji. Přišel den koupě a první kilometry následujícího roku, prvních 40 kilometrů nemužu ještě pořádně soudit, ale to co jsem od ní očekával mi plně nabídla. Pro moje potřeby (brblačky, žádný honěni) naprosto dostačující, když chci zrychlit prostě přidám a jedu. Paráda :) Až spolu najedeme ví kilometrů dopíšu další dojmy..

Tak najeto zase o pár kilometrů víc Mám ji raději čím dál tim víc! Na to jak mi všichni říkali,že je mohutná a bude špatně ovladatelná, NIC z toho neplatí. Dělá přesně to co ji řeknu, krásný zátak zespodku, taky to je dvouhrnek, na ty moje kochačky to stačí. Ve dvou se ji musí víc tahat, ale s tim se muselo počítat.
Jinak brzdy by mohly byt pravda trochu silnější,ale kdo umí předvídat a nehoní to moc pěkně si vystačí s motorem při brždění. Jinak jsou zde motorkáři co to mají víc rozepsané, každopádně jsem se stromečkem velice spokojený :)

Najeto o pár desítek tis km víc.
Šlape jak švýcary. Stoprocentně ji věřím. Jsme jedno tělo, jedna duše! Žádné zákeřnosti jsem se od ni ještě nedočkal a nemyslim, že se kdy dočkám. Po zkušenostech vím že to byla vynikající volba. Nulové náklady.
Na občasný jemný off v jednom bez výtek, krom gum, tam bych musel nazout jinačí aby to bylo to pravé ořechové. Jezdim na Touranckách, nájezd výbornej, držej okamžitě. Cestování v jednom je jednodušší, nemusí se tolik honit, ve dvou už to jde poznat že něco veze, ale jak jsem již psal. Na klidovou jízdu bez výhrad!

Mann
Mann napsal 05.07.14 v 16:38 10b.

Podle fotek a pálavských vrchů bych si tipnul, že tento STROMek bude asi jezdit na burčák minimálně stejně rychle jako motardy ve městě Krásný bike, krásný kraj generuje 10 b.

rudirt
rudirt napsal 14.01.14 v 13:32

Tak krátkou zimu a ať to jezdí. Vždy šťastný návrat!!!
Za nadšení s jakým to píšeš dávám 10b., a bez poruch a nehod.

jan-makovsky
jan-makovsky napsal 14.01.14 v 01:04

Krásnej Stromeček , i když ten můj je hezčí

Rabb
Rabb napsal 10.01.14 v 23:12 10b.