Prostě Mustang - trochu návrat ke kořenům
První dojmy - Posledního Mustanga, kterého jsem měl, jsem prodal na jaře 2011, takžejsem si oproti 05ce musel zvykat na tužší tlumiče a tvrdší sedlo.
Doplňky na motorce - Výfuk byl černý, červeně lakované detaily - držáky páček, táhlo řadičky, rozeta, napínaky řetězu apod.
Recenze
Strejdovi jsem v létě koupil Jawu 50/220.100, ale kvůli hodně poničenejm plechům jsme se rozhodli, že se z ní stane typ 50/221.100. Po projetí se mi zastesklo po stupačkách a širokých řidítkách.
Kamarád měl Mustanga, kterého se mu nedařilo rozjet. Přitom motor po GO, stav plechů pěkný origo.
Když už zkusil vše - od zapalování přes karburátory až po modlení se, rozhodl se ho prodat..Ozval jsem se, že si ho vezmu i s díly
Domů jsem ho těch 200m dotáhl za kamarádovou Hondou MX80, přece jen do kopce..
Stroj jsem přivezl 28.12. 2013.
Nakonec závada byla v indukční cívce- Mustang má už 30W zapalování a kamarád tam měl 6V cívku, takže jsem namontoval 8V a frčíme..
Oproti 05ce mi přišlo, že je celkově nižší, v zatáčkách trochu škrtal stojánek.
Jinak stav byl víceméně origo, motor po pečlivé generální opravě, včetně repase kliky a ojnice (na to dost 'renovátorů' zapomíná), proběhl výbrus, výměna ložisek, gufer, těsnění a původní lamely byly vyměněny za ferodové lamely a nové řetězy na primárním i sekundárním převodu.
Nakonec jsem se rozhodl, že Mustanga prodám. Místo se zmenšovalo, takže od 14.6. 2014 mám už jen 05ku.
Pěknej stroj .