Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic (2004)

Vlastník agas
Vloženo 11.12.2013
Aktualizováno 11.12.2013

sice skoro 10let stará, ale vypadá, jako nová a měla najeto pouze 13tis. km. Vše v perfektním stavu! K tomu navíc boční brašny, padací rám a tirácký fanfáry...
Výfuky originál- bez úprav
No, prostě nemohl jsem ji nechat.

Yamaha XVS 650 Dragstar Classic: nečekáně naskytla se koupě od známého, který přesedlal na bikecross

První dojmy - Po přesedlaní z Jawy 640 Blackstyle je to velký skok ku předu. Hlavně nízký posez. Strašná pohoda! Sedla mi hned nejen do ruky.

Motorku bych doporučil pro - no asi pro choppristy:)! Pohodlná, komfortní jízda s velkou rezervou páry pod ventily ...

Doplňky na motorce - pouze padáky, boční kufry, opěrka pro spolujezdce. No, a má i navigaci, tak tu vyzkouším v létě...
výfuky jsou originál- a to jsem rád. Hlučné se mi protiví (už kvůli respektu k okolí) i když jsou pro někoho cool

K motorce jsem se dostal kvůli sentimentu k motorkám jako takovým. V mládí 50tky,125WSK,175WSK, 175Tophy,250MZ, 350CZ- pak dlouho nic a před 5 lety Jawa 640. Ale nesplňovala moje chutě, tak jsem se rozhlížel po chopprech.Původně bych býval se spokojil s 550-650 (od začátku věděl jsem, že chci Yamahu kardanem). Ale v letě jsem potkal náhodou motorkáře na Viragio 1100 v Mladých Bucích (přesedlal z Virgio 550) a ten mi nakukal, že ta správná jízda začíná nad 1000cm3. A bylo vymalováno)!
S DragStar jsem najezdil jen cca 300km (pak přišla zima) za tu dobu jsem s mašinou naprosto pokojen. Musím ji ještě osahat a zvyknout se.
Překvapily mne perfektní brzdy- zadní se dostává docela snadno do smyku, takže musím s citem. Trochu mi vadí brak signalizace na jakem převodu jedu. Zatím neslyším skoro rozdíly mezi 3,4,5 tkou. Je tam na každém převodu pořad slušná rezerva výkonu...
Motorku jsem koupil bez plexiskla- ale po prvních dnech chladna v říjnu jsem se vykašlal na hezký vzhled a namontoval je (dal jsem aspoň nejnižší, jaká se dalo sehnat- 40cm, abych z toho neudělal echt důchodcovský stroj:)!)
Co mi děla problémy jsou blinkry- ty neustále nechávám zapnuty. Tomu nerozumím- na Jawě neměl jsem s tím žádné problémy. Možná je to tím, že kontrolka blinkrů je umístěná na tanku, dost nízko, takže není v zorném poli...No budu se muset zvyknout!
Zatím nemám žádné větší zkušeností, tak snad během příští sezóny:)! Doplním.
Jinak splnila moje očekávání na 100% a už se těším na léto!

Amazonka650
Amazonka650 napsal 02.03.14 v 10:11

nová sezona začíná, pojďte jezdit!

dogina
dogina napsal 28.12.13 v 20:37

moc hezká...hodně štěstí

WolfStanley
WolfStanley napsal 18.12.13 v 19:36

Pěkná jako ta moje takže za 10 b

jikov
jikov napsal 17.12.13 v 11:13

Hezká mašina,ať ti dělá jen radost.

Karbu
Karbu napsal 15.12.13 v 23:28

Je pěkná. Dobře jsi vybral. Hodně kilometrů a spokojenosti a třeba se někdy naživo potkáme, když jsme ze stejný vesnice.