renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník katafura
Vloženo 29.10.2013
Aktualizováno 27.8.2015
Zobrazeno 1 831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Černá barva, přešité sedlo, pelxi od MRA s deflektorem, bandaska na 25 litrů, top case plus boční kufry, prostě cesťák jak má být.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 ST: důvod neuveden
BMW R 1150 R: Při rychlosti nad 150 km/h na něm fouká, ale jinak svezení super.

První dojmy - Jel jsem s ní asi 250 km od prodejce dom. Oproti V-Stormu je ten motor trochu gumovější, nemá takovou odezvu na plyn ,ani tolik nevibruje. Podvozek je super, pěkně se motka pokládá do zatáček a to vyšší plexi od MRA, to je prostě báseň.

Motorku bych doporučil pro - Je fakt těžká, takže při manipulaci je potřeba síla. Vhodná na cestování a nedělní nákupy.

Doplňky na motorce - Turistické plexi, alarm, padací rám, gelové sedlo, diodové koncové světlo, diodové blinkry, blinkry v zrcátkách.

Recenze

Varedero jsem chtěl , bo se mi vždycky líbilo, ale bylo trochu drahé (kdo si počká...). Musela to být stříkačka , karburátor je moc žíznivý ale to se ještě ukáže . Učerovala mně jeho dodatěčná výbava, je fakt dost dobrá, chybí akorát vyhřívané hefty.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr_TA
Petr_TA napsal 30.12.13 v 08:18 10b.

Moooc pěknej
Dobrá volaba - taky jsem si ho pořídil ...
10b

PokyXX
PokyXX napsal 29.12.13 v 22:56 10b.

Černááá je dobrá

katafura
katafura napsal 29.12.13 v 22:55

Ještě než přišla pořádná zima , naplánovali jsme si s kámošema menší trip . Dohromady to bylo kolem tříset kilometrů po okreskách . Doprovod byla Suzuki DL 650 a BMW 1100 GS . Tempo bylo vycházkové , ale rychlostní limity jsme směle pokořovali.
Jede celkem obstojně, ale oproti 1000 V Stromu je ten motor vlažnější. Není tak ucukanej v nižších otáčkách , ale nejde tolik za plynem a horní otáčkové spekrum taky není bůh ví co. Je to takovej elektromotor . Zato podvozek a jízdní vlastnosti jsou o jeden level výš. Měl jsem možnost porovnat je přímo a je to opravdu znát. Předek se při brždění tolik nepotápí a do zatáček se jí chce taky mnohem lépe. Není problém v rychle se střídajících zákrutách poslat motku na stupačku a nemít pocit, že jsem jen cestující, ale ten kdo to má pod kontrolou.
Ochrana proti dešti je dost dobrá , kryt pod motorem částečně chrání i obuv a prolisy v plastech jsou pro moje kolena taky dostačující ( měřím 191 a vážím skoro cent) .
Přikoupené plexi od MRA s deflektorem je suprové. Na Stromu mi turbulence svlékala bundu a tady jsem fakt za větrem. Netuším jaké to je s origo plégem , ale tohle je jedničkový .
Spotřeba byla 6.5 litru , doufal jsem , že bude menší . Oproti Stromu je ale nižší , v kombinaci s větší nádrží o tři litry zajišťuje větší dojezd.

jordis
jordis napsal 30.10.13 v 21:32

Pěknej Varan,hlavně v té černé vypadá dobře

dastr
dastr napsal 30.10.13 v 14:34

tož ať slůží... vichře z hor...jen kdyby tam byly ty bradavice...

Více komentářů



TOPlist