Vysoká motka, pohodlná i pro dlouhány na poklidné ježdění. A má dva výfuky!!!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: Už jsem pro ni jel, ale prodali mi ji před nosem. Mezitím jsem objevil moji současnou...
První dojmy - Skvělé - motka je hodná i při neopatrném vrknutí heftem, ale zároveň slušně táhne, když ji necháš. Pouze v nízkých otáčkách občas cukne. Podvozek je měkčí, což na české tankodromy vyhovuje. Posez vyšší a vzpřímený. Brzdy perfektní - na jeden prst. Nelíbí se mi jen sedlo, které je na delší trasy nepohodlné a světla v přdední kapotáži by mohla svítit obě.
Motorku bych doporučil pro - Pro velký chlapy - malí z ní nedosáhnou na zem :-), pak pro ty co nechtějí závodit ale spíš pohodově cestovat. A taky pro vyznavače dvou výfuků, nebo ředových dvouválů.
Doplňky na motorce - padáky, boční kufry, vrchní kufr, zásuvka 12V, držák navigace, centrální stojan, plexi MRA,
Recenze
Vybral jsem si ji, protože jsem sháněl vysokou motku na kterou bych se nemusel skládat (190cm).
Také jsem pokukoval po dvouválci a chtěl jsem motku s dvěma výfuky. Po TDM jsem pokukoval už v první generaci 850ccm, tadle modernizovaná 900 mi ale sedla naprosto.
Ani po 3 letech ježdění nemám zásadní výhrady a spokojeně si ji užívám.
Po zkušenostech s cestováním jsem dal vyšší plexi od MRA,
nicméně jsem zjistil že na mou postavu je stále ještě nízké. Velká nectnost při delším cestování je velice nepohodlné sedlo, zatím jsem se nedostal k přešití...
Motorově OK, není to supersport ale i v Alpách ve dvou jsem neměl pocit nedostatku výkonu, podvozek je spíše měkčí (vysoké zdvihy), což mi vyhovuje. Brzdy jsou naprosto bez problému i ve dvou, spotřeba sám v městském provozu cca 6l/100, ve dvou v Alpách na rakouský benzín 5 - 5,5l/100.
Pro cestování jsem ji nakufroval
, doplnil držák navigace, zásuvku 12V padák a centrální stojan. Potřebuji ještě pořešit sedlo a můžu jet kamkoliv.
Co se týče oprav, zatím pouze výměna gufer a oleje v přední vidli (tekla) a výměna napínáku rozvoďáku (starej už byl vysunutý na max a občas klepal) a pro jistotu i rozvodového řetízku, pak už jen běžný servis - seřízeny ventil. vůle a synchro, nové destičky, kapaliny, baterka, gumy apod.
Motka je podle mne ideální na takové to "kochací cestování", kdy to člověk nikam nežene a užívá si jízdu a krajinu. Nejlíp se cítí mezi 90 - 130 km/h, dálnice se dají tak do 150km/h, pak už se člověk musí krčit za plexi a není to pohodlné. Při jízdě s kuframa se nad 180km/h začíná dost vlnit, ale to už není vhodná rychlost po všech stánkách.
Cestování i ve dvou - no problem
Já mám TDMku asi podobně dlouho jako ty, a mám stejnou zkušenost, je to povedená motorka, takže za mě taky 10b
pěkný taky jsem uvažoval o TDM
pěkné TDM, hezké kufry, dopručuji přešít sedlo, taky se chystám
Parádní TDMko .Na cestování určitě super.Jasných 10b.
Čau,vzhledově vypadá supr má agresivní přední kapotáž..Líbí.10b